Maskulaisnainen maksoi viallisesta muumimukista 6100 euroa - ”Päätin, että minun on pakko tulla ja huutaa muki”
Maskulainen Alyona Juntunen on mahdollisesti maailman harvinaisimman muumimukin ostaja. Juntunen huusi itselleen Janakkalan Turengissa sunnuntaina mukin, jossa esiintyy keskeltä katkennut Vilijonkka. Juntunen maksoi mukista 6100 euroa.
Jutunen kertoo harrastaneensa muumimukien keräilyä nelisen vuotta. Mukien lisäksi hänen harrastuksiinsa kuuluu harvinaisten Louis Vuittonin laukkujen keräily.
– Näin mukin lehdessä ja päätin, että minun on pakko tulla ja huutaa muki.
Alyona Juntusen sunnuntaina huutama muumimuki ei ole hänen kokoelmansa kallein. Arvokkain on hänen mukaansa Fazerin muumimuki, jonka arvo on tällä hetkellä yli 10 000 euroa.
Kommentit (227)
Venäläinen miljonäärimutsiko se siellä? Jonkun "juntusen" löytänyt rahoittajaksi?
Täähän on palsta kuuluisuus. Vanha kunnon Savannah / venakkomilana.
Just joku päivä mietinkin mitä hälle kuuluu :D
Jakoi kaikki tietonsa kaksplussalla lasten kuvat, sotut, oman osoitteen, miehen firman tiedot siis aivan kaikken.
Mielenkiintoinen hahmo.
Ei hitsi tästä naisesta oli paljon hyviä ketjuja!
Menivät ex(?)-miehensä kanssa meksikoon parantamaan mieheltä peniksestä jonkun taudin? :D
Kuvaili taudinparannusta aika yksityiskohtaisesti.
Tällä on nyt kolme lasta, vai onko jo neljä? Yksi lapsi nimetty Brett michaelsin mukaan.
Lopetin kaksplussan seuraamisen kun hän sai vuodeksi bännit palstalle
Muistatteko kun osti 3-vuotiaalle merkkilaukun :D
Ai Milana jatkaa samaan malliin.
Arabian työntekijöille teetetty erikoismuki (400 kpl erä) maksaa n. 20000e/kpl. Eli tuosta viallisesta mukista maksettu hinta ei siihen verrattuna ole kovin korkea.
Ei hitsi mikä nostalgia noista kaksplussan ketjuista! Olin 19-vuotias ja itse vielä lapseton kun seurasin tämän hahmon toilailuja.
Heeeetkinen, onko tämä siis JELENA Juntunen :D
Voi kyllä. Nää milannan ketjut oli legendaarisia. Mä muistan sen custom made pinkin Juken :)
Onko se muka eronnu siitä miehestään?
Vierailija kirjoitti:
Joo meni hetki itselläkin tajuta : D mut toi peruukin näköinen tukka paljasti. Tainnut ainakin päästä eroon painopakkomielteestään... Mikä on siis ihan hyvä asia. Siis sillä jo 5 lasta?! Muistan kun aloin seuraa kaksplussaa niin niitä oli vain 2 ja sitten alkoi odottaa kolmosta..
Lapsia on jo 5. Nuorimman nimi on Chanel. Omakin nimi vaihdettu 'hienommaksi' :D
Vierailija kirjoitti:
Voi kyllä. Nää milannan ketjut oli legendaarisia. Mä muistan sen custom made pinkin Juken :)
Onko se muka eronnu siitä miehestään?
Siis on eronnut siitä äslby-talomiehestä ainakin, mutta kenen kanssa sitten alkoi olemaan?? Jonkun kokonaan suomalaisen vai?
Vierailija kirjoitti:
The one And only
Joo suomalainen itseään 18 v vanhempi sälli jolla epämääräisiä rakennusalan firmoja ollut, stripparina ollessaan tapasi tämän ja vaihtoi lennosta miestä.
Mä muistan nauraneeni itseni kipeäksi kun nimesi lapsensa Brettiksi Brett Michaelin mukaan :D se kun on niin hottis.
Sittenhän Jelena pyörii myös Tuksun kanssa kun Meksikosta haettiin niitä jotain pimppirrokotuksia.
Vierailija kirjoitti:
Joo suomalainen itseään 18 v vanhempi sälli jolla epämääräisiä rakennusalan firmoja ollut, stripparina ollessaan tapasi tämän ja vaihtoi lennosta miestä.
Oho, okei! Luulin että sen meksipenismiehen jälkeen oli tätä nykyistä miestä ennen joku... Mutta olleet sit vissiin pidempään jo yhdessä.
Teidän kaikkien kommenteista paistaa läpi vain kateus ja katkeruus.
Omien sanojensa mukaan nainen pyörittää useampaa yritystä ja hoitaa merkittävässä roolissa miehensä yritystä. Jotain yrityksiä/viritelmiä ulkomailla koska Suomessa on vaikea rikastua. Myi rakkaan audinsa vasta koska luvassa oli parempaa (upgreidasi).