Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

MTV3 aamujuontajat

Vierailija
04.04.2019 |

Esim tämä urheilutoimittaja Mervi, mitä hän tietää puutarhasta. Ei mitään.
Kysyi, jaa kannattaako orvokit laittaa pihalle ensiksi? Hihh
Mikä on HIILINIELU? Kysyy Ivan. hih

Eivät perehdy mihinkään.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
04.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toimittajan pitäis perehtyä asioihin etukäteen eikä näyttää osaamattomuuttaan katsojille.

Käsittääkseni ohjelmaa tehdään katsojille. Ei toimittajen omaa kivaa.

Maksetaanko heille palkkaa. Se motivoisi!

Vierailija
2/6 |
04.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en ymmärrä miksi Husua pitää tekohengittää ja pitää väkisin hengissä. Ivan ja se Ärrrrrävikainen kundi ovat ehkä tv.n huonoimmat juontajat. Sitten se eukko, jolla on ns. kuolleenkalansilmät. Jooei. Lavastuskin on jonkun harjoittelijan väsäämä. Kuka laittaa tumman sohvan ja juontajille tummat vaatteet? Haloo?

Telia kun siirtyy omistajaksi niin byebye koko HuSu nykyisessä muodossaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
04.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En pysty maikkarin ohjelmia katsomaan, mutta joskus piruuttani käännän sinne puolelle, että saan ärsyyntyä. Se ivan on järkyttävä, syököhän jotain hormoneja, kauhean agressiivinen ja pullistelee käsivarsiaan kuin gorilla istuessaan tappajan katseineen ja ei keskity asiaan vaan tykittää vaan kysymyksiä ja sanoo huutamalla HYVÄÄ HUOMENTA jokasen haastattelun påäätteeksi ennen mainostaukoa. Ei taida olla kaikki muumit laaksossa hänellä.

Oli aivan erilainen aikoineen kun juonsi ylellä jotain hippiohjelmaa.

Ja sitten se missin näkönen blondi joka siellä on eniten(?), tosi ällöttävä. Selvästi joku kokoomusbimbo.

Vierailija
4/6 |
04.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tee pahaa sanoa Moi! kirjoitti:

Itse en ymmärrä miksi Husua pitää tekohengittää ja pitää väkisin hengissä. Ivan ja se Ärrrrrävikainen kundi ovat ehkä tv.n huonoimmat juontajat. Sitten se eukko, jolla on ns. kuolleenkalansilmät. Jooei. Lavastuskin on jonkun harjoittelijan väsäämä. Kuka laittaa tumman sohvan ja juontajille tummat vaatteet? Haloo?

Telia kun siirtyy omistajaksi niin byebye koko HuSu nykyisessä muodossaan.

Onhan se nyt kiva, että meille jotka emme ole vielä eläkkeellä on jotain muutakin katsottavaa kuin Yle.

Vierailija
5/6 |
04.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hirveitä ovat. Koko MTV3 on täyttä saissea.

Vierailija
6/6 |
04.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en pysty katsomaan husua, olen yrittänyt, mutta en pysty. Myötähäpeä tukehduttaa ja mainokset vi˚uttaa.