Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Virtsarieinfektio/hedelmöittyminen?

Vierailija
05.04.2019 |

Kärsin erittäin herkästi virtsiiteistä ja olen oppinut menemään heti yhdynnän jälkeen pesulle sen välttääkseni.
Nyt yritän lasta ja ei ole toistaiseksi tärpännyt. Olen alkanut tässä ahdistuneena pyöritellä päässäni sellaista ajatusta, että voiko syy olla nopea suihkuun hyppäämiseni, ts. sperma valuu ja huuhtoutuu heti ulos?
Onko muita samasta ongelmasta kärsivää joka olisi onnistunut raskautumaan? Pitäisikö aloittaa joku tulehduksen estolääkitys pohjalle ja pyrkiä makaamaan X-aika aloillaan ennen pesulle menoa?

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
05.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entä jos otat sängyn (tai missä ikinä panette) viereen valmiiksi kosteuspyyhkeitä, joilla sutaiset puhtaaksi aktin jälkeen? Toimisiko se? Ei tarvitsisi nousta.

Vierailija
2/6 |
05.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Auttaisiko miehen vaihtaminen?

Olen saanut virtsatieinfektion elämäni aikana vain tasan yhdeltä mieheltä, joka jäljestäpäin osoittautui varsinaiseksi pukiksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
05.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Klamydia

Herpes

Virtsis

Pitäisiköhän nimetä miehet sen mukaan, mitä kultakin olen saanut?

Vierailija
4/6 |
05.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Entä jos otat sängyn (tai missä ikinä panette) viereen valmiiksi kosteuspyyhkeitä, joilla sutaiset puhtaaksi aktin jälkeen? Toimisiko se? Ei tarvitsisi nousta.

ne pyyhkeethän poistaa bakteerit virtsaputken sisältä? Haloo.

Ei ole merkitystä tuolla että nouset ylös, sillä ei se kaikki ikinä valu pois, muuten ei kukaan tulisi raskaaksi pystyaktista.

Vierailija
5/6 |
05.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ne pyyhkeethän poistaa bakteerit virtsaputken sisältä? Haloo.

Ei ole merkitystä tuolla että nouset ylös, sillä ei se kaikki ikinä valu pois, muuten ei kukaan tulisi raskaaksi pystyaktista.

Pystyaktistakin tietysti joku joskus tulee raskaaksi, aivan kuten joku raiskauksestakin.

Tuuri on joskus käsittämättömän paska.

Vierailija
6/6 |
05.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies on kunnollinen, siitä ei virtsiksessä ole kyse, olen vain todella herkkä vieraalle bakt.flooralle.

-AP