Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

"Hiiret eivät itke, koska niillä ei ole tunteita", kuulen aina kinder-mainoksen näin

Vierailija
04.04.2019 |

Aluksi pyöritteli silmiäni, että minkä ihmeen psykopaatin käsialaa mainos on. Kesti kauan että tajusin ukon puhuvan pilvistä, mutta edelleen kuulen sen väärin.

Mitäs te kuulette väärin?

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
04.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ohis, mutta tuo on aivan hirveä mainos, paskaa, väkinäistä ja tönkköä dialogia ja raivostuttavaa lausuntaa. "JA MISTÄ ILON VOI LÖYTÄÄ?" Mainoksen tyttö on lähes yhtä raivostuttava kuin "lensimme lohikäärmemaahan wöööööööy" -tyttö. Mahtaakohan olla sama ääninäyttelijä?

Vierailija
2/7 |
04.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon kuullu aina, että "miehet eivät itke..." 🤔

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
04.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis eikö se sano, että miehet eivät itke? :D

Olenkin ihmetellyt, miten tänä päivänä voi olla tuollainen mainos, mutta olen laittanut asian sen piikkiin, että saksalaiset kai ovat aika konservatiivisia.

Vierailija
4/7 |
04.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä oon kuullu aina, että "miehet eivät itke..." 🤔

Sama😂 Mulle selvisi vasta pari päivää sitten miten se oikeasti menee.

Vierailija
5/7 |
04.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuotaa, siitä mainoksesta on kolme versiota, ”pilvet ei itke”, ”hiiret ei itke” ja ”miehet ei itke”. Että semmosta 😂

Vierailija
6/7 |
04.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieki ekan Kerra kuulin et miehet eivät itke ja nostin metelin siitä täällä kotona. Ukko seuras hetkeä vierestä huvittuneena kunnes korjas

Vierailija
7/7 |
04.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulen sen joka kerta eri tavalla. Pilvet, hiiret tai miehet. :D Se on varmasti joku psykologinen joukkotesti. Ne oikeasti näyttävät eri version joka kerta ja seuraavat internetissä ihmisten reaktioita. Tai sitten siihen on piilotettu joku näkymätön viesti.