jauhot italian herkut
ajattele he myyvät jauhoja joissa on ötököitä ja kukaan ei tee mitään.... hämmentävää kun olettaisi että elinarvike valvovat yksiköitä kiinnostaisi mutta näin ei ole suomessa .Tämä yritys myi minulle huonja jauhoja ja kävin paikan päällä näyttämässä ja ei mitään reaktiota ei edes sanonut voidaan hyvittää.pyysi minua poistumaan no olihan siinä vaarana että muuta siakkaat kuulisivat ja näkisivät ongelman. miksi kukaan ei väiltä ?
tämä yritys toimii aika töykeästi asiakkaita kohtaan jos olet rohkea ja uskallat antaa palautetta tai kysyä tuotteesta
Kommentit (18)
Minä en uskaltanut valittaa ovat aika kova kaksikko ja heille ei voi antaa kuin positiivista palautetta.
olin kaupassa ja näin kun yksi kyseen alaisti ja se poistettiin liikkeestä.?
toki kummallista kun elintarvike tarkastaja ei ole kiinnostunut soitti vain ja asia sillä selvä??
Hyvä turku toiminta mallinne kuitenkin säästää tekemästä liikaa työtä. onko muilla samoja kokemuskia italian herkku kaupan elävistä munista ta ötököistä.
päivämäärät on välillä jo uupuneet ja laittavat päälle oman uuden päivämäärän ,hienoa hävikki on näin nolla
italian herkku on elinatrvike myymälä jossa jauhojen laatu ollut toisille kuluttajille epämielyttävä kokemus ja liike ei hyvitä tai edes ota vastuuta sanomalla olen pahoillani. he blokkaavat sinut mustalle listalle. jos uskallalt edes kysyä miksi ötököitä jauhoissa. ne ötököiden munat ja toukkia ei oikein näen ja kiva lisä leipään? yök
italian herkku on elinatrvike myymälä jossa jauhojen laatu ollut toisille kuluttajille epämielyttävä kokemus ja liike ei hyvitä tai edes ota vastuuta sanomalla olen pahoillani. he blokkaavat sinut mustalle listalle. jos uskallalt edes kysyä miksi ötököitä jauhoissa. ne ötököiden munat ja toukkia ei oikein näen ja kiva lisä leipään? yök
Tietäisitte vaan paljonko perus vehnäjauhoon on jauheutunut ötököitä...
Jaaha, täällä joku yksi jolla on jotain kaunoja ko. yritystä kohtaan käy keskustelua itsensä kanssa ja yrittää mustamaalata yrityksen mainetta.
Tää on oikeasti aika hauska, kun tuo itsensä kanssa keskusteleva on niin pihalla, ettei tajua, että kirjoitustyylistä näkee puolisokeakin, että sama tyyppi on kyseessä :D.
Jos tarkoitat Linnankadulla Turussa olevaa "Italian herkut" kauppaa, niin ei kyllä todellakaan yleisesti ole huonoa laatua heillä. Sieltä saa erinomaisia 00-pizzajauhoja esimerkiksi ja hyvää polenta-maissijauhoa. Google-arvostelutkin näyttävät olevan 4,7 tähteä viidestä joten lienee aika lailla yksittäistapaus tuo kokemasi laatuongelma.
Vierailija kirjoitti:
Tää on oikeasti aika hauska, kun tuo itsensä kanssa keskusteleva on niin pihalla, ettei tajua, että kirjoitustyylistä näkee puolisokeakin, että sama tyyppi on kyseessä :D.
Mä jo mietinkin, että onko mulla joku aivohäiriö kun en oikein sisäistänyt lukemaani:)
Vierailija kirjoitti:
Mikä tällainen jauhokauppa oikein on?
Kovasta kaksikosta päätellen, sillä voi olla mafiaan yhteyksiä.
no itse olin hetken ....piiip...... kyseisessä liikkeessä ja minulle sanottiin että kaikki negatiivinen palaute
ei saa vastata. ja kun julkaisivat poistivat kaikki negatiivinen palaute ja julkaisivat vain positiiviset
joten en sitten tiedä oletko itse yksi omistajista joka yrittää tuolla kommentilla musta maalata noiden
henkilöiden( hieman negatiiviset) mielipiteet liikkeestä?? oletpa nopea itse tuomitsemaan.....?? jos heille tehtiin vääryyttä tulisi liike olla reilu ja hoitaa asia asianmukaisesti kuntoon..... henkilöiden kanssa ja
tiedän että ilmoitukset ovat hyvin tarkasti valikoitu että määrätty kuva saadaan..... julki.....
Olin tässä taannoin yhteydessä Luhtaan ja otin normaalisti kuvia tuotteesta ja lähetin yritykselle. Hups
ottivat heti yhteyttä ja lähettivät aivan uuden takin viallisen tuotteen tilalle (kuvista näki että vetoketju oli rikki ja kuitti ostoksesta). Tarjouduin lähettämään viallisen tuotteen heille mutta eivät halunneet? Tämä on oikea toiminta malli. Korvataan heti kun voi todistaa virheen sattuneen mutta jos ymmärsin oikein noista negatiivissta palautteista että tämä italianherkut ei toiminut samoin kuin luhta toimi minua kohtaan. Laatu ja hyvä yritys toiminta puhuu puolestaan.
Jos on oikeesti huonolaatuista tuotetta josta terveysriski niin ota tuonne yhteyttä! https://www.turku.fi/elintarvikevalvonta
kyllä jauhoihin jauhetaan pikku ötököitä mutta ovat tietääkseni kuivattuja ja kuolleita ja ostin 00 jauhoja italian herkku kaupasta (TURKU) pienet mustat liikkuvat pilkut jauhoissa hämmensi ja koska ei saa antaa liikkeelle palautetta niin vein(omalla kustannuksellani) laboratorioon jossa ne tutkittiin ja ei suositeltu jauhojen käyttöä olivat kuulema vaarattomia johon ei kuole mutta hymy suussa raportin antaja sanoi että jauhojen toimittajan hygenia on parantamisen varaa ja on yleisempää kuin uskoisikaan.... suomessa on harvinaisempaa tehdä sama löytö.....
oletko se sinä joka käyt itsesi kanssa kesksustelua? Miten muuten voisit tietää?
Mielestäni on monta eri henkilöä.....
Oikeasti, anna nyt jo olla :D. Vaikket itse sitä tajuakaan, niin kaikki muut näkevät välittömästi, että kaikki kyseistä yritystä arvostelevat kirjoituksesi ovat yhden ja saman, kielellisesti rajoittuneen eikä kovin tasapainoisen, ihmisen kyhäelmiä.
joo sama kokemus minullakin oli mutta tilasin netin kautta ja en saa enään tilata. eivät millään tavalla halunneet kommentoida eläviin ötököihin joista otin kuvia aj näytin heille.....ei mitään kiinnostusta. poistivat tunnukseni ja eivät vastaa puhelimeen numeroni varmaan laitettu mustalle listalle.... kummaa toimintaa olisin halunnut vain teidustella mitä ötököitä ovat en edes vaatinut hyvitystä