Minkä ikäistä olette kylvettäneet niin, että ette ole enää kokoajan pitäneet lapsesta kiinni?
Siis että olette vaan istuneet vieressä kun lapsi istuu ammeessa.
Kommentit (5)
Edelleen, meillä lapsi on istunut kylvyssä itse kun on sen taidon osannut (6kk eteenpäin). Toki on kaatunut veteen monta kertaa, mutta sitten se vieressä istuva nostaa taas pystyyn. Tapahtuu noin 1 sekunnissa. Ei siinä ihan ehdi hukkumaan.
Vettä on sen verran vähän, että vaikka kaatuisi selälleen ei naama mene veden alle. Mahalleen menee itse hienosti. Tolskaa ja touhuaa älyttömästi ite siinä vedessä.
Tuskin teidänkään vanhemmat teitä kylvettäessään ovat kyselleet minkä ikäistä ei pidetä kiinni kylvyssä. Tai jos ovat niin ei ole omena kauas puusta pudonnut. Eikö se nyt järki sano milloin sitä lasta pidetään kiinni ja milloin ei?
Koska jo 1,5-vuotiaana viime kesänä oli uima-altaassaan pihassa ilman sen isompaa vahtimista. Kuulin ja näin koko ajan, mutta siis en seisonut vieressä ja pidellyt kiinni, vaan olin välillä sisällä tiskaamassa (näköyhteys joo toki) yms.
Siksi kyselen, minkä ikäisen voi jättää yksin istumaan veteen ja vaan seurata vieressä. Itse pelkään niin kovin hukkumista. Ap