Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi asiakaspalveluhullut sanovat itse koko ajan ”kiitos”?

Vierailija
05.04.2019 |

Sellaiset jotka eivät tee asiakaspalvelua työssään mutta se jotenkin liittyy työnkuvaan. Tutkivat, johtavat sitä tai jotenkin käsittelevät. Ne sanoo koko ajan ihan kaikenlaisissa keskusteluissa KIITOS. Ja kyllähän se on hyvä sana jokaisen osata, mutta ei sitä pidä ylikäyttää. Kiitos kun perehdytit. Kiitos tästä päivästä/kokouksesta. Kiitos tiedosta. Kiitos kiittämisestä. Sen todellinen merkitys unohtuu ja sitä toistellaan kun se on jotenkin niin hienoa. Ei se tarkoita useinkaan aitoa kiitollisuutta, vaan pelkkää kohteliaisuutta.

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
06.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska se nyt vaan on helmmetin kohteliasta ja hyvää käytöstä. Opettelisit olemaan sinäkin kiitollisempi

Vierailija
2/2 |
06.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koska se nyt vaan on helmmetin kohteliasta ja hyvää käytöstä. Opettelisit olemaan sinäkin kiitollisempi

Ei ole!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla