Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mihin maihin haluaisit matkata ihan pelkästäään ruoan perässä?

Vierailija
04.04.2019 |

Ja millaisia ruokia tahtoisit sieeellä päästä maistelemaan?

Kommentit (60)

Vierailija
41/60 |
04.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kreikassa ruoka ollut aina hyvää niin sinne voisin taas matkustaa. Thaimaa oli pettymys, ruoat haisi märille villasukille joskin hedelmät ihania.

Meksikoon ja Argentiinaan kiinnostaisi lähteä ruoankin perässä.

Haistappa sitä sun fetajuustoa vähän tarkemmin. Sun villasukissa on kyllä jotain vikaa, jos ne haisee kalakastikkeelle.

Vierailija
42/60 |
04.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Libanon täälläkin, oikeastaan kaikki lähi-idän ruuat.

Thaimaalaisesta pidän, samoin indonesialaisesta.

Italialainen maalaisruoka (risotot, padat, jänis, tryffelit jne) on hyvää aina

Jännä muuten ettei kukaan ole hehkuttanut maailman "parasta" ranskalaista keittiötä:)

Ai joo, skotlantilaiset osterit meinasi unohtua! Maailman parhaat!

Sulla on hakatttu toi aivoetulohko tunne lohko pskaks ja siiihen päällle kaikkia hormoneja niin sä et tunnnne enääää oikeiiin mitäään.

Sinähän se olet palstan pätevin jakamaan diagnooseja. Voisit sen omasikin paljastaa niin suhun pystyis ehkä suhtautumaan jotenkin muutenkin kuin ärsyyntymällä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/60 |
04.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etelämanner.Tekee mieli pingviiniä.

Vierailija
44/60 |
04.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jenkkeihin mässäilemään. Siellä nälkä lähtee kunnon herkkujen kanssa eikä ole seuraavana aamuna älytöntä kehitysmaaripulia, joka kaataa sänkyyn.

Vierailija
45/60 |
04.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meksiko ihanine ruokineen ja tequila. Myös joku jenkkien villi länsi teemalla oleva pihvipaikka!

Ehkäpä myös roskaruokakojun hodarikin olisi kokeiltava New Yorkissa.

Vierailija
46/60 |
04.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pingviinit haisee tosi pahalle, oikeesti.

Vierailija
47/60 |
04.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Italiaan, jossa suosikkejani ovat agriturismo-paikat: konstailematonta, paikallista ruokaa paikallisista raaka-aineista, sesongin mukaan.

Vierailija
48/60 |
04.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parin viikon lomalle voisin matkustaa mihin vaan. Pidemmäksi aikaa ruoan takia menisin korkeintaan Ruotsiin. No ehkä Puolakin kävisi. Aasia ja Turkki pahimmat.

Vierailija
49/60 |
04.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Georgia tulee ekana mieleen.

Vierailija
50/60 |
04.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähi-Idän ruuat tuoksuvat ihanilta. Ruokaravintolat- ja kioskit.  

Haluaisin nauttia "maitoaamiaista" Israelissa. Milk and honey, koskaan en ole syönyt parempaa aamiaista, esim. hedelmät olivat kerrankin tuoreita.

Tai itse asiassa ihan toisella maailmankolkalla, trooppisten sateiden aikaan olen saanut myös ihania hedelmiä jopa aamiaisella.  

Vierailija
51/60 |
04.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Thaimaa, siellä olen kymmenet kerrat jo käynyt, ja kyllä kelpaa tämäntyylinen aamupala iltapäivällä kun heräilee.

https://www.iltalehti.fi/uutiset/a/201612142200040560

Vierailija
52/60 |
04.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Italiaan voisi tosiaan mennä uudestaan pelkästään ruuankin vuoksi. 

Barcelonalainen tuttu kutsui kantapaikkaansa, jossa oli ihanaa paellaa.  (...Eilen näin ohjelman muovista, ja kuulemma "katkat" syövät nykyisin merissä olevaa muovia, surullista että luonto pilaantuu.)

Vierailija
53/60 |
04.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jenkkeihin mässäilemään. Siellä nälkä lähtee kunnon herkkujen kanssa eikä ole seuraavana aamuna älytöntä kehitysmaaripulia, joka kaataa sänkyyn.

:D

Mä olen tehnyt yli 80 matkaa, myös vähemmän kehittyneisiin maihin mutta ainoat ruokamyrkytykset (3) olen saanut Helsingissä.

Vierailija
54/60 |
04.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Italia ja aito napoli pizza. 2minsaaa uunissa.

Epäterveellistä ja maha vain paisuu. Ei kiitos toista kertaa. 

Vierailija
55/60 |
04.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meksikoon tortillojen perään! Namskis.

Vierailija
56/60 |
04.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Intiaan tai Kiinaan. 

Vierailija
57/60 |
04.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tykkään Venäjästä ja puhun sitä, mutta en todellakaan mene sinne ruuan vuoksi. Minun makuuni karseaa, paitsi saslik.

Eli ruuan perässä, hmm.... ehkä Yhdysvallat, vaikka en ole koskaan käynyt, mutta olishan se kiva kokea jättipihvit.

F

Vierailija
58/60 |
04.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

:D

Mä olen tehnyt yli 80 matkaa, myös vähemmän kehittyneisiin maihin mutta ainoat ruokamyrkytykset (3) olen saanut Helsingissä.

Kova jätkä. Itse en lähtis kokeilemaan.

Vierailija
59/60 |
04.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kreikkaan. Muuten ei juurikaan kiinnosta matkakohteena, mutta pelkän ruoan takia voisin mennä.

Vierailija
60/60 |
04.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tykkään Venäjästä ja puhun sitä, mutta en todellakaan mene sinne ruuan vuoksi. Minun makuuni karseaa, paitsi saslik.

Eli ruuan perässä, hmm.... ehkä Yhdysvallat, vaikka en ole koskaan käynyt, mutta olishan se kiva kokea jättipihvit.

F

Mun venäjäni on 20 vuoden takana ja umpiruosteessa, mutta lähtisin koska tahansa kunnon seljankan, rassolnikin tai borschkeiton perään, en kyllästy niihin ikinä. Soppaihmisiä siis. Argentiinaan sitten pihvien, punkun ja chimichurrin takia.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kahdeksan viisi