Voiko iso pää olla turn off naisella?
Minulla on ja se on suhteettoman iso verrattuna muuhun vartaloon.
Kommentit (31)
Mun mielestä iso pää on parempi kuin pieni. Mulla on tosi pieni pää, näyttää hassulta ja saa kropan näyttämään isommalta kuin onkaan.
Isohko pää on itse asiassa suloinen piirre ja tekee hiukan lapsenomaiseksi. Pieni pää pahempi. Toki jättivesipäät ovat turnoffeja.
Mun mielestä minipää on suurempi turn-off.
Minipää näyttää oudommalta. Siitä tulee myös tyhmä vaikutelma. Jos vielä silmät kovin ylhäällä, niin neanderthaalivibat ovat valmiit.
Vierailija kirjoitti:
No ei voi. Ks. Anna abreu
Annalla pää ei ole iso, vaan kroppa pieni.
Ei se haittaa kunhan on sitten tasainen päälaki. Voi käyttää niinku tarjottimena telkkaria katsellessa. Ohjelmathan on niin huonoja ettei niitä kestä selvinpäin. Niin aika hyvä jos siinä pysyy juomat ja naposteltavat.
Tää on taas niitä juttuja että kannattiko ottaa tosissaan?
Ennemminkin turn on koska näyttää lapsekkaammalta.
Vierailija kirjoitti:
Pedo? Stalkkaa vauva-palstalla. Olet ällö vanha äijä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pedo? Stalkkaa vauva-palstalla. Olet ällö vanha äijä.
Osuiko hermoon? Meikkikin nuorentaa. Itseään voi huiputtaa monin tavoin.
En usko. En ole sellaista päätä vielä nähnyt.
Naama vai pää? Pieni naama on hyvä, iso pää on hyvä ku hiukset näyttää paksuilta aina ja aivot on viisaan
En ole kyllä koskaan kiinnittänyt pään kokoon huomiota 🤔 Ei haittaa oli iso tai pieni jos muuten miellyttää 👍
M32
Vierailija kirjoitti:
Minipää näyttää oudommalta. Siitä tulee myös tyhmä vaikutelma. Jos vielä silmät kovin ylhäällä, niin neanderthaalivibat ovat valmiit.
Viestistäsi tuli pahat australopithecusvibat.
Jos näyttää hydrokefalutapaukselta kuten muuan eiralainen fillarinatsi, niin on pakko olettaa, että hänen 2 muijaansa ovat sokeita.
En pystyisi. Oksennan.
Joo, kyllä on myös miehellä.