Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen varannut matkan miehen kanssa mutten halua lähteä, apua

Vierailija
04.04.2019 |

Kuinka törkeää on perua koko matka? Olen maksanut liput eli minun puoleltani peruutus riittää siihen, ettei kukaan jää tappiolle.

Minua rupesi kamalasti ahdistamaan nyt, kun homma jotenkin konkretisoitui. Mie on hyvä tyyppi mutten taida olla rakastunut, kun en halua lähteä..?

Hävettää omasta puoleta, olen antanut rakkaudelle/ihastumiselle aikaa mutta ei sitä nyt kuulu. Mies tulee ottamaan asian tosi raskaasti. Apua! Muita joskus samassa tilanteessa olleita? Ahdistaa aivan kamalasti.

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
04.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jos se matka pattayalle, niin miehesi varmasti ei meinaa pysyä nahoissaan että pääsis samantien jo menemään yksin sinne.

Ja jos se on joku kulttyyri-matka jossa katsellaan vanhoja piirroksia museossa , niin miehesi varmaan kovasti pahoittelee  ja peruu oman matkansa ja koittaa näyttää murtunutta ilmettä pari sekuntia ennen suurta huojennusta ja hymyä.

Vierailija
2/2 |
04.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lienee reilumpaa sanoa suoraan, että et halua jatkaa etkä halua matkalle, kuin lähteä reissuun kärvistelemään ja antaa miehen luulla, että se on joku yhteinen lemmenloma.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yhdeksän kahdeksan