Oletko kova kostamaan?
Kommentit (40)
No joo ehkä mä olisin voinut laittaa kokemasi, saamasi tilalle. No menköön nyt tällä sitten.
Mä enn ole koskaaan kostanu eläesssäni kenellläkääään. Mä enn näe etttä sodat lopppuu silllä etttä ei ollla valmiiiita tekemäään kompromissseja ja sen takiiaa ihmisiä laitetaaan kylmäksi.
Jos rike on vakava ja laki ei ole puolellani, niin kyllä. Jos rike on pienempi niin unohdan tai katkaisen vaan välit.
Kyllä se ihan selkäytimestä lähtee. Jos joku lyö, lyön takaisin lujempaa.
Kai olen, luulisin.
Jos se lasketaan, että mikäli saan huonoa palvelua tai huonoa kohtelua esim jossain liikkeessä, niin "kostan" enkä enää käy siellä. Boikotoin.
Yksittäisille ihmisille en niinkään kosta. En vaan ole tekemisissä.
Kostan parhaillaan. Saattaa ola pidempikin projekti.
Periaatteeni on että kostan aina kaksinverroin takaisin.
en. kostamalla ei muuta kuin lisää pahaa oloa, ensiksi omaansa.
Jätit viime kerralla sormenjälkesi ovikellooni. sorry harry
Millaisia tekoja kostolla tässä tarkoitetaan?
Muiden käytös tietysti usein vaikuttaa munkin käytökseen. Jos joku ärsyttää ja suhtautuu suoraan puhumiseen alentuvasti, niin puhumisen sijaan saatan ryhtyä tavallaan mykkäkouluun. Tähän ei ole tarvetta, jos toinen osaa kuunnella. Kaikki eivät osaa kuunnella niin että toinen haluaa puhua, tai tekevät sen syyllistävästi tai väheksyen. Ehkä mulla on niin huono itsetunto, että en halua sellaiselle puhua.
Jos johonkin ihmiseen menee välit, niin jätän sen ihmisen taakseni enkä koe tarvetta millekään kosto-operaatioille. Ärsyttää ihmiset, jotka välirikon jälkeen aloittavat jonkun mustamaalaamiskampanjan. Minä en jaksa.
Vierailija kirjoitti:
Väärin. Kostosta saa itselleen hyvän ja oikeudenmukaisen olon.
Vierailija kirjoitti:
Periaatteeni on että kostan aina kaksinverroin takaisin.
Joo mutttta sen jälkeeen sieltä voiii tulla kokonaiiiinen armeija.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Rikkihapppoarmeiiija.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Rikkihapppoarmeiiija.
Ota sä happoa vaan, mä kostan selvinpäin, tietoisesti ja aikaa mulla riittää.
Mesnestys on paras kosto. Ignooraan idiootit, älyän ajan arvokkuuden suhteessa siihen että idioottien kanssa kommunikoimiseen ei kannata hukata kallisarvoista energiaa.
Mikäs tentti tämä on? Mutta vastattakoon, että en. En ole kova kostamaan vaan selvitän asian oitis.