Normaali tapa pitää yhteyttä nettituttavuuteen?
Löysin netistä miehen, josta kiinnostuin. Antoi minulle yhteystietonsa ja alettiin jutskailla whatappissa. Mies kuitenkin suuttuu jos laitan monta viestiä ja kysyn jotain? Miten sitä muuten oppisi tuntemaan toisen? Ei halua nähdä, eikä keskustella ja kuitenkin haluaa että ollaan yhteyksissä. Onko tämä mies jotenkin sairas? Vai onko oma tapani jotenkin outo? Pitäisikö laittaa vain yksi viesti kerrallaan ja odottaa vastausta?
Miten te muut teette?
Kommentit (11)
Sillä on parisuhde, eikä voi/halua viestitellä koko ajan kun jäisi kiinni tästä nettideittailusta.
Unohda koko tyyppi. Blokkaa. Etsi joku joka haluaa viestitellä kanssasi.
Laitat useita viestejä peräkkäin? Onpa ahdistavaa.
Oman nettideittikokemukseni perusteella tuo, että sanoit lähettäväsi "muutaman viestin ja kysyn jotain" tarkoittaa käytännössä jonkin sortin viestiripulia: 100 viestiä/tunti ja tiukkaa kyselyä jossa pitää raportoida viiden minuutin välein mitä olen tekemässä.
Kuinka kauan olette viestitelleet?
Jotkut ovat niin vanhanaikaisia, että viestittelevät yksi viesti kerrallaan. Vähän kuin sähköpostityyliin. Jos ei teidän tutustumistavat edes kohtaa niin tuskin parisuhdekaan.
Juttelin joskus sellaisen kanssa, joka juurikin viestitteli vain yksi viesti kerrallaan. Ei sellainen keskustelu vaan ole sujuvaa missään pikaviestin-ympäristössä. Tai tietenkin sitten on, jos molemmilla on samanlainen tapa jutella.
Siitähän se ihan on kiinni miten sovitte, suosittelisin ihan reilusti vaan kysymään asiasta :)
Itseä ärsyttää se, miten joillekin on pakko vastata saamiinsa viesteihin heti vaikka ei olisi hyvä aika vastata ja sitten ärsyyntyvät siitä, jos sattuukin olemaan huono aika viesteille. Kun itse taas tykkään kertoa asiat heti enkä odottaa mitään sopivaa aikaikkunaa.
Vuorovaikutteisesti ....teillä saattaa olla eri tavat ja tarpeet.
Ei tuo kuulosta kyllä siltä että haluaisi olla yhteydessä. Näin itse tulkitsisin käytöksen.