Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Millainen ihminen tekee vuorotyötä?

Vierailija
07.04.2019 |

Kuka hullu pilaa terveytensä ja elämänsä ylipäätään vuorotyössä? Ei mitään järkeä olla joskus launtaiyönä töissä, kun ystävät on vapaalla. Sitten vuorotyössä vapaapäivä on joku v*tun tiistai.

Kommentit (22)

Vierailija
1/22 |
07.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vai että hullu:) No joillakin aloilla se vuorotyö tulee kyselemättä. Joitain asioita yhteiskunnassa tehdään tauotta. Silloin ei ole väliä onko pyhä vai arki. Itselläni ei ole terveyden kanssa ollut ongelmia ikinä.

Vastauksena voisi ehkä sanoa että itsenäinen ihminen tekee vuorotyötä. Eihän se sopisi sellaiselle jolla menee pää jumiin jos ystävät ovat vapaalla ja itse ei.

Vierailija
2/22 |
07.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihminen joka syö, paskoo ja joskus nukkuukin. Tarvii näitä elintoimintojaan varten energiaa, jota saa ruoasta. Sitä saa helpoiten kaupasta, rahalla. Niinpä hän päättää hankkia tämän rahansa tekemällä vuorotyötä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/22 |
07.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä ole ystäviä niin samapa tuo. t: vuorotyöläinen

Vierailija
4/22 |
07.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No aika moni. Osa mielellään, osa pakon sanelemana. On kokemusta ja ei kiitos! Yhä enemmän tutkimustietoa kolmivuorotyön terveyshaitoista.

Vierailija
5/22 |
07.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä hajoisin jos joutuisin oleen ma-pe 8-16 töissä...apua,ei sopis mulle ikinä. Ihanaa kun on arkivapaita,voi rauhassa asioida ja harrastaa. Vaateostoksilla on ihana käydä viikolla aamupäivällä,ei oo tuskasia jonoja ja ryysistä,mua ei sais ostoskeskukseen joskus lauantaina puoliltapäivin sinne ihmispaljouteen...apuaaaa!! Mutta mun ystävätkin tekee vuorotyötä ja amatöörit juhlii viikonloppusin,ammattilaiset esim just sillon v..un tiistaina :) :) hammaslääkärit ym asioinnit pystyy ihanasti sopiin keskelle arkea ilman että täytyy mennä väsyneenä keskiviikkona neljän jälkeen töistä suoraan. Mikään ei oo niin vapauttavaa kuin vuorotyö !!!

Vierailija
6/22 |
07.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä haluaisin tehdä vuorotyötä pelkästään. Oon nyt toimistohommis 8-16 ja enemmän väsyttää näissä hommis. Oon just korkeakoulusta valmistunut ja mietin jo uutta koulutusta. :D. 

Vierailija
7/22 |
07.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joustava ihminen.

Vierailija
8/22 |
07.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellainen ihminen joka ei ole työtön.

Vierailija
9/22 |
07.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En jaksanut montaakaan kuukautta 7-15.30 työaikaa.

Otin loparit ja olen 2-vuoro työssä+viikonloppuja.

Aamuvuoro 9.00-14.00.

Iltavuoro 16.00-21.00.

Kyllä kelpaa:)

Vierailija
10/22 |
07.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis vuorotyötähän tekee juntit duunarit. Meidän työpaikalla me paremmin palkatut toimistotyöntekijät ollaan vaan arkisin ihmisten aikaan töissä, mutta duunarit saa tehdä 3-vuorotyötä.

Vierailija
11/22 |
07.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis vuorotyötähän tekee juntit duunarit. Meidän työpaikalla me paremmin palkatut toimistotyöntekijät ollaan vaan arkisin ihmisten aikaan töissä, mutta duunarit saa tehdä 3-vuorotyötä.

Tirsk ;D

Vierailija
12/22 |
07.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä teen molempia. Välillä toimistolla ja välillä vuorotyötä.

Vierailija
13/22 |
07.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voidaan jakaa kahteen ryhmään:

1. ne jotka eivät saa muuta työtä

2. ne jotka arvostavat rahaa enemmän kuin esimerkiksi perhettä

Vierailija
14/22 |
07.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä teen vuorotyötä ja pidän siitä. Lisäksi hymyilyttää kun tili tulee ja muutama satanen ekstraa lisistä. Ihana käydä asioilla ja kuntosalilla arki aamupäivisin, ei ruuhkaa. Ei ole sunnuntai ahdistusta kun monesti se menee töissä.

Vierailija
15/22 |
07.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tekisi vuorotyötä ellei se olisi alallani enemmänkin sääntö kuin poikkeus :-) Ala on kuitenkin aivan muista syistä valittu. 

Olisi kyllä kiva jos me kaikki Suomen vuorotyöläiset menisimme vaikka yhdeksi viikonlopuksi lakkoon. Sairaalat olisivat kiinni, samoin kaupat. Yksikään lentokone ei lentäisi, eikä myöskään julkinen liikenne olisi toiminnassa. Kaduilla saisi rötöstellä mielensä mukaan kun ei ole poliisia tai vartijoita valvomassa. Maanantaina ruokakauppa kumisisi tyhjyyttään kun kuljettajat eivät ole tuoneet kuormaansa kauppaan, eikä sitä kuormaakaan varmaan olisi kun kukaan ei ole ollut sitä valmistamassa. Ja tarina jatkuu..

Vierailija
16/22 |
07.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinä hetkenä kun joudut onnettomuuteen tai saat odottamattoman sairaskohtauksen ja joudut jonnekkin v*tun sairaalaan niin saatatpa olla aika tyytyväinen niistä v*tun hulluista vuorotyöläislääkäreistä ja -hoitajista, jotka hoitavat sua lauantai-iltaa myöten. :)

Vierailija
17/22 |
08.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen yrittäjä ja teen työtä ma-pe klo 7-18 ja la klo 9-16. Paperityöt ja liikkeen siivous tuohon päälle vielä.

Vierailija
18/22 |
08.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellainen jonka avulla yhteiskunta pyörii.

Vierailija
19/22 |
08.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisit sinäkin ap ihmeissäsi kun kaupassa hyllyt tyhjät ja kysyessäsi asiasta vastataan, että rekkakuskit ajaa vaan päivällä 8 tuntia 😉

Vierailija
20/22 |
08.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen yrittäjä ja teen työtä ma-pe klo 7-18 ja la klo 9-16. Paperityöt ja liikkeen siivous tuohon päälle vielä.

Kiitos arvoisa yrittäjä, tämä keskustelu ei kuitenkaan tällä kertaa taida koskea sinua.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan viisi kaksi