Voiko iso pää olla turn off naisella?
Minulla on ja se on suhteettoman iso verrattuna muuhun vartaloon.
Kommentit (31)
Ei ole turn off, jos vain osaat valita tyylisi oikein. Suosittelisin jonkinlaista ”söpöä” tyyliä. Mutta jos yrität olla tyyliltäsi liian seksikäs, niin pääsi tulee kiinnittämään huomiota.
On iso pää seksikköömpi ku pieni xDD lol mitä juttua täällä taas.. Mut ei mtn muldotontq pientä päätä kiitos. Paksu tukka on sitä paitsi semonksi käsin, ja isolla päällä se onnistuu helpommin
Naurakaa vaan, mutta tämäkin on ihan oikeasti ongelma joillekin meistä. Ylä-asteella joku kauhisteli suureen ääneen kaverilleen minun "kamalan isoa päätä" ja siitä lähtien se on ollut aina mielessä kun ihmisten ilmoille pitää lähteä.
Vierailija kirjoitti:
En ole kyllä koskaan kiinnittänyt pään kokoon huomiota 🤔 Ei haittaa oli iso tai pieni jos muuten miellyttää 👍
M32
Aivan samaamieltä! Juurikin näin,
N47
En ole koskaan nähnyt naista, jolla olisi niin iso pää, että nainen olisi sen takia mielestäni ollut ruma.
Mua on taas kehuttu hyvönmuotosesta päästä xD jasanottu et hiukset näyttää aina paksuilta. Ainoostaa yks minni pää mies kerran sano mulle et joillain teinitytöille on kuulemma isot päät ja mullaki xD en lämmennyt. Nauroin
Jos iso pää olis seksikäs, joku myisi jo implantteja... eiku kyllähän jotku friikit ottaa niitä sarvia päähänsä!
Iso pää on turn off niin naisella kuin miehellä. Pieni pää on ihan jees, mutta mikropäästä en pidä. Jättivesipää on huonoin.
Ei naisessa oikein voi olla turnoffeja ylipainoa lukuun ottamatta. Kaikki normaalipainoiset naiset ovat haluttuja.
Eikö näillä kyselijöillä ole omia mielipiteitä.