Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mistä johtuu seksuaalinen vetovoima johonkin henkilöön vaikka ei tunne tätä eikä ole juuri koskaan puhunut mitään henkilön kanssa?

Vierailija
03.04.2019 |

Eikä kyse ole oikeastaan pelkästä ulkonäöstäkään?????

Minulla on nyt sellainen ongelma että kun käyn lähikaupassa, niin siellä on myyjättärenä henkilö ja en pysty jotenkin käyttäytymään normaalisti henkilön seurassa? Erittäin outo ja kiusallinen tilanne.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
03.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se johtuu mielikuvituksesta. Olet siirtänyt tuohon henkilöön toiveesi ja unelmasi.

Vierailija
2/4 |
03.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noin 98% siellä kaupassa käyvistä miehistä on omasta mielestään sama juttu sen myyjätytön kanssa....

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
03.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikea sanoa. En ole itse kokenut tuollaista, joten ihan kaikille tutusta ilmiöstä ei ole kyse.

Vierailija
4/4 |
03.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heh.

Mulla on vastaava kokemus. Olin muka maailman onnellisin kun näin tämän ihmisen, mutta se kaikki oli vain hormonihuuruisen, huonoitsetuntoisen ja keskeneräisen ihmisen tapa löytää elämälle jokin merkitys. Nähdä joku toinen ikään kuin minun yläpuolellani, mutta kuitenkin samanaikaisesti olla samalla tasolla tämän kanssa. Näin heikon itsetunnon omaava ajattelee - toinen ihminen voi tehdä minusta paremman. Kun heräsin tästä unesta olin todella nolona. Olisin mielelläni jättänyt näin jälkeenpäin ajateltuna tapahtuneen kokematta, mutta toisaalta jos olisin jättänyt en olisi kasvanut henkisesti tällaiseksi kuin olen nyt.

Kaikki on lopulta oman päämme sisällä. Kun tapaamme ihmisiä, usein nostamme heidät joko oman tasomme ylä- tai alapuolelle. Nämä, jotka nostamme yläpuolellemme, eivät todellisuudessa ole sen ihmeellisempiä kuin muutkaan. Halumme elää jossain taikamaailmassa on ainoa syy siihen, miksi näemme jonkun ylimaallisena rakkaudenjumalana tai -jumalattarena.

Kun oppii pitämään itsestään, ei enää etsi ihmisjoukosta jotakuta "maagista tyyppiä", jonka uskoo pelastavan oman hauraan egonsa.