Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi varatut naiset flirttailee?

Vierailija
06.04.2019 |

Kysyn nyt palstan naisilta tällaisesta kun olen huomannut sellaista käytöstä muutamilta varatuilta naisilta, että he flirttailevat aivan estoitta kanssani vaikka ovat suhteissa. Meno on välillä melko fyysistä... Lieneekö vaan jotain hassuttelua ja naisille arkipäiväistä puuhaa, vai ovatko kyseiset naiset sitten sellaista materiaalia, että kannattaa pysyä helvetin kaukana jos vaan suinkin mahdollista?

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
06.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osaavat saada miesten huomion sekä mielenkiinnon ja sen ominaisuuden takia juuri ovatkin varattuja.

Vierailija
2/11 |
06.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samaa tekevät nyös varatut miehet

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
06.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin jo vastaamassa, että pieni flirtti piristää mieltä. Fyysinen meno ei siihen kyllä kuulu.

Noin lähtökohtaisesti varatuista kannattaa pysyä ihan helvetin kaukana. Jos varattu lähtee sinun matkaasi ja alatte seurustella, miksi niin ei tapahtuisi uudestaan jonkun toisen kanssa?

Vierailija
4/11 |
06.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Testaavat omaa viehätysvoimaansa.

Vierailija
5/11 |
06.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Samaa tekevät nyös varatut miehet

Tätä en missään vaiheessa ole kiistänytkään. Kiinnostaa nyt näin miehenä tämä naisten käytös kun osuu omalle kohdalle.

Vierailija
6/11 |
06.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millä tavalla "meno on fyysistä"?

Ei pienessä flirtissä mitään pahaa kyllä ole. Kivaltahan se vaan tuntuu puolin ja toisin. Flirttailu on ihan ok, kunhan ei ole mitään taka-ajatuksia.

Vierailija
7/11 |
06.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mä olen flirttaillut eräälle miehelle, jota himoitsen aivan silmittömästi. Oma mieheni ei tunnu haluavan minua enää juurikaan. Olisin valmis joko pelkkään seksisuhteeseen ihastukseni kanssa, oikeakin suhde kävisi. Oikeastaan mikä vaan. Nyt joku kysyy, miksen eroa miehestäni. En pysty, olen aika läheisriippuvainen ja minulla on huono itsetunto, enkä usko kelpaavni kenellekään.

Vierailija
8/11 |
06.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuten joku jo aiemmin totesikin, fyysisyys ei kuulu flirttiin, eikä varsinkaan sellaiseen varattujen harrastamaan hupailuun, jolla ei tarkoiteta yhtään mitään, kunhan vain sanaillaan.

Vierailija
9/11 |
06.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei pienessä flirtissä mitään pahaa kyllä ole. Kivaltahan se vaan tuntuu puolin ja toisin. Flirttailu on ihan ok, kunhan ei ole mitään taka-ajatuksia.

Perseen kourimista ja erinäisten lihasten hivelöintiä pääasiassa. 

Vierailija
10/11 |
06.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Perseen kourimista ja erinäisten lihasten hivelöintiä pääasiassa. 

#Metoo

Vierailija
11/11 |
31.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika vammainen pelle saa olla jos flirttailee ilman että on jotain tarkoitusta siinä takana.