Miesten alistaminen
Hei, mielenkiinnosta kyselen mitä miehet joita alistetaan seksissä haluavat kuulla?
Mies pyysi että alistaisin häntä suuhoitojen aikana puhumalla, mutta haluaisin ideoita mitä voisi sanoa. Kysyin häneltä sitä niin hän antoi niin ympäripyöreen vastauksen.
Kommentit (8)
Itseäni kiihottaa kun nainen sitoo minut ja pitää välillä taukoa "toimituksesta" puhellen vaikka seuraavanlaisia:
"Et sitten saa laueta ilman mun lupaa. Onko selvä?"
"Onko kivaa olla naisen alistamana?"
"Tekeekö ihanaa? Haluisitsä että jatkan?"
"Pitäisiköhän mun viedä sut loppuun saakka? Oletkohan ansainnut sen?"
Ja sitten kun olen aivan orgasmin partaalla:
"Mitä sanoisit jos jatketaan tästä sitten ensi kerralla? Ai mieluummin tulisit nyt heti? No jos pyydät oikein kauniisti, niin ehkäpä hellyn..."
Vierailija kirjoitti:
Ei se ole alistamista.
Olen eri mieltä kanssasi, alistamista on eri tasoista ja erilaista, jotkut tykkää sitomisesta ja toiset taas vaan puhumalla "nöyryyttämistä". Minun mies tykkää vaan puhumalla alistamisesta, mutta itselleni se on uutta ja sen takia kysyn muiden mieltymyksistä että saisin ideoita mitä käyttää hänen kanssaan. - Av N26
Olisiko muita ideoita mitä voisi sanoa, jotta löydän itselleni luontevia sanoja / lauseita?
Laita mies putsaamaan "likainen" pylly kielellään ja kommentoi samalla kuinka pitää putsata syvemmältä yms.
Alistamista on monen tasoista... lievimmillään tyyliä "ootpas sä kiltti poika kun teet mitä nainen käskee", rankempia juttuja esim. miehen piiskaaminen ja pakottaminen nuolemaan naisen kengät.
N26 kirjoitti:
Olisiko muita ideoita mitä voisi sanoa, jotta löydän itselleni luontevia sanoja / lauseita?
Ohjeiden antaminen kenties? Esim. "Haluan että olet aivan hiljaa", ja jatkat hoitoa niin kauan kun mies pystyy tottelemaan mutta jos hän voihkaisee, lopetat joksikin aikaa ja moitit tottelemattomuudesta. Tai sama toisinpäin, "Haluan kuulla kun voihkit" ja lopetat jos mies unohtaa ääntelyn.
Miehelle siveysvyö ihan ekana. Ehtona hänen tulemisilleen on että nuolee omat mällit pillusta. Sääntelet hänen orgasmeja että maks 2 viikkoon ja sinulle orkut joka päivä. Jonkin ajan päästä rupeat naimaan miestäsi sträpillä pyllyyn ja hän saa laueta vain siveysvyö päällä.
Ei se ole alistamista.