Mitä ajattelette saunomisen kieltämisestä ilmastonmuutoksen takia
Saunomisessa yksi huone lämmitetään tunneiksi lähes sataan asteeseen. Samaan aikaan käsketään laskea huoneenlämpöä...
Kommentit (20)
Nysvääjät jotka eivät koskaan matkusta ovat olevinaan pyhimyksiä, mutta juuri ne j U N t i t saunovat tuntikaupalla!
Miksi siellä saunassa pitäisi olla tunteja?
Pelkkä lämmittäminen kestää sen tunnin.
Saunat ovat aiheuttaneet Suomeen enemmän kosteus- ja homevaurioita kuin yksikään toinen asia.
Myös turvallisuussyistä saunojen läpötila pitäisi rajoittaa 25 asteeseen. Hyviä löylyjä! Pläts!
Vierailija kirjoitti:
Saunat ovat aiheuttaneet Suomeen enemmän kosteus- ja homevaurioita kuin yksikään toinen asia.
Perustele väittämäsi.
Vierailija kirjoitti:
Heh, humoristi.
Kylpytynnyri tulisi ehdottomasti sitten tilalle sekä kotiin että mökille.
Vierailija kirjoitti:
Pelkkä lämmittäminen kestää sen tunnin.
Ei kai tuota jaksaisi kovin usein edes lämmittää. Meillä menee vartti.
Saunatontut joutuisivat lähtemään pakolaisiksi Venäjälle.
Kummallisa kun vihreät eivät ole tätä vielä ehdottaneet
Onhan tässä pointinsa. Toisaalta haaste on yleisesti kohdistaa nämä päätötalkoot reilusti. Monelle köyhälle eläkeläisellähän saunominen saatta olla ainoa ilmastopahe.
Hel.vetti että ottaa päähän junt.tien mölinä kaiken kieltämisestä. Just eilen puhuttiin tästä puun pienpolttoa koskevalla luennolla.
Heikkolahjaisille tiedoksi: kaikkea ei olla kieltämässä vaikka ympäristösyistä päästöjä onkin vähennettävä. Kiellon sijasta ratkaisuna voi toimia esim. uusi, tehokkaampi teknologia ja päästörajoitukset yms.
Ärsyttävää kun ympäristöasioista ei voi keskustella kuin sekunnin kun joku urpo tulee jo kiljumaan että EI SAA KIELTÄÄ TÄMÄKÖ NYT KIELLETÄÄN EI VOIDA KIELTÄÄ NYT KIELTÄMINEN SEIS vaikkei kukaan ole kieltämässä mitään.
Ihmiset itsekkyydessään saastuttaa ympäristöään. Ajellaan autolla, syödään mitä huvittaa, lennetään lomille ja ostetaan aivan turhaa tavaraa, mistään muusta piittaamatta kun itsestää. Ajatellaan vain että kyllä minulla on näihin oikeus! Minä saan ostaa ja tehdä mitä huvittaa, koska jos en minä niin joku muu. Ihmiset on laiskoja paskoja. Käydään töissä ja kerätään rahaa, että pitää kuluttaa jotta jaksaisi ja voisi kuluttaa.
10/10