Jos saisin tarpeeksi kauniin naisen, olisin loppu elämäni uskollinen
En ole pinnallinen luonne, mutta kumppanin ulkonäkö kieltämättä vaikuttaa tulevaisuuden suunnitelmiin ja haaveisiin. Jos saisin tarpeeksi kauniin naisen, olisin loppu elämäni uskollinen, Toivon vain sitä että moni nainenkin arvostaisi samoin.
Kommentit (56)
Vierailija kirjoitti:
Kaksi mun miehistä on sanomansa mukaan pitänyt mua niin hyvännäköisenä, etteivät olisi ikinä uskonut että mut saavat.
Pari kuukautta ja se ulkonäkö ei meinaa mitään kumpaankaan suuntaan.
Olisipa kovat paineet, jos kumppanin uskollisuus olisi pelkän kauneuden varassa.
Mun kumppani on muuttunut täydellisesti jo parin vuoden seurustelun jälkeen. Mies oli juuri niin hyvännäköinen, etten olisi ajatellutkaan että me yhdessä oltais. Nyt hänellä on 20 kiloa ylipainoa ja pari hammastakin lähtenyt, mutta uskollisuuttani se ei ole vähentänyt, ehkä jopa päinvastoin. Mua se ei jaksa enää päivittäin hehkuttaa, mutta joskus hiljaa katsoo pitkään ja muistaa hymyillen että olenpa mä tosi kaunis hänelle.
Kauneus muuttuu kaikissa ja joskus sen unohtaa kun on niin tottunut. Säkin unohdat sen jossain vaiheessa, sen varaan ei kannata suhdetta laskea.
Selvennätkö vielä mikä sulle on se "tarpeeksi kaunis"?
Irtosivatko hampaat edestä? Eikä laitattanut kruunua tai implanttia vaan jatkoi uunona?
Vierailija kirjoitti:
"Loppu elämä."
Toivon, että löydät ulkonäköäsi vastaavan naisen.
Älykkääseen sinulla ei ole mitään saumaa.
Saumaa? Ajatteletko olevasi tällä vastauksella älykäs. Kyllä tämän perusteella et ole älykäs.
Vierailija kirjoitti:
En halua älykästä naista. Riittää että suhteessa on yksi älykäs komponentti, minä. Naisen kauneus olisi se toinen komponentti, ja näistä yhdessä muodostuisi elämän pituinen, pitkä liitto. Koska myös haluaisin että nainen arvostaisi älykkyyttäni.
a.p.
En usko että olet kovinkaan älykäs, koska haluaisit viettää loppuelämäsi tyhmän ihmisen seurassa. Toisaalta jos olisit älykäs, tajuaisit myös että jossain vaiheessa se vaimo rupsahtaa. Vai muovinukenko ajattelit hankkia?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vastausten perusteella ei uskota että voi olla kaunis, uskollinen ja hyvä seksuaalinen elämä. Ihan kuin joku olisi kateellinen, voi olla siten myös että ei haluta että tällaisia kauniita ja uskollisia ihmisiä on olemassa, ne täytyy siis tuhota jollakin tavoin, tai pilata ainakin se kaunis parisuhde.
Ei tietenkään, pöljä. Vaan että ap oikeesti kuvittelee, että lopettaa pettämisen jos vaan tapaa riittävän kauniin naisen. Sulta meni pointti ohi, ja myös ao:sta sai jonkun käsityksen. Ja se käsitys ei ollut hyvä, jos et jo tajunnut.
Mitä, idiootti? Aika älytön tämä sinun tulkintasi.
Vierailija kirjoitti:
En halua älykästä naista. Riittää että suhteessa on yksi älykäs komponentti, minä. Naisen kauneus olisi se toinen komponentti, ja näistä yhdessä muodostuisi elämän pituinen, pitkä liitto. Koska myös haluaisin että nainen arvostaisi älykkyyttäni.
a.p.
Joo, suhteeseen voi riittää yksi älykäs komponentti, mutta valitettavasti se et ole sinä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vastausten perusteella ei uskota että voi olla kaunis, uskollinen ja hyvä seksuaalinen elämä. Ihan kuin joku olisi kateellinen, voi olla siten myös että ei haluta että tällaisia kauniita ja uskollisia ihmisiä on olemassa, ne täytyy siis tuhota jollakin tavoin, tai pilata ainakin se kaunis parisuhde.
Ei tietenkään, pöljä. Vaan että ap oikeesti kuvittelee, että lopettaa pettämisen jos vaan tapaa riittävän kauniin naisen. Sulta meni pointti ohi, ja myös ao:sta sai jonkun käsityksen. Ja se käsitys ei ollut hyvä, jos et jo tajunnut.
Sä se tässä pöljä oot. Se mistä kommentti puhui on täysin eri asia. Haukkuminen kertoo taas sinusta.
-eri
Nyt on astuttu rumien ihmisten varpaille, sillä heille ei saa ilmaista kauniiden ihmisten olemassaoloa. Pitää yksimielisesti lytätä, sillä keskustelun aihe ei sovi, ei ainakaan näin esitettynä, ei ole lupa esittää asiaa näin.
Vierailija kirjoitti:
Nyt on astuttu rumien ihmisten varpaille, sillä heille ei saa ilmaista kauniiden ihmisten olemassaoloa. Pitää yksimielisesti lytätä, sillä keskustelun aihe ei sovi, ei ainakaan näin esitettynä, ei ole lupa esittää asiaa näin.
Kaikki kunnia kauniille. Kritiikki kohdistuu ap:hen, jonka ulkonäöstä ei ole mitään käsitystä.
Minun nuorella rakastajallani on avovaimona täydellisen upea kaunotar, mutta silti pettää. Ei kuulemma avokin paikat kestä niin paljoa seksiä kuin mies haluaa ja toki vaihtelukin on mukavaa. t. vähemmän kaunis ja vanha
Tarkoitin että oma ulkonäkö oli täysin epä oleellista. Tottakai saisin mallin näköisen naisen jos ollsin brad pitt. Tarkoitin että naiset eivät nykyään arvosta miehen uskollisuutta, mikä kohta täyttyisi jos nainen ylittäisi ulkonäön minimi rajan.
a.p.
Minua sanottiin nuorena kauniiksi.
Mies petti minua jopa itseäni 20 vuotta vanhempien naisten kanssa.
Ja tämä tarina on tosi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sä se tässä pöljä oot. Se mistä kommentti puhui on täysin eri asia. Haukkuminen kertoo taas sinusta.
-eri
No eihän vastaukset tuota sulkeneet pois, tottakai voi olla yhtä aikaa kaunis ja uskollinen ja älykäs. Vastauksethan vain irvaili ap:lle, jonka kriteerinä on pelkkä kauneus ja joka tuntuu kuvittelevan, että pelkkä kauneus riittää jotta hän ei pettäisi. Ikään kuin kumppanin kauneus oliso joku autuaaksi tekevä parantava voima, jolla pettäjä muuttuu uskolliseksi.
Oikeesti, Jennifer Anistonia ja Sara Sieppiä ja jopa Angelina Jolieta on petetty.
Vierailija kirjoitti:
a.p.
Satutko tietämään, että lasten älykkyys periytyy suurimmaksi osaksi äidin kautta?
Aidosti älykäs henkilö tylsistyisi selvästi vähemmän älykkään seurassa, mm. koska ovat kiinnostuneita eri asioista.
Naise eivät taas oikein tajua. Tarkoitn että minä, en pettäisi jos tietty ulkonäön minimi raja ylittyy.
a.p.
Vierailija kirjoitti:
Tarkoitin että oma ulkonäkö oli täysin epä oleellista. Tottakai saisin mallin näköisen naisen jos ollsin brad pitt. Tarkoitin että naiset eivät nykyään arvosta miehen uskollisuutta, mikä kohta täyttyisi jos nainen ylittäisi ulkonäön minimi rajan.
a.p.
Uskollisuutta arvostaa oikeasti vain ne, jotka ovat saaneet tarpeeksi siipeensä aiemmin. Muutkin toki sanovat arvostavansa, mutta ensin ratkaisee ulkonäkö, hauskuus ja arjen sosiaaliset kyvyt.
Et olisi. Nimittäin jos uskollisuudellesi on jokin ehto, niin kuin nyt, se ei ole sinulle itsestäänselvyys, etkä todennäköisesti pysty pitämään siitä kiinni houkutusten edessä. Niitä tulee itse kullekin.
Vierailija kirjoitti:
a.p.
Uskollisuus on lähtökohtaisesti oletusarvo parisuhteessa eikä mikään ylimääräinen uroteko.
Mutta mitä sitten kun se puoliso ikääntyy eikä ole enää niin (tai ainakaan samalla tavalla) kaunis kuin nuorempana? Sittenkö taas petät? Vai riittääkö että on aluksi kaunis, ei väliä miltä näyttää kun olette 55v? Ja missä se raja kulkee? Ekoissa harmaissa? Silmärypyissä?
Ensiksi puhuit jstn tosi kauniista, nyt vaihdoit sen johonkin kauneusrajaan😁😁😁 jo tää et tästä täytyy erikseen keskustella tarkoittaa sitä, että 1.sulla ei ole kaunista naista eikä tule olemaan 2. Sun perusluonne on kiero petturi