Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi se on kehumisen aihe, kuinka paljon viettää työpaikallaan aikaa?

Vierailija
03.04.2019 |

Teen normaalia 8-16 työaikaa. Meillä tehdään laskutettavaa työtä, tunti- tai urakkahintaan, ei siis mitään innovaatioita. Olen tienannut tässäkin kuussa ihan normaalia työaikaa tekemällä työnantajalleni jo tuhansia euroja (olen tehnyt urakkahinnoitellun työn tehokkaasti) ja nyt ollaan vasta alkukuussa. Palkka on suht. normaali alan taulukkopalkka. Mitä lisäarvoa se työpaikalla ajan viettäminen tuo? Olen varma, että monella olisi vara tehostaa, mutta sitä ei oikeasti haluta tehdä.

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
03.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ahkeruutta perinteisesti arvostetaan Suomessa. Jotkut sitten mittaavat sitä työpaikalla vietetyllä ajalla, jos ei parempaakaan mittausperustetta, kuten vaikka laskutusta tai urakkapalkkaa ole.

Vierailija
2/3 |
03.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se voi olla myös merkki osaamattomuudesta. Jos ei päivässä ehdi tekemään mitä muut ihmiset ehtivät.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
03.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se voi olla myös merkki osaamattomuudesta. Jos ei päivässä ehdi tekemään mitä muut ihmiset ehtivät.

Tai sitten liiasta täydellisyydentavoittelusta. Minullakin on kollega, joka on taatusti yhtä pätevä kuin minä.  Silti hän käyttää samaan työhön puolitoistakertaisen ajan, vaikkei asiakas maksa siitä yhtään enempää. Bonuksissa se sitten näkyy.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yhdeksän kaksi