Onko naurettavaa erota, koska seksihalut eivät kohtaa?
Haluan a) enemmän ja b) rajumpaa seksiä kuin mies. Seksielämä on ihan ok mukavaa, mutta koko 13 vuoden ajan olen tiennyt, että paremminkin voisi olla. Olen myös kyllästynyt pyytämään mieheltä enää mitään, hän ei voi esim. antaa suuseksiä ollenkaan aistirajoitteiden takia minkä ymmärrän täysin, enhän voi pakottaa tekemään jotain joka yököttää.
Meillä kun on noita lapsiakin ja yhteinen elämä, niin seksin takia eroaminen tuntuisi todella naurettavalta, mutta toisaalta... Meillä jokaisella on vain yksi elämä.
Mitä olette mieltä?
Kommentit (33)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
mitä tarkoitat rajummalla seksillä? kysyn vain koska oma naisystävä haluaa myös rajumpaa seksiä, mutta ei määrittele asiaa.
En ole ap vaan itse nainen joka tykkää rajummasta seksistä. Tykkään tulla vähän alistetuksi, eli esim hiuksista vetäminen, kevyt kuristaminen, läpsiminen tai leikisti "väkisin pakottaminen" ovat asioita joista nautin, on kivaa kun mies vaan repii itseltä vaatteet päältä vaikka "estelisin". Myös anaaliseksi ja erilaiset lelut on toisinaan käytössä.
Juuri näin, myös pureminen, raapiminen, sylkeminen yms. kuuluu asiaan. Ehkä muutkin jutut (esim. sitominen), mutta en ole ehtinyt enempää kokeilla. AP
Lähdetään siitä, ettei provo, niin onhan tuossa ongelma. Ilman naisen tahtoa ja vaatimuksia saada tuollaista kohtelua tulisi sakkoja tai jopa linnaa.
Ymmärsin ap:n jutuista, että mieskin on kehittynyt tuossa, mutta jos/kun ns. normaali eikä ole luonnostaan semisadisti/semiraiskaaja, niin eihän tuota osaa tehdä sillä lailla uskottavasti, että kohde olisi tyytyväinen.
Ei käy tasan nallekarkit ei.
Voi ei, miestä ei edelleenkään kiinnosta nämä asiat enkä voi häntä pakottaa.
Kinkyilyllä ei ole tekemistä seksuaalisen väkivallan kanssa, vaan kyse on kahden (tai useamman) aikuisen välisestä, suostumukseen perustuvasta toiminnasta. Siinä kyllä olet oikeassa, että joko se tulee luonnostaan tai sitten ei. AP
No oletko miettinyt siihen asti, että miten eron jälkeen meinasit alkaa harjoittaa sitä kinkyilyä? Tinderiin etsimään sänkykumppaneita? Ja lapset erossa viikko-viikkosysteemillä, että aikaa on joka toinen viikko kinkyillä? Vai mitenkä meinasit?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
mitä tarkoitat rajummalla seksillä? kysyn vain koska oma naisystävä haluaa myös rajumpaa seksiä, mutta ei määrittele asiaa.
En ole ap vaan itse nainen joka tykkää rajummasta seksistä. Tykkään tulla vähän alistetuksi, eli esim hiuksista vetäminen, kevyt kuristaminen, läpsiminen tai leikisti "väkisin pakottaminen" ovat asioita joista nautin, on kivaa kun mies vaan repii itseltä vaatteet päältä vaikka "estelisin". Myös anaaliseksi ja erilaiset lelut on toisinaan käytössä.
Juuri näin, myös pureminen, raapiminen, sylkeminen yms. kuuluu asiaan. Ehkä muutkin jutut (esim. sitominen), mutta en ole ehtinyt enempää kokeilla. AP
Lähdetään siitä, ettei provo, niin onhan tuossa ongelma. Ilman naisen tahtoa ja vaatimuksia saada tuollaista kohtelua tulisi sakkoja tai jopa linnaa.
Ymmärsin ap:n jutuista, että mieskin on kehittynyt tuossa, mutta jos/kun ns. normaali eikä ole luonnostaan semisadisti/semiraiskaaja, niin eihän tuota osaa tehdä sillä lailla uskottavasti, että kohde olisi tyytyväinen.
Kinkyilyllä ei ole tekemistä seksuaalisen väkivallan kanssa, vaan kyse on kahden (tai useamman) aikuisen välisestä, suostumukseen perustuvasta toiminnasta. Siinä kyllä olet oikeassa, että joko se tulee luonnostaan tai sitten ei. AP
No oletko miettinyt siihen asti, että miten eron jälkeen meinasit alkaa harjoittaa sitä kinkyilyä? Tinderiin etsimään sänkykumppaneita? Ja lapset erossa viikko-viikkosysteemillä, että aikaa on joka toinen viikko kinkyillä? Vai mitenkä meinasit?
Esimerkiksi lasten ollessa hoidossa vaikka mummolassa, miten seksiasiat yleensä hoidetaan eron jälkeen oltiin sitten ns. pervoja tai ei? Kyse on kuitenkin siis seksimieltymyksistä, ei mistään kokonaisvaltaisesta BDSM-elämäntyylistä. Kumppaneita kyllä löytyy eikä väliä vaikkei löytyisikään heti, lapsetkin muuttavat joskus vielä kotoa niin ehdin kyllä toteuttamaan omaa seksuaalisuuttani vielä. En vaan tämän miehen kanssa... . AP
Ei ole naurettavaa, vaan aivan hevletin järkevää erota kun huomaa ettei olla samalla aaltopituudella sen ainoan asian kanssa, jota loppuelämä tehdään vain sen yhden ja ainoan ihmisen kanssa.
Saako kysyä että mitä te, jotka valitsitte kumppaniksenne estoisen tyypin joka ei voi edes piltsiä nuolla oikein ajattelitte?? Luulitteko että hän yhtäkkiä mystisesti 4v seurustelun jälkeen ja lastenteon jälkeen muuttuu kiimakuumaiseksi sängynherraksi? Mua siis rehellisesti kiinnostaa miksi otatte miehiä joita sekkksi ei kiinnosta kuten teitä?
Vierailija kirjoitti:
Saako kysyä että mitä te, jotka valitsitte kumppaniksenne estoisen tyypin joka ei voi edes piltsiä nuolla oikein ajattelitte?? Luulitteko että hän yhtäkkiä mystisesti 4v seurustelun jälkeen ja lastenteon jälkeen muuttuu kiimakuumaiseksi sängynherraksi? Mua siis rehellisesti kiinnostaa miksi otatte miehiä joita sekkksi ei kiinnosta kuten teitä?
Ap vastaa: Koska ennen tätä miestäni olin deittaillut vain poikia/miehiä, jotka kaikki valittivat minun haluavan liikaa seksiä ja mitätöivät halujani ja tunteitani. Olin jo alkanut uskoa, että minussahan se vika on ja että yhtä seksuaalista miestä en tule "koskaan" löytämään (naurattaa näin vuosien päästä, olisinpa vaan malttanut odottaa). En ollut kosketuksissa omiin haluihini enkä varsinaisesti tykännyt suuseksin vastaanottamisesta nuorempana, koska en uskaltanut antautua ja vaatia mitään itselleni.
Sittemmin hukkasin itseni ruuhkavuosiin ja vasta nyt olen herännyt ymmärtämään, että enhän minä tällaista elämää halunnut. Ja että vaikka en varsinaisesti tavoittele uutta parisuhdetta (jos eroamme), on olemassa minulle sopivampia ihmisiä seksuaalisesti, ja että ennen kaikkea minun haluni ja mieltymykseni ovat ihan ok, minulla on oikeus niihin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten eronneet yleensä harrastaa seksiä? Voi luoja.
Vierailija kirjoitti:
Minusta on naurettavaa erota, jos on tietoisesti tehnyt lapsia ja perustanut perheen tilanteessa jossa on tienyt, että miestä esim. etoo suuseksi eikä ole saanut sitä mikä tekee tyytyväiseksi.
Eli jos on kerran tehnyt virheen, joutuu elämään ikuisesti sen kanssa vaikka virhe olisi korjattavissa, koska..?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minusta on naurettavaa erota, jos on tietoisesti tehnyt lapsia ja perustanut perheen tilanteessa jossa on tienyt, että miestä esim. etoo suuseksi eikä ole saanut sitä mikä tekee tyytyväiseksi.
Eli jos on kerran tehnyt virheen, joutuu elämään ikuisesti sen kanssa vaikka virhe olisi korjattavissa, koska..?
kyllä tossa on tehty monet virheet edellisistä mitään oppimatta. Mikäs siinä lisää vain putkeen.
Ei ole kunhan ymmärrät että uutta parisuhdetta voi olla vaikea saada. Mitään takeita siitä ei ole olemassa, että sulle on olemassa joku toinen parisuhde. Seksiä kyllä naispuolinen ihminen saa aina, jos yhtään huolehtii hygieniastaan. Mutta parisuhdetta, se on vaikeampi rasti.
Ymmärrän kyllä tarpeen seksuaalisten toiveiden toteuttamiselle, mutta onko se seksi kuitenkaan tärkein asia parisuhteessa?
Minulla taasen nainen joka ei tee sängyssä mitään eikä vastaa kun kysyn mistä tykkäisi. En kauaa enää kattele. En ajatellu luopua seksistä vielä kolmekymppisenä.
Vierailija kirjoitti:
Oltiin nuoria. Mies (poika) jännitti kovasti. Luulin että kyse oli vain jännittämisestä ja jostain "lukossa olemisesta". Että kun tutustutaan jne niin kyllä se siitä. Pohjimmiltaan en tajunnut että kaikki eivät vain halua seksiä samalla tavalla ja yhtä voimakkaasti kuin minä. Ja että se ei ole asia, jonka voi korjata.
En kuitenkaan vaihtaisi, kun muuten kaikki on hyvin, ja ollaan seksinkin suhteen tarpeeksi yhteensopivia.
Eri
Ei se ihan noin mene, menepä siitä provoilemasta.