Lapsella ei ole edes kunnolla kuumetta, silti eilisestä asti valittanut että "lattia menee vinoon". Kellään kokemusta vastaavasta? Ja kyllä, soitan lääkäriin jos tarvitsee !
Eilen sohvalla sanoi että "äiti, ihan kuin sohva menisi näin" ja teki aaltoliikettä, pian sen jälkeen alkoi valittaa että oksettaa. Ja nyt hetki sitten sanoi että lattia keinuu . Nuha on, ei kuumetta.
Itse epäilen runsasta tabletilla oloa huonossa asennossa! Olen koettanut neuvoa olemaan puoli-istuvassa asennossa/makuulla, eikä istumaan etukumarassa mutta ei kuulemma pysty pelaamaan makuulla.
Peliaika meillä on 2 h päivässä. Eskarilaisesta siis kyse.
Kommentit (20)
Niskat jumissa tai epilepsia. Epilepsia saattaa oireilla niin, että yhtäkkiä lattia menee vinoon, hylly kaatuu, seinä kaatuu.
jokin lapsen aisteissa heittää ja pahasti... ja tämä meinaa joskus pysyvää aivovauriota jos ei toimi
Tasapainoelimessä voi olla "sorat" väärässä paikassa. Tulee asentohuimausta.
Niin, ei varmaan kannata soittaa lääkäriin jos huonekalutkin menee vinks vonks.
Vierailija kirjoitti:
Mikä hemmetin ikiaikainen kriteeri sairauden asteelle tuo kuume on? Voi olla tosi kipeä ilman kuumetta, olen itse sairastanut esim. angiinan ja lähes kaikki flunssat kuumeettomina.
Tätä mäkin usein ihmettelen. Olen 36-vuotias ja aikuisiällä olen tietääkseni ollut kuumeessa kahdesti. Syinä hammastulehdus ja malaria.
Jospa sen tabletin räpläämisen jättäisi kokonaan pois kunnes olo paranee, mutta ehkä tiesitkin sen jo itse provoa laatiessasi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä hemmetin ikiaikainen kriteeri sairauden asteelle tuo kuume on? Voi olla tosi kipeä ilman kuumetta, olen itse sairastanut esim. angiinan ja lähes kaikki flunssat kuumeettomina.
Tätä mäkin usein ihmettelen. Olen 36-vuotias ja aikuisiällä olen tietääkseni ollut kuumeessa kahdesti. Syinä hammastulehdus ja malaria.
Täällä kans yks aikuinen joka on sairastanut kaikki flunssat, angiinan ja yhden influenssan sekä kaksi kuumeetonta keuhkokuumetta influenssan jälkeen. Koin olevani aika sairas, kun olin vuodeosastollakin kaksi päivää. Mutta ei kuumetta.
Onni, että sinulla on aikaa kirjoitella tälle paskapalstalle. Vilkaise nyt senverran, että on lapsesi vielä hengissä, ääliö ö.
Vierailija kirjoitti:
Korvatulehdus
Paitsi ettei mikään varsinaisesti ole vinossa ja sohvat ei todellakaan aaltoile. Kärsin tuon itse tossa vuosi sitten. Persuj nauratti ku kerroin ps tapaamisessa: "oikealle kääntyminen onnistui hitasti putta pienikin liike vasemmalle ja laattaa lens"
oli muuten kuumeeton.
Jostain syystä se tasapainoelin on häiriintynyt. Vie lapsi lääkärille
Asentohuimaus. Menee itsestään ohi, jos ei ole muita oireita (päänsärky, niskasärky, tajunnan menetys). Itsellä ollut parikin kertaa. Pahuksen ärsyttävä vaiva, mutta vaaraton ja ohimenevä. Voi pahimmillaan kestää kuukausia, parhaimmillaan menee ohi viikossa-parissa. Jos muita oireita, vie lääkäriin.
Tai aivokalvontulehdus. Mukava pelata rulettia lapsen terveydellä.
Vierailija kirjoitti:
Tai aivokalvontulehdus. Mukava pelata rulettia lapsen terveydellä.
Siinä menee sitten henki muutamassa tunnissa... tosin en ole kuumeettomista meningiiteistä kuullu...
Soita terveyskeskuksen päivystykseen ja kysy neuvoa.
Mun poikaa kans keinutti ja käytiin kolme kertaa lääkärissä kun pelkäsin että on joku aivokasvain tms. Lopulta syyksi selvisi pelaaminen kännykällä säkkituolissa niin, että risti jalat ja kumartui. Siinä asennossa kökötti monesti tuntitolkulla koulun jälkeen.