Mitä ihmettä täällä jankutetaan kilttien miesten syrjimisestä? Tuntemani aidosti kivat miehet ovat todella suosittuja!
Esimerkiksi eräs kaverini on valtavan suosittu tyyppi sekä miesten että naisten keskuudessa. Kyseessä ei ole erityisen ulospäinsuuntautunut ihminen, mutta hän lähtee jokaiseen vuorovaikutustilanteeseen mukaan ihan täysillä ja kohtaa ihmiset aidosti. Naiset ihastuvat häneen jatkuvasti koska hän kuuntelee ja on kiinnostunut oikeasti. Huomioi pienillä teoilla ja sanoilla, kehuu, on kohtelias ja mukava, elämäntavoiltaankin asiallinen. Tällä kiltillä miehellä olisi enemmän kuin tarpeeksi ottajia. Johtuu varmaan siitä, että hän on aidosti hyvä ja mukava mies eikä mikään uhriutuva nettisoturi.
Ootteko muut havainneet samaa oikeassa elämässä?
Kommentit (25)
Oikeasti kiltit, kivat, mukavat miehet ovat kiven alla. Nämä palstan "kiltit miehet" ovat naisia käyttäviä rassukoita, jotka kuvittelevat naisten olevan kolikkoautomaatteja, joista tippuu rakkautta tai seksiä ulos kun sisälle syöttää "kilttejä" tekoja.
Mun mies on kiltti ja on hirveän suosittu. Hän on kyllä myös melko sosiaalinen. Mihin tahansa hän menee, heti on kavereita. En tiedä mikä se taito on, en itse tahdo saada millään kavereita, vaikka yritän olla kuinka ystävällinen tahansa ja ihan aidosti tykkään lähes kaikista ihmisistä. Miehelläni on verkostot joka puolelle, koska kaikki tykkäävät hänestä, sekä miehet että naiset. Kääntöpuoli on se, että häntä pyydetään mukaan vähän kaikkeen: urheiluseuroihin, kunnallispolitiikkaan (lähes kaikki puolueet!), ehdokkaaksi kirkkovaltuustoon (ei kuulu kirkkoon), vetämään alustuksia, pitämään kursseja, puhumaan juhliin, järjestämään tilaisuuksia jnejne. ja hänen on pitänyt oikein opetella kieltäytymään, ettei kuormitu liikaa. Hän saa valtavan määrän viestejä ja puheluita ja kaupassakäynti kestää ja kestää, kun on niin paljon tuttuja, jotka kaikki haluavat jutella.
Naisia olisi jonoksi asti, mutta onneksi mieheni on niin kiltti, että tuskin koskaan tulee mua pettämään ja ollaankin oltu yhdessä jo toooodella kauan.
Se on justiinsa näin ja yleensä nämä miehet ovat jo varattuja sekä samalla joidenkin naisten päiväunien kohteena.
Minulla on ainakin kiltti mies, joka kantaa kotiin kukkia jatkuvasti, hoitaa kotia, oli lapsen kanssa vuoden kotona - kehuu, huomioi, availee ovet, kantaa kassit ja mitä lie. Ja todella on naisia ollut, ketkä ovat häntä yrittäneet liittomme aikana. En usko, että olisi sekuntiakaan yksin, jos eroaisimme. Aion kyllä pitää kiinni viimeiseen asti ja kohtelen itsekin niin hyvin kuin mahdollista, ettei lähde toisen matkaan. Ja minä olen myös tässä perheessä se joka tienaa (peräti 4 kertaa miestäni enemmän), olen koulutettu ja menestynyt.
Palstan K-mies ei todellakaan ole kiltti vaan katkera naisvihaa täynnä oleva suorastaan pelottava hahmo, jolle nainen ei suinkaan ole samanvertainen ihminen vaan jokin kummallinen avaruusolio. Tällaiselle miehelle ei myöskään kelpaa kuin hoikka, nuori, kaunis, tatuoimatoman, neitseellinen (naisen oletetaan pidättäytyvän seksistä, mutta silti haluavan kokeellista seksiä paljon juuri tämän miehen kanssa. Kyllä ne seksistä nauttivat ja ennakkoluulottomat seksuaaliset naiset harrastavat seksiä sinkkunakin), tienaava jne. tavoitteet ovat siis täysin utopistiset, vaikka itsellään ei ole mitään antaa muuta kuin se, ettei ole ihan super vit-tumainen (itsensä mukaan kilt-ti).
Vierailija kirjoitti:
Minulla on ainakin kiltti mies, joka kantaa kotiin kukkia jatkuvasti, hoitaa kotia, oli lapsen kanssa vuoden kotona - kehuu, huomioi, availee ovet, kantaa kassit ja mitä lie. Ja todella on naisia ollut, ketkä ovat häntä yrittäneet liittomme aikana. En usko, että olisi sekuntiakaan yksin, jos eroaisimme. Aion kyllä pitää kiinni viimeiseen asti ja kohtelen itsekin niin hyvin kuin mahdollista, ettei lähde toisen matkaan. Ja minä olen myös tässä perheessä se joka tienaa (peräti 4 kertaa miestäni enemmän), olen koulutettu ja menestynyt.
Palstan K-mies ei todellakaan ole kiltti vaan katkera naisvihaa täynnä oleva suorastaan pelottava hahmo, jolle nainen ei suinkaan ole samanvertainen ihminen vaan jokin kummallinen avaruusolio. Tällaiselle miehelle ei myöskään kelpaa kuin hoikka, nuori, kaunis, tatuoimatoman, neitseellinen (naisen oletetaan pidättäytyvän seksistä, mutta silti haluavan kokeellista seksiä paljon juuri tämän miehen kanssa. Kyllä ne seksistä nauttivat ja ennakkoluulottomat seksuaaliset naiset harrastavat seksiä sinkkunakin), tienaava jne. tavoitteet ovat siis täysin utopistiset, vaikka itsellään ei ole mitään antaa muuta kuin se, ettei ole ihan super vit-tumainen (itsensä mukaan kilt-ti).
Olen seksuaalinen ja seksuaalisuudeltani monipuolinen nainen, mutta en harrasta paljon seksiä sinkkuna. En jaksa bondata toisten kanssa koko ajan, olen introvertti. Lisäksi kiinnyn kumppaneihin, joten fwb-viritykset on no-no.
Olen havainnut ja olen ihan sitä mieltä että kuuntelu on harvinainen taito.
Kiltti mies ja kilt-timies ovat kaksi eri asiaa.
Oikeasti kiltillä ei ole pakkomiellettä todistella kiltteyttään.
K-mies on kaukana kiltistä, kuvittelee teeskentelynsä menevän täydestä. Vaan kun ei mene, niin kilahtaa totaalisesti.
Vierailija kirjoitti:
Koska ne "kiltit miehet" joita tunnet ovat todellisuudessa Jänniä Chadeja.
Täällä puhutaan tavismiehistä, raksalla työskentelevistä kilteistä hyvistä miehistä jotka ei saa naista koska nykyisin pitää olla sugardaddy lätkämiljonääri kun tavismimmit ylitienaa heidät koska he myyvät pikkareitaan ja hummustelee itselleen kymppitonnien tuotot.
Tämä on aiheuttanut kuilun tavismiehen ja tavisnaisen välille. Tavismimmit matkaa Dubaihin jatkuvalla syötöllä ja tekee sen kymppitonnin. Kiva, kokeilepa miehenä samaa....
Ja kuvittelet tuota sontaa suoltavana olevasi tavis eli normaali? Kuule, olet sitä, mitä kertyy likakaivon pohjalle.
Vierailija kirjoitti:
Täällä puhutaan tavismiehistä, raksalla työskentelevistä kilteistä hyvistä miehistä jotka ei saa naista koska nykyisin pitää olla sugardaddy lätkämiljonääri kun tavismimmit ylitienaa heidät koska he myyvät pikkareitaan ja hummustelee itselleen kymppitonnien tuotot.
Tämä on aiheuttanut kuilun tavismiehen ja tavisnaisen välille. Tavismimmit matkaa Dubaihin jatkuvalla syötöllä ja tekee sen kymppitonnin. Kiva, kokeilepa miehenä samaa....
Taas ’kiltti’ mies tässä hu*rittelee naisia. Kiitos, että todistat aloittajan pointin. Oikeasti kiltti kunnioittaa naisia, eikä kirjoittaisi tuollaista saastaa (ja myös tietää, ettei tuo ole totta).
"Kiltti mies" on synonyymi sille, ettei kärsi Tourettesta. Varsinaisten luonteenpiirteiden kanssa sillä ei ole mitään tekemistä.
Vierailija kirjoitti:
Mun mies on kiltti ja on hirveän suosittu. Hän on kyllä myös melko sosiaalinen. Mihin tahansa hän menee, heti on kavereita. En tiedä mikä se taito on, en itse tahdo saada millään kavereita, vaikka yritän olla kuinka ystävällinen tahansa ja ihan aidosti tykkään lähes kaikista ihmisistä. Miehelläni on verkostot joka puolelle, koska kaikki tykkäävät hänestä, sekä miehet että naiset. Kääntöpuoli on se, että häntä pyydetään mukaan vähän kaikkeen: urheiluseuroihin, kunnallispolitiikkaan (lähes kaikki puolueet!), ehdokkaaksi kirkkovaltuustoon (ei kuulu kirkkoon), vetämään alustuksia, pitämään kursseja, puhumaan juhliin, järjestämään tilaisuuksia jnejne. ja hänen on pitänyt oikein opetella kieltäytymään, ettei kuormitu liikaa. Hän saa valtavan määrän viestejä ja puheluita ja kaupassakäynti kestää ja kestää, kun on niin paljon tuttuja, jotka kaikki haluavat jutella.
Naisia olisi jonoksi asti, mutta onneksi mieheni on niin kiltti, että tuskin koskaan tulee mua pettämään ja ollaankin oltu yhdessä jo toooodella kauan.
Sellaset fantasiat sieltä :Ddd Huutikset
Sama kokemus. Aidosti kiltit, kohteliaat ja muita huomioivat miehet ovat todella suosittuja. Voi kun tuollaisen itsekin saisin!
Minullakin on kiltti mies! Hän tykkää auttaa ja kuunnella ihmisiä, on eläinrakas ja tekee mm. vapaaehtoistyötä löytöeläintalossa. En muista kovin montaa kertaa tämän 7v suhteemme ajalta jolloin mies olisi korottanut ääntä (jos nyt ei lasketa varpaan lyömisiä kiveen yms.) Viihtyy paljon kotona kanssani, hellyyttä, läheisyyttä ja molemmin puolin tyydyttävää seksiä riittää. Harrastuksiin käyttää myös paljon aikaa ja niiden parista on paljon kavereita joita mies auttaa aina jos on tarvetta, muuttoa tms. On kohtelis asiakaspalvelijoille ja kaikille ihmisille, yleensä mies on pidetty missä vaan vaikkei olekaan erityisen puhelias. Ikinä ei ole tarvinnut keskustella vaikkapa kotitöiden ja ruuanlaiton jakamisesta sillä perusoletus on että ne hoidetaan puoliksi.
K-mies on käytännössä narsistin synonyymi. Pinnalle liimattu hyvä käytös karisee ja huorittelu alkaa välittömästi, kun k-miehen paljastaa. Eli hän on oikeasti jännä ja osoittaa valeeksi sen, mitä yrittää jankuttaa.
Oikeasti hyvä mies ja ihminen ei ole hyvä vain pinnalta, eikä pidä muita pelkkinä masturbointivälineinä.
Vierailija kirjoitti:
Kertoo paljon sinun käsityksestä tavisnaisista että luulet tavisnaisten matkaavan Dubaihin tienaamaan. Sinne ei matkusta tavisnaiset vaan nuoret, kauniit, hoikat, laitetut instababyt, jotka ovat rahan perässä. Oikeasti tavallisia naisia et varmaan edes luokittele naisiksi.
Kaikki tuntemani oikeasti kivat, ystävälliset miehet ovat kyllä naisen löytäneet. Palstan "ki*ttimiehet" eivät ole kilttejä vaan saamattomia, sosiaalisesti taitamattomia uhriutujia, jotka haluavat syyttää muita (naisia) onnettomuudestaan.
Sekoittavat sanat: nössö ja kiltti keskenään. Eli nössömiehiä ovat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tätä "sometähdet" tekee maailmanlaajuisesti - sillähän ne nuoret parikymppiset naiset ilman töitä matkustelee jatkuvasti ympäri maailmaa. Täysin yleistä, ja on paljastettu internet blogeissa. Googlesta lisätietoa.
http://www.returnofkings.com/57571/tag-the-sponsor-exposes-the-depravit…
http://www.returnofkings.com/57833/do-women-become-irreparably-damaged-…
"That drop-dead gorgeous girl you’re crushing on is likely getting paid to have a Saudi sheik shit on her nose and watch it drip down her chin.
The next time you’re tempted to Like a girl’s selfie on Facebook or write a slobbering comment about how good she looks, just think of the “Dubai porta potties” and smile."
Milloin sä olet viimeksi käynyt reaalimaailmassa eli oman kotiovesi ulkopuolella? Tosi häiriintynyttä ja todellisuudesta kamaa nää sun jutut.
Koska palstan "kiltti mies" = katkera naisvihaaja, ei oikeasti mikään kiltti ihminen