Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Missä iässä aloitta värjäyttämään harmaat pois hiuksista?

Vierailija
07.04.2019 |

Vieläkö teette sitä, vai annatteko hiusten harmaantua luonnollisesti?

Kommentit (32)

Vierailija
1/32 |
07.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ainakaan vielä tee niille mitään. Jonkin verran harmaita on päässä luonnollisesti tummanruskeissa hiuksissa ja ikää on 38. Sitten jos alkaa syntyä sellaisia isompia harmaakeskittymiä, niin saatan miettiä uudestaan. Todennäköisesti annan silloinkin olla.

Vierailija
2/32 |
07.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taisin olla 38 eli yhdeksän vuotta olen nyt värjännyt.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/32 |
07.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä saan aina välillä kuulla siitä että harmaista pitäisi päästä eroon. Lähinnä itseni ikäisiltä naisilta. Nuorempia naisia tai ketään miehiä ne eivät ole koskaan haitanneet. Ja ei tosiaan ole ongelmaa senkään kanssa että ympärilläni parveilisi mummofetissimiehiä, kuten jotkut väittävät.

Vierailija
4/32 |
07.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kai kukaan halua olla harmaa 3- tai 4-kymppisenä?

Vierailija
5/32 |
07.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei kai kukaan halua olla harmaa 3- tai 4-kymppisenä?

Se tuo arvokkuutta. Miehet arvostavat sitä.

Vierailija
6/32 |
07.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä aloitin 30v. Silloin jo selvästi harmaita, jotka näkyivät tummissa hiuksissani. Olen siitä asti värjännyt. Nyt olen 52v. Tilanne on paha. Harmaat näkyvät jakauksen kohdalla 2viikkoa värjäyksestä.

Vierailija
7/32 |
07.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

mä oon 53 v, eikä ole vielä tarvinnut

Vierailija
8/32 |
07.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensin aloitin sävyttämisen, en muista minkä ikäinen olin. Nykyisin värjään Natural & Easyllä, joko koko fledan tai tyvet. Käytän myös suihketta tarvitessa eli L'orealin Magic Retouch.

Vierailija
9/32 |
07.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon 46 eikä vielä tarvitse. Tummanruskeat hiukset.

Vierailija
10/32 |
07.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 60 ja peittelen maantien väriä vaaleilla raidoilla. Varsinaista harmaata ei ole, niin sanoi kampaajakin. Alunperin ihan vaalea tukka, niissä ei harmaat juuri näy kuten tummissa hiuksissa.

Vierailija
11/32 |
07.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En oikein tiedä. Hiukseni ovat luonnostaan maantienharmaat ja olen monta vuotta jo värjännyt niitä tummemman ruskeaksi. Havahduin harmaisiin hiuksiin joskus pari vuotta sitten eli 36-vuotiaana. 

Vierailija
12/32 |
07.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on oma väri se maantienharmaa ollut jo heti täysi-ikäisenä siitä tummuen aina vaan, muuta harmaantumista en ole vielä näin viisikymppisenä havainnut. Värjäilen silloin tällöin, kun inspis iskee.

Jos ne nyt nuo vähät karvat varsinaisesti harmaantuisivat, niin ehkä värjäisin tiheämmin.

Vierailija
13/32 |
07.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloin harmaantumaan 35-vuotiaana. Värjäsin jatkuvasti, mutta ikäväkseni allergisoiduin väreille. Nyt olen kasvattanut värjättyä osaa pois ja päätin lopettaa värjäämisen, olkoot millaiset tykkää. Odotan vain, että saan kokonaan oman sävyn hiuksiin.

Vierailija
14/32 |
07.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ei harmaantunut tarpeeksi nopeasti, joten jouduin värjäämään hiukseni harmaiksi. Välillä sävytän harmautta sinisensävyiseksi, välillä violetin. Ootan vain, että hiukset alkaisi harmaantua kunnolla, että pääsin värjäämisestä eroon.

Vierailija
15/32 |
08.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

28-vuotiaana löytyi ekat harmaat.

Oli todellinen shokki ja itkeskelin asiaa itsekseni viikkotolkulla. En halunnut kertoa asiasta edes samanikäiselle miehelleni, pelätessäni että hän jättää 'harmaahapsivanhuksen". Siitä lähtien värjännyt, onneksi ei ole allergioita.

Nyt ikää 57 vuotta ja edelleen värjään 6 viikon välein. Mies alkanut vasta nyt ohimolta harmaantumaan. Hänellä harmaat lisänneet charmia, itselläni päinvastoin.

Vierailija
16/32 |
08.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viime kesänä kun oli tuota aurinkoa riittämiin, huomasin eräässä valokuvassa yhtäkkiä et minullahan on alkanut tulla ehkä jotain raitojen tapaista, mutta ei ne harmaita ole. En enää värjää hiusta, ja naturelli väri on tummanvaalea twistillä punaisuutta. Ei siinä sitten kai näy  harmahat hapset. Ja aurinko vaalentaa niitä kesäisin, looking goog so anti olla vaan naturel ..

Vierailija
17/32 |
08.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täytin just 55 ja ekat harmaat ei haittaa, ylpeydellä kannan- toki maantienvärisestä pohjasta ne katoaa jos otan raitoja ja kesällähän niitä tulee ihan auringostakin

Vierailija
18/32 |
08.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi kun ihmiset muistaisivat, että suurin osa ihmisistä alkaa harmaantua kolmekymppisenä, ja yllättävän monelle tulee jo nuorempanakin harmaita. Harmaantuminen ei siis ole mikään merkki siitä, että nyt olet jo vanhus. Se melaniinin rajallinen määrä hiuksissa on pelkkä geneettinen ominaisuus.

Itse olen huomannut, että valkoisia hiuksia ilmestyy silloin, kun olen erityisen stressaantunut. Ei siis ole ihan pelkkä myytti tuo. Nyt olen 36, valkoisia hiuksia alkoi tulla about 31-vuotiaana. Ei niitä vieläkään paljon ole, mutta silti.

Vierailija
19/32 |
08.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En värjää harmaantuvia hiuksiani, lopetin viitisen vuotta sitten ja ikää nyt 58.

Hiukseni onneksi harmaantuvat kauniisti, näyttävät raidoitetuilta tai jopa balayage-käsittelyn saaneilta, sillä harmaat tulevat alapuolelta ja saavat latvat näyttämään vaaleammilta. Vaikea selittää, mutta kehuja on tullut paljon eilä kukaan usko, että mitään väriä tai raitoja en ole ottanut.

Vierailija
20/32 |
08.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kohta 50, en värjää niitä pois. Jää ihan kivasti raidoilla piiloon tai sinne sulautuvat sävyinä. Ei ne mua sinänsä haittaa, tunnen itseni ikäisekseni ja kasvot raikkaat ja nuorekkaat

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kaksi yksi