Nouseeeko naiseen status treenatun pyllllyn myötä?
Kommentit (21)
Tuskin kukaan nainen kuvittelee saavansa per$eellään mitään statusta. Ainoastaan miehen päässä voi syntyä näin häiriytynyt aivoitus.
Kyllä. Tiukka pylly on naisella vähän sama asia kuin lihakset miehellä.
Miksi aikuisen naisen pyllyn pitää näyttää kuusivuotiaan pyllyltä?
Onko se treenattu pyllly amputoitu joltain vainajalta ja siirretty tähän naiseen vai miten se nainen on hankkinut pelkästään treenatun pylllyn? Tuskin staattuksen nousun arvoista!
Vierailija kirjoitti:
Tuskin kukaan nainen kuvittelee saavansa per$eellään mitään statusta. Ainoastaan miehen päässä voi syntyä näin häiriytynyt aivoitus.
No mikäää motivoi?
Treenatut aivot näkyvät niin, ettei edes ajattele näin!
Vierailija kirjoitti:
Treenatut aivot näkyvät niin, ettei edes ajattele näin!
Tuo on niiin feminiiiinistä siiirtäää aihe muuuaalle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No mikäää motivoi?
Virtsanpidätysongelmat. Treenatut lantionpohjalihakset auttaa pysymään kuivana. Pakaroilla ei ole väliä.
No kyllä se useimpien miesten mielessä herättää miellyttävämpiä mielleyhtymiä verrattuna "normaali"pylllyiseen.
Mut ei sillä vielä pitkälle pötki.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No mikäää motivoi?
Virtsanpidätysongelmat. Treenatut lantionpohjalihakset auttaa pysymään kuivana. Pakaroilla ei ole väliä.
Okeeeei. No nyt ma tajusiin. Sovitaan näiin.
"Statusta" se tuskin nostaa, mutta ei siitä haittaakaan ole ollut.
Ap, otapa selvää mitä status tarkoittaa.
Tiukka. Sehän on sit ihan sama et minkälainen, kuha on tiuklaka. Mites jos on iso perseen luonnostas? Onko sellanen nainen sun makuun tuomittu epäseksikkääks?!! Onneksi kaikki miehet ei ajattele noin ;D mä oon tottunut olee miesten mielestä hyvä
Äperseinen niin en ollu tottunut siihen et perseen näytti kamalalta ku söin liikaa ja makasin himassa😁😁mut emmä sillon ku totuin et kaikki kehuu nii emmä ajatellu et se on mun paras puoli, kai siks koska muassa on muutakin😁😁enkä ajatellu et nimenomaan siks oisin arvokas. Enemmän ehkä muun ulkonäön esim kasvot ja hiukset😁esim jos nyt ottaisin hiustenpidennykset nii kyl tuntisin oloni naiselliseksi heti ja varmaa miehen löytäisin samantien, mut ei perseesr oo samaa. 😁
Vierailija kirjoitti:
Ap, otapa selvää mitä status tarkoittaa.
No minuuustkiiin se on oksettttava sana.
Se ei nosta naisen statusta. Se nostaa haluttavuutta miesten silmissä ja mies joka on haluttavan naisen kanssa nostaa omaa statustaan toisten miesten silmissä.
Tiiän niit miehii jotka hokee tota tiukkspylly juttuu, usein ne on just jtn homoja. Naisen perseen ei kuulu olla mikään yli tiukka. Sit niil miehille on viel yleensä just sellane naismaki mikä ei sytytä mua, tyylii yli laihat jalat, ei lantiota ollenkaa ja iha anorektinen. Jos mul ois sellane kroppa nii tekisin kaikkeni et saisin itteni naisen näköseks😁
Sitten kun pystyt sen treenatun pylllllysi kanssa tähän niin nostan statustasi.
Kyllä ja jos erityisesti nainen myös antaa pyllynreikää, niin status nousee moninkertaisesti.
Esim mieluummin haluun et oon upeita ja upeekroppanen, ku nimenomaan vaan niin et Yks ruumiinosa ainoastaan on hyvä. Se on se kokonaisuus.
Mielenkiiiintoisiia kysymyksiä.