Saako omaisen hoitajatar ottaa alkoholiannoksia sillä tavalla kuin että kohtuudella?
Nyt mää otan, eihän tätä jaksa selvinpäin!!!!!!
EI kukaan ole tullut auttamaan, vaan itsekin sairaslomalla ja eipä ole auttajia näkynyt - soittelevat vaan puhelimella ja whatteshäppi-viestejä laittelevat!
Jippiiiii,,,, turha ootella meitä apuun, kun tarve tulee!!
Kyllä me pärjätään, mutta pärjäävätkö muut?
Kommentit (11)
Hä? Saako omaishoitaja ottaa alkoa? Tottakai saa, kunhan hoidettava ei siitä kärsi.
Senkun otat. Ei sinun tarvitse olla 24/7 töissä. Hauskaa iltaa äläkä örvellä liikaa!
Taidat olla aika väsynyt.
Mene mielummin nukkumaan ja aamulla lenkille.
Vierailija kirjoitti:
Oletko omaishoitaja vai huijari?Kenet haluaisit apuun? Sukulaiset?
Lopeta se juominen.
Ap. vastaa: Ei kuule kärsi toipilaani, jos minä nyt tässä otan hieman alkoholijuomia; se vaan ottaa pattiin, ettei hän tahdo, että lähtisin tästä hieman tanssuloihin.
Vierailija kirjoitti:
Senkun otat. Ei sinun tarvitse olla 24/7 töissä. Hauskaa iltaa äläkä örvellä liikaa!
Juuh, valmistamallani aterialla jo aloitin punaviinillä, pari lasillista vain, ja nyt siideriä jälkiruokana, ja kohta kyllä konjakkiin siirtynen, iltakahvin seurakseni.
Mieheni nukkuu ja on niin onnellinen, kun rouva passaa ja paapoo. Olin suihkutteluapurina ja kävin kaupassa autolla päivällä ostamassa jääkaappiin ruokaa, ettei lopu sapuska toipilaalta. Rakkaani söi antaumuksella loihtimani aterian, ja itse nyt nautin omaishoiturin vapaata iltaa.
Eilisen siivoussessioni jälkein yö oli tuskaa, selkääni särki ja jalkojani ramppasi pahanlaisesti.
Saunahetki oli eilinen omahetki, nautin.
Itselläni monenlaista vaivaa - ajan kanssa tulleita.
Mutta elämä kantaa, uskon näin. Luoja koettelee ihmislasta vaan ei koskaan hylkää!!!!
Lainaa tää onhan vain.... muistakaa se ihmislapset! Elämämme on vain väliaikaista.
Vauva-aihe vapaa:palsta tietää, ja täältä kannattaa aina kysellä kaikkea maan ja taivaan väliltä ja vähän ulkopuoleltakin,sillä aina täältä löytyy viisaus! :D
Aloittajatar
Oletko omaishoitaja vai huijari?Kenet haluaisit apuun? Sukulaiset?
Lopeta se juominen.