Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Pakko vaan taas todeta, että mun hiukset näyttää parhaalta vasta n 3 pvänä pesusta

Vierailija
07.04.2019 |

Mutta sitten pitää pestä 4 päivänä, ettei päänahka ala lemuta.

Dilemma. Good hair daytä liian vähän. Pesun jälkeen hiukset on semmonen irrallinen mätäs tukkakeko. Hiustyyppi siis ohut mutta paljon,vaalea luonnontaipuisa.

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
07.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Usko mua, ei näytä. Rasvanen letti on hyi yök.

Vierailija
2/12 |
07.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä sama. Hiuslaatu on hyvin hentoa, ja sitä on paljon. Seuraavana pvänä pesusta tunne, et on liian kampaajalta tullut. Hiukset ei rasvoitu, vaikka laittas mitä aineitakin. 2-3 pvänä asettuu ja on hyvä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
07.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Just pestynä tukkaa näyttää kauhealta. Olen vielä onnistunut menemään juhliin vastapestyillä hiuksilla ja en voi edes katsoa kuvia noista juhlista.

Pesun jälkeisenä päivänä hiukset on ok, mutta parhaimmillaan kahden päivän päästä. Hiukset eivät ole rasvaisen näköiset edes viikon pesemättömyyden jälkeen mutta itse tuntee sen pölyn ja töhnän päänahassaan.

Vierailija
4/12 |
07.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Just pestynä tukkaa näyttää kauhealta. Olen vielä onnistunut menemään juhliin vastapestyillä hiuksilla ja en voi edes katsoa kuvia noista juhlista.

Pesun jälkeisenä päivänä hiukset on ok, mutta parhaimmillaan kahden päivän päästä. Hiukset eivät ole rasvaisen näköiset edes viikon pesemättömyyden jälkeen mutta itse tuntee sen pölyn ja töhnän päänahassaan.

Juuri näin on 👍 👩

Vierailija
5/12 |
07.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Totta.

Vierailija
6/12 |
07.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama ongelma.

Minulla hennot ja luonnonkiharat hiukset, eikä niitä ole edes kovin paljoa :(

Vastapestyinä ovat sellainen höytyväkasa, ajan kanssa saavat muotoa ja rakennetta. Onneksi eivät rasvoitu juurikaan, joten ihan hyvin pesuväli voi olla 3-4 päivää.

Jos teillä on kaltaiselleni hiustyypille vinkkejä, niin kertokaa. Itselläni vähän helpotti, kun siirryin ekoshampoisiin. Eivät ole niin  tujuja kuin normishampoot, joten hiukset voivat paremmin. Toinen mikä auttaa, on mahdollisimman kylmä vesi huuhteluvetenä. Sauna on pahasta. 

Vierailija
7/12 |
07.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo on varmaan se aika jolloin hiusten normaali rasvaisuus tulee takaisin, joten ei ihme.

Vierailija
8/12 |
07.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sama ongelma.

Minulla hennot ja luonnonkiharat hiukset, eikä niitä ole edes kovin paljoa :(

Vastapestyinä ovat sellainen höytyväkasa, ajan kanssa saavat muotoa ja rakennetta. Onneksi eivät rasvoitu juurikaan, joten ihan hyvin pesuväli voi olla 3-4 päivää.

Jos teillä on kaltaiselleni hiustyypille vinkkejä, niin kertokaa. Itselläni vähän helpotti, kun siirryin ekoshampoisiin. Eivät ole niin  tujuja kuin normishampoot, joten hiukset voivat paremmin. Toinen mikä auttaa, on mahdollisimman kylmä vesi huuhteluvetenä. Sauna on pahasta. 

Curly Girl metodi :)

Vierailija
9/12 |
07.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun yks kampaaja, jolla joskus kävin sanoi, että, jos on menossa esim. jonnekin juhliin, kannattaa pestä hiukset edellisenä päivänä. Näin se saa paremmin laitettua sitten juhlapäivänä.

Vierailija
10/12 |
07.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pesetkö vesipesulla shampoopesujen välissä? Mulla sama homma, pesun jälkeen hirvee leijaileva höttökasa, pari päivää niin alkaa asettumaan ja näyttää hyvälle. Itse pesen ekoshampoolla noin kerran viikossa, amla jauheella puhdistus kerran kahdessa viikossa ja jokatoinen päivä vesipesu että saa kaikki pölyt ja kuonat pois päänahasta ja hiuksista.

Vierailija
11/12 |
07.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis mitä h*lvettiä, ettekö te osaa käyttää muotoiluaineita hiusksissa??!

Vierailija
12/12 |
07.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entä jos kokeilisi toisenlaista shampoota? Jotain tekstuuria lisäävää, paksuntavaa jne.