Miksei tässä ilmastohössötyksessä kertaakaan ole kuullut "Suosi suomalaista?"
Eikös se ole iso juttu että meidän kamat tehdään indokiinassa jossa tuotanto on paljon saastuttavampaa? Puhumattakaan siitä että ne kamat pitää roudata tänne Suomeen.
Ja entäs väestönkasvu? Onhan se nyt hassua että huolehditaan suomalaisten lisääntymisestä ja käytetään miljardia siirtolaisten roudaamiseen "koska väestön pitää kasvaa" ja samaan aikaan kauhistellaan ettei täällä saisi ketään asua koska co2 per capita on niin korkea?
En minä näistä asioista mitään tiedä, mutta onhan se nyt hassua että hössötetään jostain muovipusseista mutta kaikki on hiljaa näistä jutuista jotka oikeasti vaikuttaa.
Kommentit (3)
Mua ihmetyttää näissä ilmastonmuutostalkoissa, että kun a) tiedämme, ettei edes se, että Suomi lakkaisi olemasta kokonaan, vaikuta maapallon ilmastoon mitenkään, ja b) monet valtavat maat, kuten Intia ja Kiina, eivät pysty eikä niiden edes tarvitse, kulutustaan vähentämään, niin mitä teemme sitten, kun olemme kovalla kurilla ja kieltäymyksellä ns. "tehneet osamme" ja olemme mallioppilaita hiilidioksidi- ja muiden päästöjen vähentämisessä ja maksaneet itsemme kipeiksi hienoista ilmastoa säästävistä laitteista, ja se ilmasto vaan lämpenee?
Missä kukaan on sanonut sanaakaan siitä, miten me valmistaudumme ilmaston lämpenemiseen, jos me emme kerran sitä pysty pysäyttämään? Miten me pyrimme hyötymään ilmaston lämpenemisestä, kun se kuitenkin tulee, vaikka lakkaisimme hengittämästä? Auttaako meitä, että teemme kaikkemme ja taistelemme ja näännytämme itsemme ja kohtaamme ilmaston lämpenemisen täysin housut kintuissa? Pistämme ilmastoinnin täysille velkasähköautossamme ja toteamme ylpeänä, että minä sentään yritin? En myynyt suksia pois, kun muut hankki sukelluspuvun!!
Tämäkö on poliitikkojen ja huolestuneiden tavoite?
Koska se ei ole muodikasta. Harvoin muodissa on mitää järkevää. Nyt muotia on olla tiedostava vegaani.
Niin ja Kiina. Älkää vaan mainitko miten paljon sen päästöt kasvaa vuodessa ja miten paljon Suomen päästöt on siihen nähden. Kun puhutaan globaalisti ilmastonmuutoksesta, Kiina on elefantti huoneessa josta kukaan ei puhu.