Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kaikki keinot koitettu. Aion hakea lääkityksen. Suosittele yksityistä mt-lääkäriä-

Vierailija
06.04.2019 |

Halaisin mielialaa tasaavan lääkityksen impulsiiviseen käytökseen, eli hallitsemattomiin raivokohtauksiini. En ole koskaan aisoinut mt-puolella. En haluaisi jatkuvia käyntejä, jossa ensin pallotellaan ja tutkitaan ja pohdiskellaan ennen kuin lääke määrätään.

Haluaisin siis jo ensi kerran jälkeen saada reseptin johonkin milialana tasaajaan, koska tilanne on akuutti. Mistä saisin pikaisen avun tai ainakin yrityksen siihen? Ymmärrän, että jatkossa lääkitystä seurataan, joudutaan ehkä vaihtamaan jne.

Helsingin alue

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
06.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En osaa ketään suositella, mutta kyllähän nuo lääkitykset on nykyään aina se mitä heti alkuun tarjotaan, joten ei pelkoa, että palloteltaisiin ennen lääkitystä.

Vierailija
2/8 |
06.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jep, mielialalääkkeitä kyllä kirjotetaan ilman minkäännäkösiä keskusteluja tai syvempää perehtymistä tilanteesi. Nappia naamaan happy happy.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
06.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne on psykiatreja.

Vierailija
4/8 |
06.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ne on psykiatreja.

psykiatri on lääkäri

Vierailija
5/8 |
06.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jep, mielialalääkkeitä kyllä kirjotetaan ilman minkäännäkösiä keskusteluja tai syvempää perehtymistä tilanteesi. Nappia naamaan happy happy.

Ei tod ole noin. Itse en saanut vuosikausien tutkimuksista huolimatta. Viimein 5 vuotta kärsittyäni sain ja olo oli taivaallinen kun oireet loppuivat. Monet lääkärit eivät vieläkään usko että masennus ja ahdistushäiriöt saattavat joissain tapauksissa olla psykofyysisiä sairauksia. 

Vierailija
6/8 |
06.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suositelkaa minullekin yksityistä hyvää psykiatria.

Terveyskeskuksessa ei ole syyn- eikä oireenmukaista hoitoa.

Vierailija
7/8 |
06.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle olisi määrätty lamotrigin-nimistä valmistetta raivokohtauksiin mutta en voinut sitä kokeilla kun olin raskaana.

Raivarointi tasoittui kun erosin exästäni, mulle ei näemmä parisuhde-elämä sovi, tai se parisuhde jossa olin.

Ennen kuin tasaat mielialasi napeilla, mieti todella onko raivareissa jokin yhteinen nimittäjä jota sinun ei oikeastaan kannattaisi yrittää sietää. Duuni? Puoliso?

Mikäpä siinä jos napit auttavat, mutta olen kyllä sillä kannalla että on myös olosuhteita joita ihmisen ei tule sietää vaikka nappien avulla ehkä voisikin.

Vierailija
8/8 |
06.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Iris Forsman ainakin ymmärsi minua kun taannoin olin tästä aiheesta hänellä asioimassa, oli vuosia sitten Attendolla Kaisaniemessä mutta en tiedä onko vielä siellä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yksi yksi