Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi krapulassa panetttaa?

Vierailija
06.04.2019 |

?

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
06.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kumma juttu. Ja seksi on rapulassa sitä, että 2 työntöä, spruits ja kyljen kääntö.

Vierailija
2/14 |
06.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kännissä on jäänyt seksit saamatta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
06.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikea sanoa, itselläni krapulassa olo on niin paha, ettei se voisi vähempää kiinnostaa.

Vierailija
4/14 |
06.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heittelisköhän hormoni tasapainot

Sinccis

Vierailija
5/14 |
06.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vaikea sanoa, itselläni krapulassa olo on niin paha, ettei se voisi vähempää kiinnostaa.

Jos ei harrasta seksiiä niin ei tulee krapulaa.

Vierailija
6/14 |
06.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olo hutera, tarttee jotain väkevää, kuten panon ja krapularuokaa, että olo vähän vahvistuu.

Vierailija
7/14 |
06.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos ei harrasta seksiiä niin ei tulee krapulaa.

Tai enhän mä nyt mitäään seksiä saa muttta ilman sitä kliiiimaksia.

Vierailija
8/14 |
06.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehen ollessa kyseessä aivot luulee että tekee kuolemaa, niin täytyy viimeisillä voimillaan pistää geenit eteenpäin.

Vierailija
9/14 |
06.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja miks pikkusievässä iso O tuntuu todella isolta. Ja nautintoa vaan voi piiiiiiitkittäää...

Vierailija
10/14 |
06.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei naisia paneta. Ainakaan silloin kun minä olen krapulassa.

Vierailija
11/14 |
06.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se krapulapanetus liittyy jotenkin aivokemiaan. Meeppä siihen ottamaan myrkytystilan taittamiseksi kukkaa joka on laatua lisää haluja. (sitä kukkaa kun on todella useita laatuja). Kuitenkin siinä käy niin että harvassa on naiset jotka kestää niin paljon. Oma ennätys on 5 kertaa ja sitten nainen sanoi ettei yhtään enempää. Itse piti sitten yksin pari kertaa lisää.

Se nyt kuitenkaan ole kovin paljon kun ajattelee että aamu 10 ja yö 12 välillä. Sehän on 14 tuntia. Tiettyjä asioita on turha pohtia syvällisen filosofisesti. Miksi naisen peppu näyttää hyvältä? Mikä daisareissa miellyttää? Miksi krapulassa panettaa? Miksi planeetan pyöriminen oksettaa vain joskus? Miksi me oikeastaan olemme täällä?

Ou jee seksiä niin pohditaan toiste lisää.

Vierailija
12/14 |
06.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Johtuu siitä että humalassa testoteronitasot laskee, ja humalan poistuessa (=krapula) nousee jälleen --> panetus.

Vierailija
13/14 |
07.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla tuntuu, et taju lähtee kun mälli irtoo, siis krapulassa. Tekeekin aivan pirusti mieli ja mulkku on kun kivipatsas.

Vierailija
14/14 |
07.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alkoholi laajentaa pintaverisuonia. Pitoisuuden vähentyessä vaikutus on päinvastainen eli häntä alkaa helposti jöpöttää. Voi olla jotain hermostollistakin.