Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Millainen ihminen tekee vuorotyötä?

Vierailija
07.04.2019 |

Kuka hullu pilaa terveytensä ja elämänsä ylipäätään vuorotyössä? Ei mitään järkeä olla joskus launtaiyönä töissä, kun ystävät on vapaalla. Sitten vuorotyössä vapaapäivä on joku v*tun tiistai.

Kommentit (22)

Vierailija
21/22 |
08.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tällaisena hyvin itsekseni viihtyvänä ja rauhaa rakastavana ihmisenä tykkään vuorotyöstä muiden syiden muassa juuri siksi, että kun olen vapaalla, kauppakeskuksissa ei ole ruuhkaa ja muuallakin saa olla aika rauhassa. En ole mikään viikonloppumenijä tai ihmisvilinän ystävä, ja ne ystävät joita minulla on, ovat myös vuorotyöläisiä ja aivan hyvin ehditään nähdä sen verran kuin tuntuu hyvältä.

Ehkä tosiaan sellainen ihminen, joka tykkää harrastaa paljon ja tavata usein ihmisiä sekä vaikka viilettää viikonlopun yöelämässä, ei sovi yksiin vuorotyön kanssa.

Vierailija
22/22 |
08.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis vuorotyötähän tekee juntit duunarit. Meidän työpaikalla me paremmin palkatut toimistotyöntekijät ollaan vaan arkisin ihmisten aikaan töissä, mutta duunarit saa tehdä 3-vuorotyötä.

Paremmin palkattu toimistontyöntekijä? Luulen kyllä, että siitä 3-vuorotyöstä tienaa kyllä enemmän.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kaksi kuusi