Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mahdoton tytär. Teini-ikäinen.

Isäävituttaa
06.04.2019 |

Meidän 16-vuotias alkaa käymään hermoille. Pelkkää angstia, räyhäämistä huutamista, myöhästelyä ja masentelua.
Meillä siis perheessä 4 lasta. Kaksi poikaa, 20 ja 22. Menestyneitä molemmat. Sitten 16 ja 13v. Ollaan vaimon kanssa molemmat 53. Hyvässä kunnossa, urheillaan ja harastetaan. Meillä on hyvin rahaa. Olen yrittäjä ja heavy-muusikko. Vaimo on lääkäri.

Ongelmana on vanhempien hermoja koittelevat tyttäret. 13-vuotias ilmoitti, että seurustelee rinnakkaisluokkalaisen pojan kanssa. Pyörivät ympäri esblanadia ja katajanokkaa pussailemassa.
16v. No makaa kotona räyhää, valittaa ja syö. Viikko sitten selvisi, että viiltelee. Huh huh. Olen miettinyt, että mitä olen tehnyt väärin. No tyttö on kuitenkin erityisherkkä. Hän on itse diagnosounut itselleen vaikean masennuksen, pahan paniikki ja ahdistus häiriön, epävakaan persoonallisuus häiriö, viiltelytaipumus, 3 asteen syömishäiriö ja vielä 2 suuntainen mieliala häiriö. Huhuh ensimmäiseksi hän ei ole käynyt lääkärissä, itse diagnosoimat. Toiseksi mikä on 3 asteen syömishäiriö :)

Mitä pitää tehä uhmaavan teinin kanssa. Noi viiltely arvetkin näyttää kesällä rumilta.

Olen vaimon kanssa jutellut, hän ei kunminkaan ole psykiatri vaan kirurgi.

Pelkkää angstia, ei pojillakaan mitää ollu ku oli vahvoja ja niitä ei kiinnostanu mt-ongelmat!

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
06.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti olet provo. Ei kai kukaan kirjoita tänne perheen tuntomerkkejä

Vierailija
2/5 |
06.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puhu nyt ekana vaimosi (lääkäri) kanssa!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
06.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No oisko mitään jos yrittäisit saada terapiaan vähintäänkin sen lapsen, joka sanoo olevansa masentunut ja voivansa huonosti.

13-vuotiaan pussailut on vissiin ihan normisettiä eikä siinä ole mitään ihmeellistä.

Vierailija
4/5 |
06.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heikko tytät

Vierailija
5/5 |
06.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Weak girl