Mitä puoluetta äänestä kun en löydä omaa?
Olen arvoiltaninkonservatiivinen, eli voisin kutsua itseäni kristityksi siinä mielessä. En siis usko sateenkaari-ideologiaan. Talousasioissa olen enemmän vasemmalla. En ole naiivi, eli en usko mihinkään kommunistiseen utopiaan, mutta silti kaukana kokoomushenkisistä sosiaalidarvinisteista jotka eivät näe napaansa pidemmälle. Sitten vielä se yksi kysymys, eli josta ei saa puhua. En kannata sitä.
Mikä puolue voisi olla edes lähellä minua?
Kommentit (9)
kd tai ps. Etsi ehdokas. Ehdokas tietty osattava valita.
Jos et löydä just sitä oikeaa, äänestä vähiten väärää. Olet ainakin tukemassa oikeaa suuntaa, etkä siten hyödytä niitä, jotka edustavat täysin päinvastaisia arvoja.
PS on trendikäs keväinen valinta. Minä ja monet muut äänestämme PS:ää. Äänestä sinäkin 🥰
Ei ainakaan persuja. Ovat liberaaleja seksuaalivähemmistöjen suhteen ja ajavat erittäin oikeistolaista talouspolitiikkaa. Väyrysen puolue voisi sopia sinulle.
Vierailija kirjoitti:
Ei ainakaan persuja. Ovat liberaaleja seksuaalivähemmistöjen suhteen ja ajavat erittäin oikeistolaista talouspolitiikkaa. Väyrysen puolue voisi sopia sinulle.
Äänestä piraattipuoluetta!
Mitä jos kaikki suomalaiset äänestäisivät piraatteja?! Olisi mielenkiintoista nähdä millaista politiikkaa tekisivät. Nykylinja tai ed.hallitus pelkkää leikkauspolitiikkaa joka syö ostovoiman ja kaiken hyvinvoinnin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Äänestä piraattipuoluetta!
Mitä jos kaikki suomalaiset äänestäisivät piraatteja?! Olisi mielenkiintoista nähdä millaista politiikkaa tekisivät. Nykylinja tai ed.hallitus pelkkää leikkauspolitiikkaa joka syö ostovoiman ja kaiken hyvinvoinnin.
Piraatit eivät ole kiinnostuneita edes puolustamaan ns. tekijänoikeustrollien, eli kiristyskirjeiden lähettäjien uhreja.
Piraatit menettivät tuon takia kaiken uskottavuuden.
KD