Mikä pitää sinut yhdessä kumppanisi kanssa?
Kommentit (21)
Rakkaus ja kumppanuus. Perheemme, ja lapset. Yhteinen juttu.mme
Vierailija kirjoitti:
Koira. Rakastamme sitä ylikaiken.
Aika surullista että ainoa syy joka pitää kaksi ihmistä parisuhteessa/yhdessä on koira.
Rakkaus, ystävyys, kumppanuus, perhe, arvot, suku, talous ja onnellinen elo.
Lapset, asuntolaina, tapa. Yli 20 vuotta oltu yhdessä.
Rakkaus on vain sana eli mikä teidät pitää yhdessä?
Rakkaus. Keskinäinen kunnioitus ja luottamus. Yhdessä 28 vuotta.
rakkaus, yhteinen koti ja harrastukset. Hauskuus, luottavuus, tulevaisuus, ja ennen kaikkea lapset. Nyt naimisissa 20 vuotta ja mieheni juuri lähetti minulle pusu emoijn. Hölmöä, mutta niin hänen tyylistä.
Kumppanuus. Olemme hyvä tiimi myötä- ja vastoinkäymisissä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Koira. Rakastamme sitä ylikaiken.
Aika surullista että ainoa syy joka pitää kaksi ihmistä parisuhteessa/yhdessä on koira.
Surullista...ei meillä sitä surra. Onhan meillä ihan hauskaa, ei möksötetä.
No tässä ei mainittu yhdessä asumista tai muutenkaan erityisen vakavaa suhdetta, mutta meidät pitää yhdessä varmaan mukava yhdessä vietetty aika. Emme asu yhdessä emmekä rakasta toisiamme, mutta silloin kuin näemme, meillä on kivaa ja seksi on hyvää.
Lapset ja omaisuus.
Itse suunnitelin lähtöä noin puoli vuotta sitten, mutta vaimoni sairastui vakavasti ja minulle olisi taloudellisesti parempi jäädä leskeksi kuin erota.
Rakkaus, keskinäinen kunnioitus, halu olla toisen lähellä, lapset.
Olemme toisillemme rakas mies/vaimo, rakastaja/rakastajatar, lastemme isä/äiti, paras ystävä ja sielunkumppani.
Meillä on kaikki hyvin ja nautimme elämästämme, on yhteisiä harrastuksia ja mielenkiinnon kohteita, yhteinen talous jne.
Tätä kaikkea jo 37 v.
Rakakus ja kumppanuus, yhdessäolo on mukavaa, toisesta on seuraa, tukea, turvaa. Seksi sujuu ja riidellä ei juurikaan.
Rakkaus, sielunkumppanuus ja harmoninen yhteiselo. Ollaan seurusteltu n. 6kk ja ollaan muuttamassa yhteen. <3
Rakkaus, yhteinen talous