Jos saisin tarpeeksi kauniin naisen, olisin loppu elämäni uskollinen
En ole pinnallinen luonne, mutta kumppanin ulkonäkö kieltämättä vaikuttaa tulevaisuuden suunnitelmiin ja haaveisiin. Jos saisin tarpeeksi kauniin naisen, olisin loppu elämäni uskollinen, Toivon vain sitä että moni nainenkin arvostaisi samoin.
Kommentit (56)
Tarkoitin tarpeeksi kauniilla ihmistä, jonka itse kokisin viehättäväksi. Tällaista naista tietysti potäisin tosi kauniina.
a.p.
Tarkoitin että minä olen poikkeuksellinen sen uskollisuuden suhteen, ja siksi ansaitsisin poikkeuksellisen kauniin naisen. Naiset jossain määrin edelleen arvostavat uskollisuuttra ja suhteen vakautta.
a.p.
Vierailija kirjoitti:
Naise eivät taas oikein tajua. Tarkoitn että minä, en pettäisi jos tietty ulkonäön minimi raja ylittyy.
a.p.
Miten monessa pitkässä suhteessa olet ollut? Miten monen vuoden avioliitto takana?
Ei ollenkaan. Niinpä, et voi siis tietää miten toimisit.
Olen ollut pitemmässä suhteessa (+10) kerran ja se ei toiminut, kun nainen ei ollut riittävän viehättävä minun näkö kulmastani katsottuna. Luulen tosin että nainen ei juuri arvostanut minunkaan parhaita puolia.
.a.p.
Vierailija kirjoitti:
Tarkoitin että minä olen poikkeuksellinen sen uskollisuuden suhteen, ja siksi ansaitsisin poikkeuksellisen kauniin naisen. Naiset jossain määrin edelleen arvostavat uskollisuuttra ja suhteen vakautta.
a.p.
Eli olet sitä mieltä, että muut miehet eivät yltäisi tuohon poikkeukselliseen uskollisuuteesi? Eikö nainen saa haluta miestä joka on hyvännäköinen, uskollinen sekä fiksu?
Et järin viisaalta kuulosta joten ainoa polussasi on tuo uskollisuus. Mikä siitä tekee poikkeuksellista?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vastausten perusteella ei uskota että voi olla kaunis, uskollinen ja hyvä seksuaalinen elämä. Ihan kuin joku olisi kateellinen, voi olla siten myös että ei haluta että tällaisia kauniita ja uskollisia ihmisiä on olemassa, ne täytyy siis tuhota jollakin tavoin, tai pilata ainakin se kaunis parisuhde.
Ei tietenkään, pöljä. Vaan että ap oikeesti kuvittelee, että lopettaa pettämisen jos vaan tapaa riittävän kauniin naisen. Sulta meni pointti ohi, ja myös ao:sta sai jonkun käsityksen. Ja se käsitys ei ollut hyvä, jos et jo tajunnut.
Mitä, idiootti? Aika älytön tämä sinun tulkintasi.
Sori tästä idiootti sanasta. Piti ihan palata takaisin sanomaan. Se on hassu tapa joskus vastata samalla tavalla ja sellaista ei pidä tehdä ollenkaan, tietenkään. Hyvien ystävien kanssa voi joskus irrotella ikävästikin sanallisesti, mutta ei täällä. Et ole idiootti :) mukavaa iltaa.
Ap on varmaan vielä ihan tosi nuori eikä tajua elämän realiteetteja. Kaunis nainen voi olla esim. tylsä ja huono sän gyssä yms. Miehet pettävät ihan kaikennäköisiä naisia, kuten Sara Sieppiä.
Vierailija kirjoitti:
Tarkoitin tarpeeksi kauniilla ihmistä, jonka itse kokisin viehättäväksi. Tällaista naista tietysti potäisin tosi kauniina.
a.p.
Mutta eikö sulle tule mieleen, että se oletettu vaimosi voi myös arvostaa komeaa miestä. Eli ehkä et edes pääse naimisiin hänen kanssaan ellet ole tarpeeksi komea. Ja entäs kun ikäännyyt ja tulee kaljamaha ja hiusraja alkaa nousta? Eikös se pinnallinen vaimo lähde aika äkkiä etsimään paremman näköistä heppua, tuskin häntä enää kiinnostaa piehtaroida sun kanssa missään, eli sunkaan uskollisuudessa ei ole hänelle mitään väliä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vastausten perusteella ei uskota että voi olla kaunis, uskollinen ja hyvä seksuaalinen elämä. Ihan kuin joku olisi kateellinen, voi olla siten myös että ei haluta että tällaisia kauniita ja uskollisia ihmisiä on olemassa, ne täytyy siis tuhota jollakin tavoin, tai pilata ainakin se kaunis parisuhde.
Ei tietenkään, pöljä. Vaan että ap oikeesti kuvittelee, että lopettaa pettämisen jos vaan tapaa riittävän kauniin naisen. Sulta meni pointti ohi, ja myös ao:sta sai jonkun käsityksen. Ja se käsitys ei ollut hyvä, jos et jo tajunnut.
Mitä, idiootti? Aika älytön tämä sinun tulkintasi.
Sori tästä idiootti sanasta. Piti ihan palata takaisin sanomaan. Se on hassu tapa joskus vastata samalla tavalla ja sellaista ei pidä tehdä ollenkaan, tietenkään. Hyvien ystävien kanssa voi joskus irrotella ikävästikin sanallisesti, mutta ei täällä. Et ole idiootti :) mukavaa iltaa.
Suuttuikohan se, tais olla idiootti sittenkin...!
Vierailija kirjoitti:
Ai ihan sama millainen luonne naisella on?? 😁😁😁Rakastuisit ulkokuoreen?? Mistä tiedät että olisit uskollinen!? 😁Entä jos et oliskaan?????
Eihän se naisen luonne merkkaa ap:lle mitään, hän ei edes vaadi naiselta uskollisuutta.
Entä nainen, voisiko hän ajatella samoin? Vai olisiko ok, että hän pettää, koska ei saanut tarpeeksi komeaa miestä?
Arvostaisi samoin? Eli ulkonäköäsi? Olisi uskollinen, jos olet tarpeeksi komea?
Vierailija kirjoitti:
"Loppu elämä."
Toivon, että löydät ulkonäköäsi vastaavan naisen.
Älykkääseen sinulla ei ole mitään saumaa.
Älykkäät naiset ovatkin t-o-d-e-l-l-a harvinaisia nykyään ainakin kaupungeissa.
Jos saisin huumorintajuisen miehen, olisin loppu elämäni iloinen.
En ymmärrä "logikkaasi". Että mies muka olisi uskollinen jos vaan vaimo olisi tarpeeksi kaunis? Eihän tuo pidä paikkaansa. Maailma on täynnä miehiä, jotka pettävät vaikka kotona on missi tai kaunotar.
Ajattele nyt vaan vaikkapa Prinsessa Dianaa, nätti ja nuori, mutta ukko kipittää vanhan hevosnaamaisen ladyn luo. Ja toisaalta munkin tuttavapiirissä on paljon uskollisia miehiä, joilla on paksu, tavallisen näköinen akka kotona.
Sorry, jos olisit älykäs olisit tajunnut nyt jo elämästä paljon enemmän. Ihmissuhteissa toimitaan eri sääntöjen mukaan. Pettäjä päättää pettää omien syidensä takia, oli se puoliso Miss Universum tai ei.