Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hassua, vaalikoneissa mulle tulee sopivimmaksi KD:n ehdokkaita

Vierailija
03.04.2019 |

Johtuuko siitä kun kannatan perinteisiä arvoja vaikken oo mikään uskovainen. Sitten tuli joku Liike nyt ja siniset. En tajua noista mitään. Mitään kokoomusta en ainakaan halua.

Eikä mulla ole mielipiteitä mistään susien kaadosta tai metsähakkuista. Ihme kysymyksiä.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
03.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet jehova.

Vierailija
2/8 |
03.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihan ev.lut seurakunnan jäsen olen

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
03.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaalikoneissa ei ole pahemmin uskontoa käsitteleviä kysymyksiä, ja perinteisiä arvojakin sivutaan ehkä yhdessä kysymyksessä. Etyä kyllä ne melko talous- ja sosiaalipoliittisin perustein ne tulokset tulevat. Sama juttu RKP:n kanssa, kun ruotsin kielen asemaa käsitteleviä kysymyksiä ei ole välttämättä lainkaan.

Vierailija
4/8 |
03.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama. Laitoin siihen vaalikoneeseen, että kaikki homoot voisi polttaa helvetin tulessa.

Vierailija
5/8 |
03.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle tulee aina sopivimmiksi perussuomalaisten ehdokkaita. Näin on ollut jo useiden vaalien ajan. Oikeasti olen äänestänyt sdp:tä ja kaksi kertaa presidentinvaaleissa vihreiden Pekka Haavistoa.

Vierailija
6/8 |
03.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle tulee aina demarit kärkeen ja vasemmistoliitto viimeiseksi. Jotenkin sitten kai kaikki niiden eroavaisuudet ovat juuri niitä minun kysymyksiä.

Vierailija
7/8 |
03.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä kanssa sdp:tä.

Mut esim sitä lihaveroa en tajua ollenkaan. Tai autoverotusjuttuja. Ilmastonmuutoksessakin jotkut pikku suomen hakkuut ei tunnu missään kun vertaa suuren maailman saastuttajiin ja hakkuisiin

Vierailija
8/8 |
03.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se niin hassua ole.

Kristillisdemokraatit on yksi puolue ja ihan ok.

Vertaapa muihin... niin. 🙄

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kuusi kolme