Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

13-vuotias tyttäreni joi itsensä humalaan

Vierailija
05.04.2019 |

Päästin ulos 15-vuotiaan poikaystävänsä kanssa, koska tämä poika minun kuullen selitti tytölle ylisuojelevaan sävyyn kuinka ei kannata käyttää päihteitä, kun voi ties mitä sattua. Olivat molemmat juoneet itsensä humalaan ja jääneet poliisille kiinni. Jälkeenpäin tunnen itseni tyhmäksi, kun menin tuollaiseen esittämiseen.

Kommentit (23)

Vierailija
21/23 |
06.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi on normaalia juoda kännit, kuten joku yllä kirjoitti?

Mielestäni se ei ole normaalia, että juodaan siten, että taju lähtee tai ei muisteta mitä on tehnyt/ettei pärjää itse. Kokeilla voi toki jossakin vaiheessa, mutta miksi kokeilun pitää päättyä överiksi?

Itse en ole juonut ikinä kännejä, miksi olisi pitänyt? Ravintoloissa on tullut käytyä jne. ja joskus otan jopa kotonakin, mutta kohtuudella. Kännissä en ole koskaan ollut. En ole kokenut tarpeelliseksi. 

Vierailija
22/23 |
06.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulee sitten kutsu lastensuojeluun!

Käytte siellä ja ne käy teillä ja vielä se loppu päätös.

Jouduttiin tähän kivaan myös me ja mun poika olisi myös silloin 13v.

Tosin joi vaan yhden pullon mutta jäi kiinni koska teki sen keskellä päivää ja näkyvällä paikalla ulkona.

Ja vielä varastivat ne pullot.

Nyt kunnollinen 15v. nuori poika.

Nuoret tekee noita kokeiluja sanoi lastensuojelu, tärkeintä on että kotona on asiat hyvin.

Kiinni jäämisestä on hyötyä koska asiaan voidaan puuttua.

Mikä häpeä mulle kun nuoret kanteli asian vielä kouluunkin.

Selkeesti halusi retostella koska juotiin niin että kaikki näkee. Ei vaan ottanut huomioon että jää myös kiinni teostaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/23 |
06.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja aiot päästää tytön kuin koira veräjästä? Toivottavasti on sentään selkäsauna tulossa.

Poliisi tekee aina lasun, virka velvollisuus. Siinä rankaisua riittävästi.

Eikö poliisi kertonut sitä teille ap?