miten litistää rintoja?
Tykkäisin paitapuseroista mutta isot rinnat on hankalat, kuppi 80e, miten saa pienennettyä rintoja?
Kommentit (13)
Urheiluritsikat lätistää, mutta lopputulos ole nätti.
80e ei ole mitenkään poikkeuksellisen iso tissikoko eli miksi et voisi paitapuseroita käyttää? Osta sopivaa koko olevia paitoja niin mahtuu.
Ite oon 75G-75H ja hyvin olen paitoja löytänyt vaikka rintaa jonkin verran onkin.
Hanki minimizer rintaliivit. Tosin eivät nekään pienennä kuin yhdellä kuppikoolla.
Kääriydy ideaalisiteeseen tai elmukelmuun.
Jätä ylänapit auki. Tai osta isompaa kokoa.
Vierailija kirjoitti:
Hanki minimizer rintaliivit. Tosin eivät nekään pienennä kuin yhdellä kuppikoolla.
Puristavat tissit kaulalle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Puristavat tissit kaulalle.
Eikös noissa ole nimenomaan se idea, että ne eivät työnnä rintoja ylös- ja ulospäin, vaan että ne saavat laajentua kainaloiden suuntaan?
Minimizer-liivit ja tiukkaneuloksinen, napakka, t-paita tai toppi (pari numeroa liian pieni, mutta riittävän pitkä) tms puseron tai mekon alle.
Vierailija kirjoitti:
Minimizer-liivit ja tiukkaneuloksinen, napakka, t-paita tai toppi (pari numeroa liian pieni, mutta riittävän pitkä) tms puseron tai mekon alle.
suosittele liivejä?
ap
käy meilahdes mammografias. Kyllä litistyy...
Mun yks ystävä käytti muinoin sellaisia "push down" -rintsikoita (termi hänen omansa). Kysy liiviliikkeestä sellaisia rintsikoita, jotka ei nosta tissejä ylös. Mutta varsinaista litistystä ei kannata tehdä. Ei ole hyväksi rinnoille.