Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuivaava pyykinpesukone

Poikamies24
05.04.2019 |

Moi!
Olen ostamassa uutta pyykinpesukonetta, ei ole tilaa kuivausrummulle eli kannattaako ostaa kuivaava?
Mikä on hintalaatu suhteeltaan paras? Budjetti 400-600€

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
05.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valitettavasti täällä ei ole markkinointi luvallista.

Vierailija
2/15 |
05.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kuullut, että ne pesevät/kuivaavat tuntikausia, joten jos sellaiseen olet valmis, niin miksi ei.

Itse en hankkisi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
05.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen kuullut, että ne pesevät/kuivaavat tuntikausia, joten jos sellaiseen olet valmis, niin miksi ei.

Itse en hankkisi.

No ei meidän kone tuntikausia. Pari tuntia kuivausohjelmalla.

Vierailija
4/15 |
05.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä oli kerran, kun käytettynä saatiin kaverilta halvalla. Ei me useinkaan kuivausominaisuutta käytetty, koska meillä on reilusti kuivaustilaa, mutta joskus oli tietty kätevää jos halusi saada pian jonkun likaisena olevan paidan tms. päälle. Muu koneellinen narulle ja se paita kuivaustoiminnolle pyörimään yksin, niin oli äkkiä kuiva.

Vierailija
5/15 |
05.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä edes kuvittele, että sellainen kuivaisi koneellisen pyykkiä. Osta niin iso kone kuin löydät, niin pesee ja kuivaa paremmin. Meillä on sellainen, halvin mitä on markkinoilta löytynyt ja yllättävän hyvin on toiminut.

Vierailija
6/15 |
05.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos pyykkiä ei tule paljon niin ehdottomasti. Jos perheessä pyörii kone kerran päivässä niin erillinen kuivuri. Nämä koneet eivät kestä sellaista rasitusta kovin pitkään ja kuivausaika ja täyttömäärä eroaa kuivausrummusta.

Vierailija
7/15 |
05.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koeta löytää tilaa pesutornille. Pyykinpesu on sen jälkeen kivaa. Ihan oikeasti. Pesuohjelma 1h ja kuivuri 35 min. Ja lakanat takaisin sänkyyn.

Vierailija
8/15 |
05.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meille kikantin myyjä sanoi että kuivaava pesukone käyttää vettä kuivaamiseen ja esitteli lukuja joiden mukaan sen vedenkulutus oli todella älyttömän iso. Päädyimme sitten erilliseen kuivuriin.

Vierailija
9/15 |
05.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koeta löytää tilaa pesutornille. Pyykinpesu on sen jälkeen kivaa. Ihan oikeasti. Pesuohjelma 1h ja kuivuri 35 min. Ja lakanat takaisin sänkyyn.

Mikä kuivuri teillä on jos 35 min riittää lakanoiden kuivaamiseen? Meillä ei riitä 1,5h edes.

Vierailija
10/15 |
05.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saat ainakin ryppyiset lakanat.

Vierailija
11/15 |
05.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikä kuivuri teillä on jos 35 min riittää lakanoiden kuivaamiseen? Meillä ei riitä 1,5h edes.

Samsung on. Kyllä aluslakanat kuivuvat 35 minuutissa. Tyynyliinat ja aluslakanan otan pois, kun kone piippaa 35 minuutin kohdalla, paripussilakanalle pitää antaa vielä 5-10 minuuttia lisäaikaa.

Vierailija
12/15 |
05.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuivaava kone on ihan paras! Kodinkonemyyjä mielellään myy pesutornin, kun saa tuplarahat ja yhden koneen sijasta myytyä kaksi konetta. Kuivaava kone ei vie niin paljon tilaa. Koneen päälle on mukava kerätä romua.

Vierailija
13/15 |
05.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän kuivaavalla koneella kalsarit kuivaa, mutta ihan utopiaa kuvitella että sillä koko koneellisia kuivaisi.

Vierailija
14/15 |
05.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli tuollainen kuivaava useamman vuoden kun kuullosti hyvältä idealta. Käytännössä sillä kuivaa hyvin vähän kerrallaan tai todella hitaasti erilliseen rumpuun verrattuna. Lopulta siitä sitten hajosi ensin kuivauspuoli ja sitten pesukaan ei enää toiminut ja monimutkaisen koneen korjaus olisi maksanut älyttömästi. Erillinen pesukone ja kuivausrumpu on olleet ihan juhlaa tuon jälkeen.

Vierailija
15/15 |
05.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä kiire teillä muuten on noiden kanssa? Minä pesen lakanat aamulla ja laitan kuivumaan. Ovat illalla sänkyä pedatessa kuivat. Ei ole tarvetta saada niitä pedattua takaisin 35min siitä kun pesukone lakkaa pyörimästä. 

En itse osta tuollaisia kahden eri toiminnon koneita ihan siitä syystä että jos laite hajoaa jommasta kummasta toiminnosta niin ei sillä toisellakaan sitten mitään tee.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kolme yhdeksän