Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ahdistaa olla 25v ja kokematon

Lepolasse
07.04.2019 |

Olen jollain ihmeen konstilla onnistunut välttämään kaikenlaiset seurusteluhommelit ja säädöt 25-vuotiaaksi asti. En ole jumaliste edes kädestä pitänyt tyttöä, heh.

Viimeiset vuodet on alkanut ahdistaa ihan törkeästi kun on tajunnut mistä kaikesta sitä onkaan jäänyt paitsi. Sitä aina ihmettelee suuresti kun näkee miten esimerkiksi teinitkin suhaavat vastakkaisen sukupuolen kanssa niin luontevasti, itsellä ei teininä ollut mitään itseluottamusta tyttöjen suhteen. Tai oli ehkä hetken ajan, mutta minut tiputettiin ihan huolella maanpinnalle ja tehtiin selväksi etten kelpaa kellekään. Sen jälkeen olikin helppoa mennä yläaste ilman minkäänlaista yritystäkään lähestyä tyttöjä. Ja ehkäpä hyvä niin, enpähän häpäissyt itseäni enää enempää. Yläasteen jälkeen taas uskaltauduin netin ihmeellisen maailman avulla lähestymään tyttöjä, mutta hyvin nopeasti huomasin senkin, että ihan ihan turhaa se näkyy minun kohdallani olevan. En vaan tunnu kiinnostavan ketään. Tuon toteaminen sattuu ihan helvetisti...

Kyllä minäkin haluaisin tuntea itseni kelvolliseksi ihmiseksi, rakastaa, olla rakastettu, jakaa elämää jonkun ihanan naisen kanssa, perustaa perheen, olla onnellinen. En tiedä onko se edes mahdollista, mutta ainahan sitä saa haaveilla. Vaikka en tiedä onko sellaisesta haaveileminen enää oman mielenterveyden kannalta kovinkaan järkevää.

Kommentit (58)

Vierailija
21/58 |
07.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lepolasse kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Milllä tavalla sut pudotettiin maan pinnalle ja kerrottiin, että et kelpaa kenellekään? Kuka niin sanoi?

Jos sä olet normaali, mukava mies, sulle löytyy normaali ja mukava nainen.

Joka helvetin päivä yläasteen ajan toitottettiin, että olen ruma ja en kelpaa kellekään. Jos jossain yhteydessä tuli jotain puhetta, että saisin joskus naisen niin heti tultiin naureskelemaan, että minäkö muka kelpaisin jollekin. Tytöt nauroivat minulle päin naamaa, ja minusta tuli joku yleinen vitsi. Ei oikein napannut enää yrittää.

No näytätkö enää samalta tai yhtä rumalta kuin sillon?

Ja muutenkin teinien jutut on todella kehittymätöntä ja pinnallista pskaa, eikä ainakaan ton 25 v jälkeen naiset tai muutkaan ajattele tolleen, että ihminen on vain ainoastaan sitä miltä se näyttää.

Vierailija
22/58 |
07.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lepolasse kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Milllä tavalla sut pudotettiin maan pinnalle ja kerrottiin, että et kelpaa kenellekään? Kuka niin sanoi?

Joka helvetin päivä yläasteen ajan toitottettiin, että olen ruma ja en kelpaa kellekään. Jos jossain yhteydessä tuli jotain puhetta, että saisin joskus naisen niin heti tultiin naureskelemaan, että minäkö muka kelpaisin jollekin. Tytöt nauroivat minulle päin naamaa, ja minusta tuli joku yleinen vitsi. Ei oikein napannut enää yrittää.

Eli olet ollut koulukiusattu.

Mä veikkaan, että sussa ei ole mitään vikaa, sä olet vain äärettömän epävarma itsestäsi. Oletko ajatellut jonkinlaista terapiaa?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/58 |
07.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen 26-vuotias ja samassa tilanteessa.

Olen jo orientoitunut ikuiseen neitsyyteen ja sinkkuuteen.

Vierailija
24/58 |
07.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lepolasse kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä veikkaan, että sussa ei ole mitään vikaa, sä olet vain äärettömän epävarma itsestäsi. Oletko ajatellut jonkinlaista terapiaa?

Terapia = nappeja naamaan ja porvarin osakkeet kasvuun.

Vierailija
25/58 |
07.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lepolasse kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä minä ainakin olin ihan oikesti v itun ruma ja sain siitä kuullakin päin naamaa yms. Kyllähän se satutti, mutta oli mulla silti kavereita.

En oo AP, mutta jos on rumuuden takia saanut kuulla dissausta, niin loppujenlopuksi aika helpolla pääsee, koska vanhemmiten komistuu rumakin ja muutenkin kasvaa ihmisenä, eikä ulkonäkö olekaan enää kaikki kaikessa.

Kunhan vaan jättää yläaste ajat sinne yläasteelle.

Vierailija
26/58 |
07.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ihminen on/olisi viisas, jättäis suosiolla noi nykypäivän parisuhde pelleilyt väliin. Mitään muuta ei saa nykyään lukea kuin sitä, että on ongelmia suhteessa yms. Hyvin harvoin, saa lukea mitään positiivista suhteista.

Vierailija
27/58 |
07.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No miehelle seksin hinta on käytännössä perheen perustaminen että ei olisi sekään kannattanut...

Vierailija
28/58 |
07.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lepolasse kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä minä ainakin olin ihan oikesti v itun ruma ja sain siitä kuullakin päin naamaa yms. Kyllähän se satutti, mutta oli mulla silti kavereita.

En oo AP, mutta jos on rumuuden takia saanut kuulla dissausta, niin loppujenlopuksi aika helpolla pääsee, koska vanhemmiten komistuu rumakin ja muutenkin kasvaa ihmisenä, eikä ulkonäkö olekaan enää kaikki kaikessa.

No harva ihminen on tosissaan itun ruma. Teini-iässä on muutenkin hulinat oman pään sisällä, ja jos joka päivä kuulee, että on ruma, alkaa siihen uskoa.

Se on kyllä totta, että vanhemmiten ulkonäön merkitys vähenee.

Vierailija
29/58 |
07.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

rehellisyyden nimissä: tulet kiittämään onneasi, ei naisista pitkässä juoksussa ole mitään iloa.

Vierailija
30/58 |
07.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tapaatko naisia töissä, ystävien kautta tai muualla? Minua ei rumuus haittaisi jos on ystävällinen tyyppi. Mikään Tinder tms ei varmaan ole hyvä paikka kun vaan ulkonäöstä arvostellaan. Jos kiva nainen löytyisi niin voit ihan hyvin kertoa ettet ole seurustellut, ei vaan oo osunut sopivaa kohdalle. Ei sitä tarvitse hävetä yhtään, leuka pystyyn vaan! :)

Vierailija
31/58 |
07.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vietätkö miten aktiivista elämää? Kaikki ei kouluaikoina ole suosittuja ja ihmettelen miksi hoet tuota kun tytöt yläasteella kutsui rumaksi. Monella on samanlaisia kokemuksia. Läheskään kaikki ei kelpaa. Aikuisiällä voit yrittää laajentaa elämänpiiriä.

En tiedä nyt ihan mitä tarkoitat aktiivisella elämällä. Harrastelen itselleni mukavia juttuja ja opiskelen tällä hetkellä. Sen aktiivisempaa elämää ei ole. Ystäviä ei koulun tai harrastusten ulkopuolella ole enää yhden yhtäkään. Tämän tiedostan ongelmaksi itsekin, mutta aika vaikeaa tuntuu olevan löytää sellaisia ihmisiä joiden kanssa olisi jotain yhteistä noiden edellä mainittujen asioiden lisäksi.

Ulkonäkö taas ahdistaa siitäkin syystä, että kun netitse lähestyn (lähestyin) naisia niin kuvallisella profiililla vastausten määrä oli ihan olematonta, kun taas ilman kuvaa minulle jopa vastailtiinkin. Eli voisin kuvitella, että ei sieltä yläasteelta tilanne ainakaan silloin ollut parantunut mihinkään suuntaan. Nykyään en edes laita kuvaani mihinkään jos lähestyn naista. Aika usein myös aikanaan lopetin yhteydenpidon siinä vaiheessa kun minusta pyydettiin kuvaa. En ollut hyvännäköinen livenä ja valokuvissa epäonnistun ihan aina. Nykyään en tiedä mikä liveulkonäköni on.

Vierailija
32/58 |
07.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lepolasse kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No harva ihminen on tosissaan itun ruma. Teini-iässä on muutenkin hulinat oman pään sisällä, ja jos joka päivä kuulee, että on ruma, alkaa siihen uskoa.

Se on kyllä totta, että vanhemmiten ulkonäön merkitys vähenee.

No moni tyyppi teininä on todella ruma, kun on naama just siinä sekamelska vaiheessa muutenkin, niin sitä suuremmalla syyllä ne teini iän kommentit ja ulosanti kannattaa jättää taakseen.

Prosessoi ne ikävät tunteet mitä siellä päässä jyllää ja "puhdistaa" menneisyyden sillä nykyisellä tietoisuudella ja rakkaudella. Edellyttäen siis, että ensin pääsee kosketuksiin siihen omaan valoon ja rakkauteen, jonka avulla sit vapauttaa itsensä menneisyydestä.

Vierailija
33/58 |
07.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oleppa 33 etkä ole koskaan edes halannut tyttöä. Itse en ole mikään lihava läskikään ja suht sosiaalinen. Olen yksin matkustellut mm. maailmalla. Joskus olisi kiva kävellä vaikka Berliinin kaduilla jonkun söpön neidin kanssa käsi kädessä. Mutta ei onnistu. Nuorempana olin niin ruma läskinaama, ettei toivoakaan. Nyt olen huomannut, että mm. leuka on tullut esiin naamasta ja muuttunut selvästi kulmikkaammaksi. Ehkä tässä on toivoa, kun vielä salilla bulkkauksen jäljiltä aloitan dieetin ja väännän rasvat alle 15%. 

Vierailija
34/58 |
07.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tapaatko naisia töissä, ystävien kautta tai muualla? Minua ei rumuus haittaisi jos on ystävällinen tyyppi. Mikään Tinder tms ei varmaan ole hyvä paikka kun vaan ulkonäöstä arvostellaan. Jos kiva nainen löytyisi niin voit ihan hyvin kertoa ettet ole seurustellut, ei vaan oo osunut sopivaa kohdalle. Ei sitä tarvitse hävetä yhtään, leuka pystyyn vaan! :)

Kyllä minä naisiin törmäilen, mutta ei minulla ole heihin mitään mahdollisuutta tutustua. Tai tietty on, mutta ei ole mahdollista tutustua ilman, että siitä tulee aivan helvetin kiusallista. Täysin tuntemattomiin ihmisiin on ainakin minusta ihan mahdotonta tutustua, eri asia jos olisi edes joku yhteinen mielenkiinnonkohde tms. josta voisi jutella.

Tinderiä en ole edes harkinnut. Juurikin mainitsemistasi syistä.

Vierailija
35/58 |
07.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon kanssa kokematon ja kohta 27, tosin nainen. En ole myöskään ikinä suudellut tai pitänyt kädestä kiinni. Että onhan meitä. Välillä mietin, että onhan se hassua, kun elää tältä osin jossain 12-vuotiaan maailmassa.

Vierailija
36/58 |
07.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oisko mahollisuutta lähteä pariks viikoks -kuukaudeks esim. Filippiineille?

Meet sinne ja hommaat ekat kokemukset naisesta tai naisista. Esim. Tagged sovelluksella tutustut kaupungin johonkin naiseen (siellä on ihan oikeita opiskelijatyttöjä ym. Kunnon tyttöjä siellä Taggedissa) ja sovit treffit, että näyttää sulle paikkoja yms.

Tai sitten hengailet vaikka kauppakeskuksessa päivällä tai mitä ikinä haluatkaan tehdä ja koet parhaaks. Illalla meet ulos tuulettumaan, mut et mihinkään h uorabaariin ja siellä varmasti tapaat kivoja tyttöjä, mut kato tarkkaan ja juttele pitkään tytön kanssa ennenkö mahdollisesti meette sit sun huoneeseen.

Kannattaa oikeasti _tehdä_ kaikki mihin kykenet, vaikka jännittäisikin tai epäilyttäisi.

Saat kokemuksia ja muistoja ja ennenkaikkea elät elämääsi.

Vaihtoehto on jäädä vaan miettimään juttuja kotiin ja r unkkaamaan, mutta suosittelen kyllä laittamaan kaiken likoon!

Jos ap teet tämän, niin älä sitten kuuntele niitä seksikkäitä filippiinoja jotka oikein vaatii saada sua paljaalla ja ottaa spermat sisäänsä sulta, "i'm on a birth control" nope he eivät ole, standardi homma ekstraktoida länkkäriltä kivat tuet ja parempi elämä länkkäri babyn myötä. Älä mene tähän, vaikka kännissä se tuntuukin kuningas idealta kun kiimainen nainen haluaa tuntea sut paljaana sisällään.

Vierailija
37/58 |
07.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellainen havainto, että Suomessa ei ollut oikein vientiä. Muutin Belgiaan töihin. Avot on vientiä. Belgialaiset naiset ovat myös ilo silmälle. Suomessa asuessa en käynyt juuri koskaan edes treffeillä. Belgiassa naiset huokailevat pitkään perään. Ovat myös naisellisia ja sieviä. Belgialaiset miehet ovat aika lyhyitä keskimäärin, itse olen 175cm pitkä ja tunnet itseni suht pitkäksi paikallisten rinnalla. 

Vierailija
38/58 |
07.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oleppa 33 etkä ole koskaan edes halannut tyttöä. Itse en ole mikään lihava läskikään ja suht sosiaalinen. Olen yksin matkustellut mm. maailmalla. Joskus olisi kiva kävellä vaikka Berliinin kaduilla jonkun söpön neidin kanssa käsi kädessä. Mutta ei onnistu. Nuorempana olin niin ruma läskinaama, ettei toivoakaan. Nyt olen huomannut, että mm. leuka on tullut esiin naamasta ja muuttunut selvästi kulmikkaammaksi. Ehkä tässä on toivoa, kun vielä salilla bulkkauksen jäljiltä aloitan dieetin ja väännän rasvat alle 15%. 

No kohtahan tässä se 33 tulee nurkan takaa vastaan. Voin tosin kehua, että olen yhden kerran saanut ystävänpäivähalin tytöltä. Siinäpä ne naiskokemukset sitten olikin.

Läskinaama se olin minäkin, ja mielestäni olen vieläkin. Tavallaan ihan helpottavaa kun ei tiedä tarkkaan mitä ulkonäöstäni nykyään ajatellaan. Sitähän voi välillä vaikka kuvitella, että onkin nykyään ihan siedettävän näköinen.

Vierailija
39/58 |
07.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä oon kanssa kokematon ja kohta 27, tosin nainen. En ole myöskään ikinä suudellut tai pitänyt kädestä kiinni. Että onhan meitä. Välillä mietin, että onhan se hassua, kun elää tältä osin jossain 12-vuotiaan maailmassa.

Oletko lihava? Tosin en tunne juuri yhtään sinkkua lihavaa. Aina on miehiä, joilla on läskinainenfetissi. 

Vierailija
40/58 |
07.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oletko lihava? Tosin en tunne juuri yhtään sinkkua lihavaa. Aina on miehiä, joilla on läskinainenfetissi. 

BMI normaali, mutta en ole mikään timmi salikissa vaan vähän pyöreä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi seitsemän yhdeksän