Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mieheni laittaa kättä vatsalleni " minä kokeilen potkiko se". Muuten kiva, mutta en ole raskaana

Vierailija
07.04.2019 |

Ja sitten ihmettelee kun suutun!

Kommentit (21)

Vierailija
1/21 |
07.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kannattaisiko hankkiutua eroon siitä röllykkämahastasi?

Vierailija
2/21 |
07.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

no siis täähän on yksi tapa kertoa ihmiselle jotain

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/21 |
07.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä nyt leikistä suutu.

Vierailija
4/21 |
07.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko läski?

Vierailija
5/21 |
07.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oletko läski?

En,no ehkä hieman tuhti mutta minulla on myös painavat luut.

Vierailija
6/21 |
07.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokeile sen päätä ja sano, "Löytyyköhän täältä pehmeitä kohtia"

Vierailija
7/21 |
07.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Potkaise ukkoa ja sano, että kyllä se potkii.

Vierailija
8/21 |
07.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen omenalihava. 6v sitten onnistuin tiputtamaan painoa 15 kg , kävin salilla ja katsoin mitä söin. Kun inspis salila käymiseen kuoli, lihoin nopeasti takaisin ja tästä mies nyt sitten kuittailee :(. Olen 166cm ja 66kg .

Kaikki kertyy vatsaan , tissejä ei juuri ole ja pyllykin ihan lättänä.

Ap

Vierailija
9/21 |
07.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helpompi sitä painoo on puottaa kuin pituutta lisätä.

Vierailija
10/21 |
07.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen omenalihava. 6v sitten onnistuin tiputtamaan painoa 15 kg , kävin salilla ja katsoin mitä söin. Kun inspis salila käymiseen kuoli, lihoin nopeasti takaisin ja tästä mies nyt sitten kuittailee :(. Olen 166cm ja 66kg .

Ap

Älä selittele niin paljon vaan pyri tekoihin. Laihdutuksessa tärkeintä on oikeanlainen ruokavalio, eikä mitään himoliikkumista tarvita. Ei oikeastaan tarvita liikkumista ollenkaan. Ala syömään vähähiilihydraattista ruokavaliota, niin ton kokosena laihdut varmasti 2-4 kiloa per kuukausi ilman liikuntaa.

Vierailija
11/21 |
07.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oletko läski?

En,no ehkä hieman tuhti mutta minulla on myös painavat luut.

Montako kiloa luusi ovat lihonneet kuluvan vuoden aikana?

Vierailija
12/21 |
07.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Te pääsette nyt helpolla. Saatte nukkua yönne rauhassa.

Vierailija
13/21 |
07.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Älä selittele niin paljon vaan pyri tekoihin. Laihdutuksessa tärkeintä on oikeanlainen ruokavalio, eikä mitään himoliikkumista tarvita. Ei oikeastaan tarvita liikkumista ollenkaan. Ala syömään vähähiilihydraattista ruokavaliota, niin ton kokosena laihdut varmasti 2-4 kiloa per kuukausi ilman liikuntaa.

En tykkää keitetyistä kasviksista, eivät maistu miltään enkä jaksa enää syödä raejuustoa ,riisikakkuja, kanaa ja banaanilettuja!

Haluan tortilloja, pitsaa ja suklaata.

Ap

Vierailija
14/21 |
07.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

En tykkää keitetyistä kasviksista, eivät maistu miltään enkä jaksa enää syödä raejuustoa ,riisikakkuja, kanaa ja banaanilettuja!

Ap

Ai. No sitten jatka vaan läskinä oloa.

Vierailija
15/21 |
07.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Ap

Kaikkea tota on myös vhh-versioina. Maku ei ainakaan huonompi ole.

Vierailija
16/21 |
07.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ukosta eroon pääsy on helpompaa, ja ukkokin on onnellisempi, win-win molemmille.

Vierailija
17/21 |
07.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt äkkiö toihin, jotta massusi saadaan kuriin! Ei se voi ihan miten vaan turpoilla!

Vierailija
18/21 |
07.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ukosta eroon pääsy on helpompaa, ja ukkokin on onnellisempi, win-win molemmille.

Sitten saa istua rauhassa yksin siinä sohvalla röllykkänsä kanssa.

Vierailija
19/21 |
07.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko ap:n ukko kenties eräs rekkakuski ?! Jos on,niin se tekee myös mulle, oon sen salapano :D Minä en kuitenkaan suutu siitä joten siksi tekee sullekin. Anna sen tehä, ei oo vaarallista :) 

Vierailija
20/21 |
07.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on myös ongelmana omenalihavuus , ja se näkyy normaalipainossakin. Ainoastaan silloin kun "muutaman kilon pudotus "meni överiksi ja painoin 54 kg, vatsa oli suhteellisen litteä. Kun painoin 60kg pomppasi vatsa taas esiin. Nyt painan 64kg.  Minun pitäisi siis näännyttää itseni, mikäli tahdon välttyä aiheettomilta vauvaonnitteluilta!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi seitsemän kolme