"Tappava hiiva leviää" linkki. Briteissä, Usassa jne. Puolet kuolee
https://www.iltalehti.fi/terveysuutiset/a/c7c6d933-eeb6-4c06-8c9f-8962e…
Aivan kamalaa!
Ensin superbakteerit ja nyt vielä tämä. Mitä ajattelette.
Itse ajattelen, että ihmisen olisi itse säädeltävä ihmiskuntaa pienemmäksi ennen kuin se tapahtuu noin ikävällä tavalla.
Kommentit (92)
Tätä se aiheuttaa kun elätte hunningolla ja moraalittomasti. Tinderi laulaa, mutta kohta voi olla yllätys siellä alapäässä.
Pyöveli kirjoitti:
Jospa aloitettaisiin sinusta.
Höpsis. Tarkoitin syntyvyyttä säännöstelemällä koko maailmassa
Mulle luo aina toivoa tällaiset uutiset, että voisin kuolla luonnollisesti ja pian ilman että kenellekään jää muistoa, että tein itsemurhan.
Vierailija kirjoitti:
Mulle luo aina toivoa tällaiset uutiset, että voisin kuolla luonnollisesti ja pian ilman että kenellekään jää muistoa, että tein itsemurhan.
Mutta jos kuoleekin sun läheiset ja sää jäät eloon.
Vierailija kirjoitti:
Ai hiivan takia? :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joo kun pullat eivät kohonneet.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mutta jos kuoleekin sun läheiset ja sää jäät eloon.
Sitten voin kuolla halutessani perässä ilman että ketään kiinnostaa.
Olisi tossa voinut olla jotain vinkkejä miten ehkäistä tuo.
Canestan combi. Hoitaa hiivan kerta-annoksella.
Luonto yrittää hillitä väestönräjähdystä.
Mää oon kans lapsesta saakka haaveillu kuolevani hiivaan
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuohon hiivaan kuollaan. Etkö lukenut huolellisesti
Vierailija kirjoitti:
Olisi tossa voinut olla jotain vinkkejä miten ehkäistä tuo.
Aika naiivi asenne, että kaikki vitsaukset olisivat (omin toimin) ehkäistävissä.
"Elää sitkeästi pinnoilla". Johan tätä on odotettu.
Meidän sairaalassa ei ole ammattitaito- eikä kielitaitovaatimuksia laitoshuoltajille. Tik tak.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuohon hiivaan kuollaan. Etkö lukenut huolellisesti
Aaa ymmärsin väärin. Luulin, että haluat tehdä itsarin tuon hiiva uutisen takia.
Jos jonkun lajin populaatio kasvaa liian suureksi niin luonto keksii jonkun sairauden tmv millä kanta pienenee. Ihmisten kohdalla yritys on kova, mutta lääketiede on vielä toistaiseksi vienyt voiton.
Jos ei ole kummoisia murheita muuten elämässä, niin voihan sitä hiivankin takia yöunensa menettää.
Leipomista tulee rajoittaa niin välttyy hiivatartunnalta
Ja sillinhaju maailmassa lisääntyy. Siihenkö sitä lopulta kuolee?
Jospa aloitettaisiin sinusta.