Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

kertokaa oonko menettänyt järkeni?

Vierailija
07.04.2019 |

Vuosien masennus, hoidossa. Tuntuu että mieheni on se masennus, miten näistä ajatuksista eroon? Meillä lapsia. Auttakaa!!! Itkettää!!!

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
07.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko siis onneton miehesi takia? Onko parisuhteessa ongelmia, vai miksi syytät puolisoa masennuksestasi?

Vierailija
2/9 |
07.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä, mies kiroilee paljon ja välillä pelkään häntä.

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
07.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et ole menettänyt järkeäsi. Minä myös mietin noin. Sain kuitenkin riuhtastua eron mieheeni ja nyt olen elänyt itsekseni melko kauan.

Vierailija
4/9 |
07.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eroa. Turvakoti.

Vierailija
5/9 |
07.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En tiedä, mies kiroilee paljon ja välillä pelkään häntä.

ap

Minulla sama. Mies oli arvostatussa ammatissa, mutta kännissä ollessaan jahtasi minua pyssyn kanssa.

Vierailija
6/9 |
07.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

en uskalla erota, mies kietonut lonkeronsa ympärilleni kuvainnollisesti, ei anna erota, emme kyllä ole naimisissa. Mutta pelottaa menettää lapset. En tiedä, olen hyvin epävarma. Joskus tuntuu että rakastan ja joskus tulee tälläisiä tunteita kuin tänään. Onko normaalia?

ap

Vierailija
7/9 |
07.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

en uskalla erota, mies kietonut lonkeronsa ympärilleni kuvainnollisesti, ei anna erota, emme kyllä ole naimisissa. Mutta pelottaa menettää lapset. En tiedä, olen hyvin epävarma. Joskus tuntuu että rakastan ja joskus tulee tälläisiä tunteita kuin tänään. Onko normaalia?

ap

Niin minullekin kävi. Mies otti puhelimenikin pois, että en olisi saanut pitää yhteyttä kehenkään. Minulla oli oma poika edellisestä liitosta ja hän laittoi pienen 5-vuotiaan "arestiin" ulos varastokoppiin. Se riitti minulle.

Olin siihen aikaan työtön, mutta sain apua ja läksin.

Vierailija
8/9 |
07.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun pitää puhua tästä omalle hoitajalleni. En saa sukulaisilta apua..

ap

Vierailija
9/9 |
07.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun pitää puhua tästä omalle hoitajalleni. En saa sukulaisilta apua..

ap

Hyvä päätös. Minunkaan sukulaiset eivät auttaneet millään tavalla. Toivon sinulle kaikkea hyvää.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kahdeksan neljä