Mies! Käyttäydytkö koskaan etäisesti naista koskaan, koska pidät hänestä?
Kommentit (12)
En tietenkään. Kaikkea te naiset kuvittelettekin. Älä odota liikoja ap, saatat pettyä.
Koska nainen on naimisissa enkä halua sotkeentua asiaan nykyistä pahemmin.
Vierailija kirjoitti:
Haluatko paljastaa naisen etunimen alkukirjaimen tai jotain vastaavaa? Kyselee eräs naimisissa oleva haaveilija
https://en.wikipedia.org/wiki/ISTP#Characteristics
Ihan standardia että vaan istun nurkassa tarkkailemassa hiljaa sanomatta sanaakaan tuntien olevansi täysin osana sosiaalista kanssakäymistä. Toinen osapuoli ei tosin ymmärrä maailmaa ihan noin.
Joo oon omituinen, elämä on.
Kannattaa käyttäytyä, jos haluat naisen kiinnostuvan sinusta. Ei kokoaikaa, mutta välillä kiinnostuksen herättelyvaiheessa. Jos naista ei kiinnosta, häntä ei kiinnosta, vaikka olisit miten helposti lähestyttävä ja iholla. Jos taas naista saattaisi vähän kiinnostaa, tapat sen olemalla heti aina käytettävissä ja kiinnostunut. Tietty kylmä-kuuma on ihan toimiva koukutustaktiikka. Pidempään ei kannata jatkaa.
gyhuhujhhffhkhhijjkkkjgghjkllkvjklljgfgjklllvgffxjkkhggghjlolohhffgjllööölkjhgffhjklpljhgfgh
Ei kukaan noin toimi, mies eikä nainen. Ellei toinen osapuoli ole varattu. Silloin ehkä. Etäinen käytös kertoo ettei kiinnosta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Haluatko paljastaa naisen etunimen alkukirjaimen tai jotain vastaavaa? Kyselee eräs naimisissa oleva haaveilija
Tuskin olet sinä, koska nainen oli hyvin suorasukaisen aloitteellinen, ja aloin tosissaan pitämään vasta kun sitä myötä opin tuntemaan paremmin. Nyt valitettavasti joudun pitämään etäisyyttä koska tapaamiset tuon pariskunnan kanssa ovat hyvin usein johtaneet heidän keskinäiseen riitelyyn, nainen haluaisi pussailla ja ehkä jotain muutakin minun kanssani ja mies ei oikein sulata tilannetta.
Tilanne on vielä hankalampi koska minulla ei juuri ole ollut menestystä naisten suhteen ja tuo nainen on todella fiksu ja häikäsevän hyvännäköinen.
Joo, ihastusta kohtaan. Siksi, koska en kykene olemaan luonnollisesti ihastuksen seurassa ja pelkään, että ihastukseni näkyy ja se on minulle nöyryyttävää ja naiselle kiusallista.