Naimisissa olevan miehen kriisi?
Olin toinen nainen ukkomiehelle. Jätin miehen kun en jaksanut salailua ja ansaitsin parempaa. Mies on hyvin toimeentuleva ja itse "duunari". Hän ihastui minuun mm. arvojeni takia ja kuulemma sain hänet ymmärtämään ettei raha tee onnelliseksi.
Heillä vaimonsa kanssa hyvät tulot ja nyt hän ostelee uusia autoja ym ja kerskuu niillä ja tuo raha-asioita esille koko ajan.
En ymmärrä miksi. Esittikö minulle ihan muuta vai yrittääkö nyt löytää onnea ja täyttää tyhjyyttä rahalla vaimonsa kanssa?
Kommentit (8)
Miehet nyt puhuu naiselle mitä vain saadakseen naisen tuntemaan itsensä erityiseksi. Ei mies ihastunut sinuun arvojesi takia, hän vain sanoi niin, koska sellaisen sanominen hivelee naisen itsetuntoa (ja mies tietää tämän). Mies ihastui sinuun vaihtelun ja seksin vuoksi.
Mistä tiedät, että mies ostelee autoja ja kerskuu nyt rahoillaan? Et kai vain stalkkaa häntä jossain somessa?
Vierailija kirjoitti:
Miehet nyt puhuu naiselle mitä vain saadakseen naisen tuntemaan itsensä erityiseksi. Ei mies ihastunut sinuun arvojesi takia, hän vain sanoi niin, koska sellaisen sanominen hivelee naisen itsetuntoa (ja mies tietää tämän). Mies ihastui sinuun vaihtelun ja seksin vuoksi.
Mistä tiedät, että mies ostelee autoja ja kerskuu nyt rahoillaan? Et kai vain stalkkaa häntä jossain somessa?
Miksi ihmeessä stalkkaisin :D Olen hänen kanssa tekemisissä lasten harrastusten kautta.
Kertoo susta paljon, kun uskot ukkomiehen juttuja.
Miksi nainen määrittelee itsensä "toiseksi naiseksi"? Mies ei ikinä sano itseään "toiseksi mieheksi". Nainen antaa miehen määritellä naisen identiteetin, mies ei ikinä anna naisen tehdä niin. Jotenkin säälittävää.
Jos hän vain jatkaa pinnallista elämää, jota on tottunut esittämään muille.
Kakkosnainen meni, syvällisyys meni.
Iskeä kakkosnainen lapsen harrastuksesta, tosi syvällistä. Ikinä ei lakkaa ihmetyttämästä mihin ihmiset alentuvat seksin takia.
Vierailija kirjoitti:
Sääliksi käy tuollainen tyhjä elämä jota täytetään ostamisella.
Sääliksi käy elämä, jossa sisäistä tyhjyyttä pitää täyttää pettämällä.
Sääliksi käy tuollainen tyhjä elämä jota täytetään ostamisella.