Tuut pääsiäismyyjäisiin. Mikä on se tuote, minkä ostat heti jos näet?
Tiedän joo, ettei osa luota kotona leivottuihin. Mulla on hygieniapassi ja olen hypersupertarkka, sitä ei tietenkään ostaja voi tietää, mutta otan varman päälle. Leivonnaisten suhteen niiden pitäisi kestää se neljä tuntia, mitä myyjäiset kestää. Muitakin tuotteita kuin leivonnaisia myydään, mitä haluaisit ostaa? Maksimihinnat myös saa halutessaan antaa.
Kommentit (19)
Pienet pullat menee kaupaksi. Äitini teki aina koulun myyjäisiin minulle ja veljelleni solmupullia 5kpl pussi ja koskaan ei tarvinnut kotiin tuoda niitä 👍 Kuivakakut jää usein myymättä.
Pasha ja joku hyvä pääsiäislimppu.
Vierailija kirjoitti:
Fleshlight.
Jeesuksen kuvalla, noin niin kuin pääsiäisen teeman sopivana?
Vierailija kirjoitti:
Lentävä luuta
Tää on helppo. Riittäkö, että lentää kerran?
Valmiiksi idätetty ohra nätissä purkissa.
En ikinä jaksa ja muista touhuta niiden kanssa ite.
Kaunis kukka-asetelma ja hintaa 20-30€
Leipomuksista jotain 'hankalaa' leivottavaa, ei pullaa tai kuivakakkua. Kivanmuotoinen annoskokoinen pasha mutta se ei taida kestää huoneenlämmössä myyntiä. Masaliisaa ostaisin jos olisi 'tukkuhintaan' vaikka pellillinen, ei tyyliin 2e pala.
Jos olisi lapsia, voisin kiireisenä ihmisenä ostaa valmiin rairuohon tai jonkun pajunkissahärpäkkeen.
Siriina kirjoitti:
Leipomuksista jotain 'hankalaa' leivottavaa, ei pullaa tai kuivakakkua. Kivanmuotoinen annoskokoinen pasha mutta se ei taida kestää huoneenlämmössä myyntiä. Masaliisaa ostaisin jos olisi 'tukkuhintaan' vaikka pellillinen, ei tyyliin 2e pala.
Jos olisi lapsia, voisin kiireisenä ihmisenä ostaa valmiin rairuohon tai jonkun pajunkissahärpäkkeen.
Masaliisa on vissiin joku murresana mokkapalalle? Näitä oli viimeksi muutama, en tiedä oliko sama tekijä, yksi kai vain meni kaupaksi, paloina enemmän mutta meillä on kahvio myös. Kerätään siis näitä vinkkejä palstoilta ja sovitaan sitten meidän fb-ryhmässä, kuka tekee mitäkin.
Pääsiäisen aikaan nimenomaan rahkaleivonnaiset, piirakka tai pulla. Ja halpaan hintaan tietenkin.
Pääsiäiskoristeita, esim. maalattuja kananmunia.
Ostaisin myös simaa (en viitsi itse tehdä niin isoa satsia kun vain minä juon meillä).
Ja jos on kahvio, joisin munkki- ja pullakahvit.
Pullapohjainen rahkapiirakka, tai pasha.
Missä on hippejä ja hamppua, siellä tarvitaan Nokian kumipamppua