Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Eppu Nuotio, 57, ja Kurt Nuotio, 79, ovat olleet yhdessä yli 30 vuotta – yksi hetki pysäytti: ”Ajattelin, että nyt elämä muuttuu”

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
06.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä jo luulin että tämä on semmottis moterni miesrakkaustarina.

Vierailija
2/8 |
06.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

– Kun tapasin Epun, terve elämä alkoi pilkottaa. Ekalla purjehdusreissullamme nukahdin kesken omien juttujeni, kun myrkyt lähtivät kehosta, Kurre muistelee naureskellen.

Eppu kirjoitti silloin päiväkirjaansa: ”Voi olla, että Kurre on vähän liian vanha mulle.” Sen jälkeen hän ei ole 22 vuoden ikäeroa miettinyt.

Kurre ei ollut tuohon aikaan mikään viininmaistelija, hänen tavoitteenaan oli yleensä känni. Lääkäri varoitteli jo siitäkin, miten vaarallista on polttaa kaksi askia päivässä. Tosin Kurre poltti 3,5 askia.

Rakkaus voi tehdä ihmeitä. Kurre Nuotio lopetti kännijuomisen ja tupakoinnin, mutta eri syistä johtuen hänen työmääränsä sen sijaan alkoi kasvaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
06.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos nuori nainen nuorentaa miestä, niin vanhentaako vanha mies nuorta naista?

Vierailija
4/8 |
06.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hieno pari, heitä on mukava seurata. Ikähän ei ole tässä se juttu vaan ne kemiat.

Vierailija
5/8 |
06.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

– Kun tapasin Epun, terve elämä alkoi pilkottaa. Ekalla purjehdusreissullamme nukahdin kesken omien juttujeni, kun myrkyt lähtivät kehosta, Kurre muistelee naureskellen.

Eppu kirjoitti silloin päiväkirjaansa: ”Voi olla, että Kurre on vähän liian vanha mulle.” Sen jälkeen hän ei ole 22 vuoden ikäeroa miettinyt.

Kurre ei ollut tuohon aikaan mikään viininmaistelija, hänen tavoitteenaan oli yleensä känni. Lääkäri varoitteli jo siitäkin, miten vaarallista on polttaa kaksi askia päivässä. Tosin Kurre poltti 3,5 askia.

Rakkaus voi tehdä ihmeitä. Kurre Nuotio lopetti kännijuomisen ja tupakoinnin, mutta eri syistä johtuen hänen työmääränsä sen sijaan alkoi kasvaa.

On se Kurre ollut hurja mies, oikea äijä, mitä ryyppäämiseen ja tupakointiin tulee.

Vierailija
6/8 |
06.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

On kyllä nuorennäköinen 80v. Urheilu kannattaa ja nuori vaimo. Itseasiassa eppu pelasti tässä ihmishengen

mies50v

Vierailija
7/8 |
06.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kurren kirjat ovat kiinnostavia. Suosittelen.

Vierailija
8/8 |
06.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä jo luulin että tämä on semmottis moterni miesrakkaustarina.

Hmm, mullekin tuli jotain tuon tapaista mieleen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi viisi kaksi