Mitä kuuluu sunnuntai-iltaanne?
Kommentit (32)
Pelkkää kurjuutta ja tekareiden kiristelyä! Olisi niin kova hinku jo puutarha- ja muihin pihatöihin.
Mutta vielä lunta, jäätä ja lisää luvassa :(
Vierailija kirjoitti:
Tulin töistä pari tuntia sitten, nyt on ruoka uunissa ja juon vähän viiniä. Mies meni käymään sukulaisissa, ja kun tulee syömme ja saunomme. Huomenna on etäpäivä.
Kuulostaa hyvälle 😊
No mä mietin tässsä että enhän mä nyt mitään lääkkeitä saa kun tuo alkoholi ollut tässä niiin voimakkkasti läsnä.
- ap - kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tulin töistä pari tuntia sitten, nyt on ruoka uunissa ja juon vähän viiniä. Mies meni käymään sukulaisissa, ja kun tulee syömme ja saunomme. Huomenna on etäpäivä.
Kuulostaa hyvälle 😊
Ehkä jopa liian hyvälle.
Vierailija kirjoitti:
Pelkkää kurjuutta ja tekareiden kiristelyä! Olisi niin kova hinku jo puutarha- ja muihin pihatöihin.
Mutta vielä lunta, jäätä ja lisää luvassa :(
Jaksa odotella. Uskaltaako edes sanoa, että tykkään takatalvesata? 😬
Pari tuntia olen suunnitellut lenkille lähtöä. Ehtii kohta taas tulla nälkä, eikä sitten ruoan päälle voi lenkkeillä.
Ahdistua ajatuksesta, että maanantai tulee.
Hyvän aterian päälle heittäydyin sohvan nurkkaan ja avasin av:n. Täällä olen nyt palstaillut noin tunnin ja aattelin jatkaa iltaa samaan malliin. Vähän laiskottaa, vastailen ketjuihin verkkaisesti valikoiden. Ei mulla muuta, jatkakaa... :)
Ap, ollaan yhdessä yksin. En ole edes puhunut kenenkään kanssa moneen päivään.
Kävin tunti sitten kävelyllä ulkona, siihen asti päivä me nyt sisätiloissa.
Tästä tuli nyt tämmöinen sunnuntai.
Ihminen kuulemma voi henkisesti paremmin, kun tyynesti hyväksyy asioita.
Vierailija kirjoitti:
No mä mietin tässsä että enhän mä nyt mitään lääkkeitä saa kun tuo alkoholi ollut tässä niiin voimakkkasti läsnä.
Minäkin otin vähäsen. Laitoin myös oman kuvani tänne 😒
Kuntopyöräilen parhaillaan, sitten suihkuun ja iltapalalle.
Krapulassa makaan sohvalla. Ei hyvä.
Iha hyvää. Taas viikko kouluu, toiset taas töis, toiset taas mis lie. Ääh... alkaa täs parin kuukauden pääst kesäloma, nii sitä odotelles samalla. Harmaa sää ollu tänään, et toivottavast joku päivä taas aurinko pilkottas. Tuntuu, et tääki viikonloppu meni nopeest vaik otti iha iisisti.
Pitäs alkaan kokkaan. Nälkä ja väsy.
Sinccis
Vierailija kirjoitti:
Ap, ollaan yhdessä yksin. En ole edes puhunut kenenkään kanssa moneen päivään.
Kävin tunti sitten kävelyllä ulkona, siihen asti päivä me nyt sisätiloissa.
Tästä tuli nyt tämmöinen sunnuntai.
Ihminen kuulemma voi henkisesti paremmin, kun tyynesti hyväksyy asioita.
Oikeassa olet, että ihmisen pitää hyväksyä asioita. Minulle otti koville, kun tuo lasteni isä hengaili täällä pari päivää.
Viikon päästä mennään kirkkoon. Sekin ahistaa,
Ahmin itseni herkuilla paraikaa tainnoksiin tulevasta viikosta ahdistumisen vuoksi. Ei näitä sunnuntai-iltoja muuten jaksa. Ehkä kännissä jaksais, mutta huomenna pitää mennä töihin niin ei voi.
Mulla on muutenkin niin paha olla, kun jouduttiin lopettamaan vanha hevonen 😢
Eipä kummempaa kuulu. Muu perhe tuli äsken toisen pojan pelistä ja syötiin pannaria. Esikoinen täyttelee kyselylomaketta kutsuntojen terveystarkastusta varten (kääk) ja yrittää miettiä, minne varuskuntaan haluaisi. Kohta lösähdän telkkarin ääreen ja yritän saada aikaisin unen päästä kiinni, kun viideltä pitää herätä töihin.