Onko muita, jotka ei tykkää asua samassa paikassa pitkään?
Mennyt tässä reilun vuoden verran samassa asunnossa. Alkaa kyllästyttää, vaikka kämppä on ihan hyvä.
Kommentit (6)
Minä!
Muutan noin vuosittain, 2 vuotta samassa asunnossa on ihan maksimi.
Lapsikin löytyy mutta kulkee mukana.
En ymmärrä miten joku haluaa ostaa asunnon tai rakentaa talon ja siinä sit pitää olla.
Tietty ainahan voi sen asunnon vuokrata...
En tiedä mitä tämä piirre kertoo persoonallisuudesta, olen tosi rauhallinen tyyppi mutta rakastan vapautta :)
Ennen muutin paljon, mutta sitten löysin ihan täydellisen asunnon aivan täydellisellä sijainnilla enkä tästä kyllä muuta pois kuin pakon edessä. Tässä asunnossa ja tässä ympäristössä on niin hyvä olla, ettei tätä kyllä haluaisi vaihtaa pois.
Elämä muuttuu koko ajan ilman asunnon muuttamistakin. Jos ei muuten niin naapurit vaihtuu.
Minä en niinkään innostu muuttamisesta, tykkään tavallaan tutusta ja turvallisesta. Kuitenkin olen ahkera muuttamaan sisustusta; huonekalut, esineet, taulut, värimaailma, tekstiilit jne vaihtuvat useamman kerran vuodessa. Vaikkakaan en siis kaiketi ole mitenkään erikoisen hyvä sisustaja enkä pidä blogia asiasta :D.
Taloissa on joku jännä juttu. Kiinnyn niihin. Ja ympäristöön, ikkunan näkymään ja pihan kasvistoon. En myöskään nauti erityisemmin matkustelusta ja vieraassa paikassa olemisesta - ellei puhuta vieraista metsistä, niistä minä nautin.
Mulla on menossa jo 17. osoite, tällä hetkellä odotellaan lapsen kotoa muuttoa ja sitten vaihdetaan taas, pienempään. Omia ollaan vaihdettu 5 vuoden välein, vuokra-asuntoja useammin. Nyt on taas se 5 vuotta täynnä. Vapaudenkaipuu on täälläkin tuttu tunne, mutta mähän asuisin asunntoautossa ympäri vuoden, ellei olisi talvea (ei intoa ulkoilla pimeässä). Ehkä sitten joskus.
Muuttaminen on raskasta ja rasittavaa, voisin elää koko ikäni yhdessä ja samassa asunnossa, jos se vaan olisi toimiva ja naapurit eivät olisi kohtuuttoman rasittavia.