Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko naurettavaa erota, koska seksihalut eivät kohtaa?

Vierailija
03.04.2019 |

Haluan a) enemmän ja b) rajumpaa seksiä kuin mies. Seksielämä on ihan ok mukavaa, mutta koko 13 vuoden ajan olen tiennyt, että paremminkin voisi olla. Olen myös kyllästynyt pyytämään mieheltä enää mitään, hän ei voi esim. antaa suuseksiä ollenkaan aistirajoitteiden takia minkä ymmärrän täysin, enhän voi pakottaa tekemään jotain joka yököttää.

Meillä kun on noita lapsiakin ja yhteinen elämä, niin seksin takia eroaminen tuntuisi todella naurettavalta, mutta toisaalta... Meillä jokaisella on vain yksi elämä.

Mitä olette mieltä?

Kommentit (33)

Vierailija
1/33 |
03.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisitko kuvitella avinta suhdetta?

Vierailija
2/33 |
03.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä samanlaisia ongelmia kuin teillä ap. Pakko vaan ollut jaksaa taloudellisten syiden takia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/33 |
03.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No paljonko tämä asia painaa vaakakupissa? Jos kaikki muut elämän asiat ovat loistavalla mallilla ja pelkästään seksi huonoa, niin kuinka tärkeäksi arvioit seksin merkityksen? Voisiko avoin suhde toimia?

Itse olen eronnut kahdesta syystä: toimimaton seksi ja kyvyttömyys kohdata toisen emotionaalisia tarpeita. En siis ole ketään tuomitsemassa.

Vierailija
4/33 |
03.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

ainakin melko lapsellista että on voinut mennä naimisiin ja hankkia lapsia ja sitten joku ihan sivuseikka liitossa annetaan sotkea palettia varallisuus sopimuksessa nimeltä avioliitto.

Vierailija
5/33 |
03.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

mitä tarkoitat rajummalla seksillä? kysyn vain koska oma naisystävä haluaa myös rajumpaa seksiä, mutta ei määrittele asiaa.

Vierailija
6/33 |
03.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No paljonko tämä asia painaa vaakakupissa? Jos kaikki muut elämän asiat ovat loistavalla mallilla ja pelkästään seksi huonoa, niin kuinka tärkeäksi arvioit seksin merkityksen? Voisiko avoin suhde toimia?

Itse olen eronnut kahdesta syystä: toimimaton seksi ja kyvyttömyys kohdata toisen emotionaalisia tarpeita. En siis ole ketään tuomitsemassa.

No koska samassa suhteessa vaivaa nuo kaksi mainitsemaasi yhtä aikaa, vaakakuppi on kääntymässä eron puolelle.

Avoin suhde olisi minulle ok - olen todennäköisesti polyamorinen muutenkin - mutta miehelle ei tietenkään. AP

Vierailija
7/33 |
03.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi olet jatkanut suhdetta noin pitkään ja hankkinut lapsenkin jos tuo on sinulle kynnyskysymys? Vai oliko seksi alussa parempaa? Jos oli, niin sitten voi olla että pystytte palaamaan siihen takaisin vaikka seksuaaliterapeutin avulla. Jos taas halut ja mieltymykset ovat ihan erilaiset niin eihän tuosta mitään tule. Keksikää joku ratkaisu esim avoin suhde tai lupa pitää rakastajaa, kolmen kimppa yms mikä nyt teille toimiikaan parhaiten. Jos mikään noista ei tunnu luontevalta ratkaisulta niin ei tässä ole kuin kolme vaihtoehtoa

a) Ero

b) Pettäminen

c) Tyytyminen nykytilanteeseen

Tiedät itsekin että ainoastaan vaihtoehto A on pidemmän päälle oikea ratkaisu. Mieti haluatko olla loppuelämäsi suhteessa jossa tunnet jääväsi jostain itsellesi tärkeästä paitsi.

Vierailija
8/33 |
03.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole naurettavaa vaan viisasta. Tottakai sulla on oikeus elää elämääsi niinku haluat ja parhaalta tuntuu.

Vierailija
9/33 |
03.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

mitä tarkoitat rajummalla seksillä? kysyn vain koska oma naisystävä haluaa myös rajumpaa seksiä, mutta ei määrittele asiaa.

En ole ap vaan itse nainen joka tykkää rajummasta seksistä. Tykkään tulla vähän alistetuksi, eli esim hiuksista vetäminen, kevyt kuristaminen, läpsiminen tai leikisti "väkisin pakottaminen" ovat asioita joista nautin, on kivaa kun mies vaan repii itseltä vaatteet päältä vaikka "estelisin". Myös anaaliseksi ja erilaiset lelut on toisinaan käytössä.

Vierailija
10/33 |
03.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olin lopulta niin rikki ja hajalla, että annoin miehelle vaihtoehdot: joko asiat korjaantuvat tai sitten erotaan kun minä kuolen tähän ahdistukseen ja kelpaamattomuuden tunteeseen muuten. Tuo ei ollut uhkailua, vaan toteaminen, että jos tämä ei nyt muutu niin ero on ainoa vaihtoehto kun minä menen niin pahasti rikki.

Mies korjasi asiat.

Vierailija
11/33 |
03.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta on naurettavaa erota, jos on tietoisesti tehnyt lapsia ja perustanut perheen tilanteessa jossa on tienyt, että miestä esim. etoo suuseksi eikä ole saanut sitä mikä tekee tyytyväiseksi.

Vierailija
12/33 |
03.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä olin lopulta niin rikki ja hajalla, että annoin miehelle vaihtoehdot: joko asiat korjaantuvat tai sitten erotaan kun minä kuolen tähän ahdistukseen ja kelpaamattomuuden tunteeseen muuten. Tuo ei ollut uhkailua, vaan toteaminen, että jos tämä ei nyt muutu niin ero on ainoa vaihtoehto kun minä menen niin pahasti rikki.

Mies korjasi asiat.

Miten sinä tulit asiassa vastaan? Vai onko teillä nyt se joka on ahdistunut, joka kohta menee rikki?

Vierailija
13/33 |
03.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minusta on naurettavaa erota, jos on tietoisesti tehnyt lapsia ja perustanut perheen tilanteessa jossa on tienyt, että miestä esim. etoo suuseksi eikä ole saanut sitä mikä tekee tyytyväiseksi.

Näinhän se on. Valitettavasti ymmärsin vasta näin vanhemmalla iällä, ettei minun tarvitse elää elämääni muiden ihmisten ja yhteiskunnan odotusten mukaan vaan voin ja saan päättää näistä asioista ihan itse. AP

Vierailija
14/33 |
03.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu siitä naurattaako sinua.

Sinccis

Vierailija
15/33 |
03.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ole ap vaan itse nainen joka tykkää rajummasta seksistä. Tykkään tulla vähän alistetuksi, eli esim hiuksista vetäminen, kevyt kuristaminen, läpsiminen tai leikisti "väkisin pakottaminen" ovat asioita joista nautin, on kivaa kun mies vaan repii itseltä vaatteet päältä vaikka "estelisin". Myös anaaliseksi ja erilaiset lelut on toisinaan käytössä.

Juuri näin, myös pureminen, raapiminen, sylkeminen yms. kuuluu asiaan. Ehkä muutkin jutut (esim. sitominen), mutta en ole ehtinyt enempää kokeilla. AP

Vierailija
16/33 |
03.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi olet jatkanut suhdetta noin pitkään ja hankkinut lapsenkin jos tuo on sinulle kynnyskysymys? Vai oliko seksi alussa parempaa? Jos oli, niin sitten voi olla että pystytte palaamaan siihen takaisin vaikka seksuaaliterapeutin avulla. Jos taas halut ja mieltymykset ovat ihan erilaiset niin eihän tuosta mitään tule. Keksikää joku ratkaisu esim avoin suhde tai lupa pitää rakastajaa, kolmen kimppa yms mikä nyt teille toimiikaan parhaiten. Jos mikään noista ei tunnu luontevalta ratkaisulta niin ei tässä ole kuin kolme vaihtoehtoa

a) Ero

b) Pettäminen

c) Tyytyminen nykytilanteeseen

Tiedät itsekin että ainoastaan vaihtoehto A on pidemmän päälle oikea ratkaisu. Mieti haluatko olla loppuelämäsi suhteessa jossa tunnet jääväsi jostain itsellesi tärkeästä paitsi.

Seksi on vaan parantunut ajan kanssa, mutta valitettavasti myös itsetuntemukseni samaan aikaan. Tyytyminen olisi helpointa, mutta samalla kyllä satutan miestäkin kun hän koko ajan tietää, ettei ns. riitä minulle. Vaikeaa. AP

Vierailija
17/33 |
03.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mies korjasi asiat.

Miten sinä tulit asiassa vastaan? Vai onko teillä nyt se joka on ahdistunut, joka kohta menee rikki?

Miten minun olisi pitänyt tulla vastaan muka? Hieno olettamus taas. Tilanne oli se, että mies vaati ja sai kaiken mitä halusi ja minä jäin ilman. Miehestä oli ok pyytää vaikkapa suuseksiä miltei joka päivä (jankkasi ja häiritsi niin kauan, että suostuin) ja aina vaati vielä pitkittämään (eli siihen meni väh. 30min aina), mutta minä sain sitä pari kertaa vuodessa kun oli liian vaivalloista muka (vaikea asento, kieli väsyy, yhyy). Piti aina tehdä hänelle mieleisiä asioita tai toteuttaa ideoita, mutta minulle tärkeitä asioita ei voitu tehdä, koska... vaivalloista. Seksin jälkeen minä sain hoidella itseni loppuun vibraattorilla ja jos koitettiin, että minä ensin, niin heti jos kesti paria minuuttia kauemmin, niin alkoi tuskainen huokailu ja hoputus.

En myöskään suostu enää päivittäin, koska jos se on niin hemmetin rankkaa olevinansa, niin laatu korvannee määrän.

Tilanne meni noin pahaksi koska ex oli syyllistänyt minua seksuaalisuudestani (häntä ahdisti halukkaat naiset) ja olin epävarmuuksissani liian miellyttämisenhaluinen, enkä jaksanut riidellä tarpeeksi. Nykyisin mies tuntuu oikeasti nauttivan siitä kun minullakin on kivaa ja ollaan menty jo vuosia ihan normaalilla menolla.

Vierailija
18/33 |
03.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Juuri näin, myös pureminen, raapiminen, sylkeminen yms. kuuluu asiaan. Ehkä muutkin jutut (esim. sitominen), mutta en ole ehtinyt enempää kokeilla. AP

Lähdetään siitä, ettei provo, niin onhan tuossa ongelma. Ilman naisen tahtoa ja vaatimuksia saada tuollaista kohtelua tulisi sakkoja tai jopa linnaa.

Ymmärsin ap:n jutuista, että mieskin on kehittynyt tuossa, mutta jos/kun ns. normaali eikä ole luonnostaan semisadisti/semiraiskaaja, niin eihän tuota osaa tehdä sillä lailla uskottavasti, että kohde olisi tyytyväinen.

Ei käy tasan nallekarkit ei. 

Vierailija
19/33 |
03.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lähdetään siitä, ettei provo, niin onhan tuossa ongelma. Ilman naisen tahtoa ja vaatimuksia saada tuollaista kohtelua tulisi sakkoja tai jopa linnaa.

Ymmärsin ap:n jutuista, että mieskin on kehittynyt tuossa, mutta jos/kun ns. normaali eikä ole luonnostaan semisadisti/semiraiskaaja, niin eihän tuota osaa tehdä sillä lailla uskottavasti, että kohde olisi tyytyväinen.

Voi ei, miestä ei edelleenkään kiinnosta nämä asiat enkä voi häntä pakottaa.

Kinkyilyllä ei ole tekemistä seksuaalisen väkivallan kanssa, vaan kyse on kahden (tai useamman) aikuisen välisestä, suostumukseen perustuvasta toiminnasta. Siinä kyllä olet oikeassa, että joko se tulee luonnostaan tai sitten ei. AP

Vierailija
20/33 |
03.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voi ei, miestä ei edelleenkään kiinnosta nämä asiat enkä voi häntä pakottaa.

Kinkyilyllä ei ole tekemistä seksuaalisen väkivallan kanssa, vaan kyse on kahden (tai useamman) aikuisen välisestä, suostumukseen perustuvasta toiminnasta. Siinä kyllä olet oikeassa, että joko se tulee luonnostaan tai sitten ei. AP

poliisia ei kiinnosta sanalliset suostumiset, kun nainen päättää nostaa syytteen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä neljä neljä